Bekijk originele versie : Vitamientjes
Najat_1983
01-02-2010, 14:38
Hallo meiden,
Ik slik sinds 2 maanden de volgende vitamientjes :
Ginkgo Biloba met DHA, goed voor het geheugen en de concentratie en de bloedcirculatie.
Omega 3-6-9 Xtra Forte, voor de essentiële vetzuren
vitamine A
voor het goed functioneren van de ogen, namelijk voor de aanpassing van de ogen aan de duisternis; voor een gezonde huid, gezond haar en tandvlees;
Moet zeggen het helpt enorm!
Is vitamine A voor de ogen?
Oke, die ga ik morgen eens halen :)
ik eet elke dag visjes groente en fruit ik rook niet drink ook niet
binnenkort ga ik sporten mmmmm en ik moet zeggen ik heb nog nooit zn goede potentie gehad in mn leven maar mn verloofde is ook een lekkerding hihihihihih ik kan niet wachten tot we zijn getrouwd
Hallo meiden,
Ik slik sinds 2 maanden de volgende vitamientjes :
Ginkgo Biloba met DHA, goed voor het geheugen en de concentratie en de bloedcirculatie.
Omega 3-6-9 Xtra Forte, voor de essentiële vetzuren
vitamine A
voor het goed functioneren van de ogen, namelijk voor de aanpassing van de ogen aan de duisternis; voor een gezonde huid, gezond haar en tandvlees;
Moet zeggen het helpt enorm!
waar koop je die eerste?
Najat_1983
11-02-2010, 16:35
ik eet elke dag visjes groente en fruit ik rook niet drink ook niet
binnenkort ga ik sporten mmmmm en ik moet zeggen ik heb nog nooit zn goede potentie gehad in mn leven maar mn verloofde is ook een lekkerding hihihihihih ik kan niet wachten tot we zijn getrouwd
:hihi: vertel, wat doet die groente en vis met je ? :o
Najat_1983
11-02-2010, 16:36
waar koop je die eerste?
Bij DA heb ik het gehaald, volgens mij verkopen ze het ook bij etos en kruidvat.
Najat_1983
11-02-2010, 16:37
Oke, die ga ik morgen eens halen :)
En...? Gebruik je het al..., ik merk wel verschil hoor, voel me beter, vroeger was ik altijd zo erg moe, nu valt het reuze mee.
Voor het tandvlees zal je toch wat meer moeten dan alleen vit A en vetzuren....maar baat het niet, schaadt het niet.
Najat_1983
11-02-2010, 16:47
Voor het tandvlees zal je toch wat meer moeten dan alleen vit A en vetzuren....maar baat het niet, schaadt het niet.
Vertel :D
Komen heel veel vitamine bekijken en ook is het belangrijk dat je goed kunt kauwen op het voedsel. Maar het is nog niet helemaal evidence bases of dit uberhaupt wel echt invloed heeft. De gouden standaard voor je tandvlees is nog altijd goed poetsen, tussen de tanden reinigen en professioneel laten reinigen (bij voorkeur door de mondhygienist).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.