Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MLtours

Pagina's : [1] 2

marokaandiamant
01-02-2010, 18:27

Wie heeft er ervaring mee ?

Fatimaa235
01-02-2010, 18:29
jaa ben ook wel nieuwsgierig, so upp

Prive20
01-02-2010, 18:33
me 2 UP! UP!!

Queenerella_
01-02-2010, 19:51
up.. prijzen zien er goed uit, maar is het ook betrouwbaar?

Mernisa
01-02-2010, 19:55

Ik wou gister boeken voor mijn ouders, 350euro een retourtje naar tanger en voor 2 personen. Maar ik vertrouw het niet, straks lichten ze mensen op zoals een tijdje geleden met mekkagangers. Zolang het niet aangesloten is bij iets, doe ik het niet...

samirtje
01-02-2010, 20:02
Mensen Amsterdam Airlines is een zeer betrouwbare vliegtuigmaatschappij die al sinds 2008 vluchten uitvoerd vanaf Schiphol Amsterdam. Je kunt gerust je ticket boeken. Het is 100% betrouwbaar. Ik loop stage op Schiphol en heb zelf ook geboekt voor komende zomer. Ze hebben een eigen hoofdkantoor met heel veel medewerkers, dus het is niet zomaar een maatschappij die uit de lucht is komen vallen. Mensen die het niet vertrouwen moeten gewoon langsgaan bij hun hoofdkantoor of even een telefoontje plegen. Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat het echt een heel betrouwbare maatschappij is die ookal naar Turkije vliegt.

Mernisa
01-02-2010, 20:04
Mensen Amsterdam Airlines is een zeer betrouwbare vliegtuigmaatschappij die al sinds 2008 vluchten uitvoerd vanaf Schiphol Amsterdam. Je kunt gerust je ticket boeken. Het is 100% betrouwbaar. Ik loop stage op Schiphol en heb zelf ook geboekt voor komende zomer. Ze hebben een eigen hoofdkantoor met heel veel medewerkers, dus het is niet zo maar een maatschappij die uit de lucht is komen vallen. Mensen die het niet vertrouwen moeten gewoon langsgaan bij hun hoofdkantoor of even een telefoontje plegen. Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat het echt een heel betrouwbare maatschappij is die al ook naar Turkije vliegt. thanks...:goedzo:

samirtje
01-02-2010, 20:07
thanks...:goedzo: Geen dank. :goedzo:

marokaandiamant
01-02-2010, 20:18
ik wil meer ervaringen horen !

spw86
07-02-2010, 16:36
Mensen Amsterdam Airlines is een zeer betrouwbare vliegtuigmaatschappij die al sinds 2008 vluchten uitvoerd vanaf Schiphol Amsterdam. Je kunt gerust je ticket boeken. Het is 100% betrouwbaar. Ik loop stage op Schiphol en heb zelf ook geboekt voor komende zomer. Ze hebben een eigen hoofdkantoor met heel veel medewerkers, dus het is niet zomaar een maatschappij die uit de lucht is komen vallen. Mensen die het niet vertrouwen moeten gewoon langsgaan bij hun hoofdkantoor of even een telefoontje plegen. Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat het echt een heel betrouwbare maatschappij is die ookal naar Turkije vliegt. Bedankt voor je reactie!!!Vaag hoor, zag op een andere topic staan dat ML-Tours niet land in Nador. En nu krijg je zo'n reactie te zien. Ik snap het allemaal niet meer hoor. ZIjn ze nou wel aangesloten????Ik heb nog steeds mijn twijfels hier over. Maar goed, denk dat je zelf contact op moet nemen met de reisbureau om daar echt over te spreken.

nouryhan
27-02-2010, 10:54
Heyy..dames ik heb een reservering gemaakt..Ik heb nog niet geboekt..maar ik wil wel contact krijgen met iemand van Amsterdam schiphol..omdat ik toch nog wel zekerheid wil..!! Iemand misschien een nummer voor mij...?!?!? klantenservice van Amsterdam

nouryhan
27-02-2010, 10:55
Ik bedoel dat ik nog niet heb betaald...:P

Lullaby
27-02-2010, 11:33
Ik zou niet boeken. Jullie moeten echt 2 keer nadenken voordat jullie een ticket nemen. Kijk op de site van ML tours. Ze hebben geen aansluiting bij de SGR of de ANVR. Dus op het moment dat jij op schiphol staat en het blijkt dat deze maatschappij niet vliegt, heb jij een probleem. Geen geld én geen vlucht. Stel dat ML tours zodadelijk falliet gaat. Dan ga je hetzelfde zien als bij Ufoflug. Niemand die het geld terugkrijgt, eigen schuld want je wist dat ze niet aangesloten waren. Gezien de vluchten nog niet zijn begonnen zou ik echt niet boeken. Zoek liever maatschappijen waarbij je verzekerd bent dat je geld terugkrijgt. Anders leef je maar in onzekerheid totdat je uiteindelijk bij je vliegdatum bent en ineens blijkt dat de vlucht helemaal niet bestaat

PoebelieWoepski
27-02-2010, 16:13
ik vertrouw het ook niet. betaal liever meer voor een ticket waarbij je zeker weet dat je niet bedonderd wordt

Doortje
27-02-2010, 17:28

Vanaf Schiphol vliegen ze niet, geloof ik: http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/Vluchttijden/Luchtvaartmaatschappijen.htm

Pagina's : [1] 2