Bekijk originele versie : Problemen Op Man En Vakantiefront Heluuuuuuuuup Ya Mensen!!!!!!
shakirabouss
26-06-2004, 09:04
mijn man wil graag dat ik meega op vakantie naar marokko..maar ik heb geeeeeeeeeeeen zin. Dus hij is pissed off en hij zegt we gaan maar een keer per jaar dus ga mee. AAAH wat moet ik doen. ( heel die famile gaat daar en dan gaat hij messtal met zijn broers ( jeweetwel mannen onder elkaar)om en wij vrouwen zitten thuis meestal) DAS TOG GEEN VAKANTIE mensen HELLLUUUUP... we gaan 5 weken en hij zegt 2 weken doen we waar jij zin en hebt en de rest. NIET....ik wil gewoon niet meehee :( :zwaai: HELLUUUUP
Stap in Spanje op de trein naar Lloret de mar, of...
Blijf thuis!
http://img7.imageshack.us/img7/2170/Idee.gif
Waarom zit je thuis? Onderneem wat met die vrouwen of neem iets mee wat je altijd al hebt willen leren. Een cursus programmeren ofzo... Wat is WEL vakantie? Vakantie is toch een tijdje geen reet uitvoeren? Nou, mij maakt het geen zak uit waar ik op vakantie ben en met wie. Ik kan overal uitrusten :)
Kan ik me heel goed voorstellen dat je daar geen zin in hebt...heb ik ook niet.
Op zich vind ik het nog niet eens zo erg om dan alleen thuis te blijven terwijl hij naar buiten gaat, wat ik wel erg vind is het om met z'n family (lees vrouwen, mannen maken nooit problemen) de hele tijd binnen te blijven...VRESELIJK!!! Sinds ik getrouwd ben zijn we 3 x met z'n familie op vakantie geweest, we wonen dan alle in een huis.
Naar die 6 weken vakantie kom ik helemaal ziek en depressiev weer terug. Zijn vrouwlijke familieleden zijn gewoon #*&%^%#!!!
Nu ben ik al een aantal jaren niet meer naar Marokko geweest omdat ik het gewoon niet meer mee wil maken...In de zomervakantie gaat hij dan 4 weken met zijn familie naar Marokko (en ik blijf dan bij mijn ouders) en 2 weken doen wij dan iets samen (vakantie naar een ander bestemming).
Vind ik zo veel beter geregeld, en eindelijk betekend voor mij vakantie ook echt vakantie!
Je man heeft toch een goed compromiss met jou gesloten, als hij dan twee weken met jou iets wil doen...even de eersten 3 weken volhouden en dan ben jij aan de beurt. In die tijd dat je dan thuis zit kun je een heleboel leuke dingen voor jezelf doen; bijv. boeken lezen...
liefs Noura
misstomatisch
26-06-2004, 13:29
Als je geen zin hebt moet je gewoon lekker thuis blijven :)
Origineel gepost door La__Haine
Waarom blijven jullie gewoon binnen zitten?
Jullie kunnen er toch ook het beste van maken?
Zoals de mannen onder mekaar doen.
Iwa zo ook de vrouwen.
Hele tijd binnen zitten is toch ook nie leuk.
Ga wat met de dames buiten gaan wandelen.
De stad intrekken ofzo.
Ga jij maar in een dorp zoals Midar door de stad rondtrekken :rolleyes:
De stad wordt ten eerste van bijna alleen mannen bevolklt en ten tweede heb je de stad met twee winkels naar 2 min. al gezien...
shakirabouss
26-06-2004, 17:02
Origineel gepost door La__Haine
Ja maar kunnen ze nie naar een grotere stad gaan in de buurt.
Nador ofzo?
Kijk als je naar Nador of Oujda wil zal je man je moeten brengen wil je niet in een levensgevaarlijke la grima gaan.( een keer gedaan en NO WAY dat ik het nog eens doe die mensen denken dat ze formule een aan het rijden zijn)
Oujda kan nog met trein maar nador niet..............en die vrouwen.....accepteren hun lot en die zijn echt niet actief ofzo hoor....beetje onderdanig al komen ze uit europa........
enzoiezo een dagje nador ofzow..( in nador is ook weinig te doen) en de rest vd week thuis herkent iemand dit????
hbohuisvrouw
26-06-2004, 17:35
Origineel gepost door shakirabouss
Kijk als je naar Nador of Oujda wil zal je man je moeten brengen wil je niet in een levensgevaarlijke la grima gaan.( een keer gedaan en NO WAY dat ik het nog eens doe die mensen denken dat ze formule een aan het rijden zijn)
Oujda kan nog met trein maar nador niet..............en die vrouwen.....accepteren hun lot en die zijn echt niet actief ofzo hoor....beetje onderdanig al komen ze uit europa........
enzoiezo een dagje nador ofzow..( in nador is ook weinig te doen) en de rest vd week thuis herkent iemand dit????
Heb je hobby's die thuis kunt doen. Naaien of zo?! Studeer je nog?
Misschien een goede tijd om wat bij te leren (Islam of zo).
Hou je van lezen? Neem heel veel boeken en tijdschriften mee.
Neem je favorite films, muziek mee. Of hou je van schrijven?
Schrijf dingen van je af.
Kun je op het dak gaan zitten, lekker zonnen?!
Veel uitslapen!
Ik weet het verder ook niet, succes!
blauwtje2
26-06-2004, 19:00
Die probleem had ik ook, en nu niet meer, dank zij een knallende ruzie die we toen gehad hebben, maar het heeft wel geholpen..... wij gaan ook elke jaar op vakantie, de eerste keer dat we zijn gegaan ging meneertje elke dag weg met zijn broers en ander volk daar........ik heb er toen wat van gezegt, ik zei breng me naar me ouders (die wonen in tanger , dan heb je al een wereldvakantie) en daar ben ik toen mijn hele vakantie gebleven, ik zei jij viert je vakantie bij jouw famillie en ik bij de mijne, ik had een wereld vakantie in tanger. zijn ouders wonen in gmaas, dus daar is niks te beleven, en weet je wie twee dagen later naar tanger komt, ja mijn man dus, hij vond het niks zonder zijn vrouw en kind,en in tanger valt meer te beleven, dus hij bleef drie dagen en dan gaat ie weer twee dagen naar zn ouders en dan komt ie weer drie dagen naar tanger, en zo is het verder gegaan tot het einde van de vakantie, en dat is wat ik elke vakantie doe :zwaai:
chahidaatje
26-06-2004, 19:36
midar is zeer zeker verschrikkelijk en ik kan het weten want mijn familie wonen daar.
En dat nog niet eens in midar zelf maar in matalssa(ver in de bergen).
Origineel gepost door shakirabouss
mijn man wil graag dat ik meega op vakantie naar marokko..maar ik heb geeeeeeeeeeeen zin. Dus hij is pissed off en hij zegt we gaan maar een keer per jaar dus ga mee. AAAH wat moet ik doen. ( heel die famile gaat daar en dan gaat hij messtal met zijn broers ( jeweetwel mannen onder elkaar)om en wij vrouwen zitten thuis meestal) DAS TOG GEEN VAKANTIE mensen HELLLUUUUP... we gaan 5 weken en hij zegt 2 weken doen we waar jij zin en hebt en de rest. NIET....ik wil gewoon niet meehee :( :zwaai: HELLUUUUP
Dus liefde overwint NIET alles:haha: Leg je erbij neer je wist dit van te voren:hihi:
shakirabouss
27-06-2004, 13:18
jupz dank jullie wel voor de suggesties kijk ik lekker boeken mee ook daar inschrijven voor cursus autorijles....schilderen.....wat kan je daar nog meeer doen...mijn frans ophalen lezen met woordenboek erbij heb ik dan eindelijk tijd voor ......meer suggesties anybody???
jamiel24
29-06-2004, 07:55
Salaam,
Mijn man en ik komt uit midar en ik uit nador. Wij gaan dit jaar wel naar marokko maar niet naar nador en ook njiet naar mador maar lekker samen met het vliegtuig 2 weken naar agadir en marrakech. ik bedoel wat valt er nou bij ons in nador en omgeving te beleven. Maar het is zeker niet normaal dat hij zoveel weg wil met zijn broers ik bedoelhebben die geen vrouwen dan, waar ze mee weg kunnen en als ze nog vrijgezel zijn dan vind ik al helemaal dat je man zich niet met hun moet vergelijken.
veel succes
misstomatisch
29-06-2004, 08:08
Meiden,
ik heb ook zo een probleempje :confused: . Ik ben net een paar maanden getrouwd. Nou wist ik dat mijn man en ik dit jaar niet op vakantie zouden gaan. Maar nou gaat mijn moeder en broers en zussen allemaal (onverwacht)!!!!!!!! :eek: Ik begin dus echt vakantiekriebels te krijgen. Ook wil ik mijn opa en oma dolgraag zien (inshaallah). (ze zijn erg oud vooral mijn opa) Mijn man heeft me al gezegd dat ik met ze mee kan.
Wat zou jij doen?
Aan de ene kant wil ik gewoon gaan. Er is niet mis mee mee, want ik ga dan lekker naar mijn moeder. Maar aan de andere kant voel ik me dan schuldig tegenover hem. Dan blijft hij hier alleen.. :( .
Wat moet ik doen :confused:
ik zou met hem blijven. Dat laat zien dat je van hem houdt. Bovendien zijn jullie maar een paar maanden getrouwd, en je gaat nu al zonder hem op vakantie.
Hij zegt dat je mee kan gaan, omdat jij het zo graag wil. Is wel lief van hem, dan moet jij iets liefs terug doen :D
Aan de andere kant: als hij er totaal geen bezwaar tegen heeft dat je gaat, dan kan je gewoon gaan.
misstomatisch
29-06-2004, 08:32
Origineel gepost door doc25
ik zou met hem blijven. Dat laat zien dat je van hem houdt. Bovendien zijn jullie maar een paar maanden getrouwd, en je gaat nu al zonder hem op vakantie.
Hij zegt dat je mee kan gaan, omdat jij het zo graag wil. Is wel lief van hem, dan moet jij iets liefs terug doen :D
Aan de andere kant: als hij er totaal geen bezwaar tegen heeft dat je gaat, dan kan je gewoon gaan.
Zo denk ik er ook over.
Hij heeft totaal geen bezwaar, maar ja toch twijfel ik.?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.