Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom ik

Pagina's : [1] 2

LZN
26-06-2004, 02:00

Hi, Mijn ex vriend.......van 7 jaar lang is twee keer getrouwd {eerste gescheiden} vorige jaar zomer hebben wij beide er een punt achter gezet, het kon niet meer teveel gebeurt. Nu laats zijn we weer in contact gekomen, hij belde me spontaan om te vragen hoe het met me, gaat en zo, en anders om ook. we lopen elkaar nu weer vaker te zien, en we hebben met elkaar gezoent. Hij belt me regelmatig op, komt langs bij me werk.etc. Kijk ik wil geen problemen veroorzaken, mijn leven is al 1 en all problemen, hij is getrouwd. Als ik bij hem ben vertel hij me allen over datb hij niet gelukkig is, en waaraan heeft hij dit allemaal aan te danken, met name, waarom heeft ALLAH {swt} hem niet gelukkig gemaakt, en hij voelt zich prettig als hij bij me is, en ik geloof hem ook, dan geeft hij me hoop met zijn woorden, hoop dat er niet is, vandaag altaans zonet heb ik hem duidelijk gemaakt dat dit niet kan, ik doe me zelf alleen pijn, ja en dat is ook zo, je bent lang met een persoon gegaan, en denk oohh dit is de man van mijn leven, later trouw hij met iemand anders. Mijn hart kan dit niet meer aan. Ik typ , denk na,, en huil. Ik voel mijn hart branden, waarom................ waarom ikk.

Kaatje
26-06-2004, 02:06
How sad :traan1: Wilt hij zijn vrouw verlaten?

Daarom
26-06-2004, 04:00
Wat begrijp je niet meid?! Dit soort Getrouwde mannen zijn niet te vertrouwen. Als hij spelletjes speelt met zijn vrouw dan speelt hij die ook met jou! Gatver ik walg van dit soort mannen en van vrouwen die met getrouwde mannen omgaan! Wat je voor jezelf wenst moet je ook voor een ander wensen! Jij zou ook gek worden als je man met een ander gaat. Wees verstandig en zet die gast uit je hoofd! Als hij jou had gewild dan was hij 7 jaar geleden wel met je getrouwd! Het is overduidelijk dat hij een spel met je speelt.

misstomatisch
26-06-2004, 13:32
Ik vind je maar een zieligerd. Je kan blijkbaar niemand anders krijgen. IK VIND JOU NET ZO ERG ALS DIE SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN NOG WEL ZOENEN OOK. GATVERDAMME!

mister_ano
26-06-2004, 16:49

Origineel gepost door Sarrifa Hi, Mijn ex vriend.......van 7 jaar lang is twee keer getrouwd {eerste gescheiden} vorige jaar zomer hebben wij beide er een punt achter gezet, het kon niet meer teveel gebeurt. Nu laats zijn we weer in contact gekomen, hij belde me spontaan om te vragen hoe het met me, gaat en zo, en anders om ook. we lopen elkaar nu weer vaker te zien, en we hebben met elkaar gezoent. Hij belt me regelmatig op, komt langs bij me werk.etc. Kijk ik wil geen problemen veroorzaken, mijn leven is al 1 en all problemen, hij is getrouwd. Als ik bij hem ben vertel hij me allen over datb hij niet gelukkig is, en waaraan heeft hij dit allemaal aan te danken, met name, waarom heeft ALLAH {swt} hem niet gelukkig gemaakt, en hij voelt zich prettig als hij bij me is, en ik geloof hem ook, dan geeft hij me hoop met zijn woorden, hoop dat er niet is, vandaag altaans zonet heb ik hem duidelijk gemaakt dat dit niet kan, ik doe me zelf alleen pijn, ja en dat is ook zo, je bent lang met een persoon gegaan, en denk oohh dit is de man van mijn leven, later trouw hij met iemand anders. Mijn hart kan dit niet meer aan. Ik typ , denk na,, en huil. Ik voel mijn hart branden, waarom................ waarom ikk Je kan niet verwachten dat Allah swt Zijn dienaar gelukkig maakt die Hem swt niet gehoorzaamt. Een man die vreemdgaat is geen goede man ongeacht wat voor gevoelens hij voor jou heeft. Waarom is hij twee keer getrouwd?? De KANS zit er in dat dit kenmerkend voor hem is, dan zou het geen goede man zijn. Ook vind ik dat jij van hem moet afblijven. Leef je in. Zou jij het prettig vinden als de rollen waren omgedraaid en jij de vrouw van je ex was...en dat je ex vreemdgat met zijn ex. (ik hoop dat je me kan volgen. Geluk of ongeluk is geen smoes om vreemd te gaan. Als hij ongelukkig is, dan kent hij de stappen. En een huwelijk gaat niet altijd over rozen, er moet gevochten worden en inderdaad vanuit beide kanten, geven en nemen, alleen zo kan de liefde stand houden. Zolang jij niet zijn vrouw bent vind ik dat je afstand moet houden. Het hoort niet, het kan niet en het mag niet. Hoe diep je gevoelens ook zijn. Als jullie echt bijelkaar willen zijn, kennen jullie de stappen die jullie moeten nemen....ik zou niet in de positie van d evrouw van je ex willen zitten..maskina. a salaam aleikoum

pok
26-06-2004, 23:15
Origineel gepost door Daarom Wat begrijp je niet meid?! Dit soort Getrouwde mannen zijn niet te vertrouwen. Als hij spelletjes speelt met zijn vrouw dan speelt hij die ook met jou! Gatver ik walg van dit soort mannen en van vrouwen die met getrouwde mannen omgaan! Wat je voor jezelf wenst moet je ook voor een ander wensen! Jij zou ook gek worden als je man met een ander gaat. Wees verstandig en zet die gast uit je hoofd! Als hij jou had gewild dan was hij 7 jaar geleden wel met je getrouwd! Het is overduidelijk dat hij een spel met je speelt. Precies!!

Dunyaa
27-06-2004, 01:46
hey meid ... Mij is het zelfde overkomen alleen ik wist niet dat hij getrouwd was...pas achteraf kwam de aap uit de mauw en bleek hij 2 keer getrouwd te zijn geweest ......en hij is nu nog met zijn 2de vrouw..... Hij heeft me echt pijn gedaan maar de pijn die zijn vrouw gevoelt zal hebben is onvoorstelbaar...daarom heb ik er meteen een punt achter gezet. Hoe hij hun belazerd zal hij jou ook op een dag belazeren... open je ogen en laat hem vallen....zie je niet in dat je al 7 jaar lang tweede keus bent?? DIT VALT NIET GOED TE praten

Independence
27-06-2004, 11:49
Salaam Sariffa, Ik zie dat je allerlei reacties krijgt dat je van hem af moet blijven, dus dat het ook een beetje jouw schuld is. Maar ik vind dat hij, juist omdat hij degene is die getrouwd is, niet naar andere vrouwen moet gaan. Het lijkt wel of ze hier allemaal zijn gedrag goedpraten. Hij is getrouwd, hij moet afstand van jou nemen, hij mag niet naar jou toekomen. Jij hebt er goed aan gedaan om tegen hem te zeggen dat het zo niet verder kan. Dus je hebt wel degelijk je steentje bijgedragen (in tegenstelling tot wat sommigen tegen jou zeggen hier). En nu is het aan hem om jou niet meer te bellen. Hij heeft tenslotte zijn vrouw. Ik wens je sterkte.

shakirabouss
27-06-2004, 12:58
KIJK SAFIRA les over mannen ze zijnniet te vertrouwen niet alle maar zulke wel dit is een wald e zanka hij spport niet . en hij gebruikt jou... hij kan je wel leuk vinden enzo maar jij moet ook aan jezelf denken denk je dat hij het niet aan mensen vertelt dan heb je het verkeerd. dat doen ze altijd . wil je niet als een ***** gezien worden en nog kans op geluk hebben stop ermee je bent zijn **** niet als hij zich down voelt komt hij naar jou. lieverd deze man is eropuit zichzelf op welke manier dan ook te bevredigen en geeft niets wezenlijks om jou. stop er aub mee voordat het te laat is!!!! geloof zulke mannen praten altijd over wat ze doen en vind je het niet vreemd hij is al twee keer getrouwd en jij geen een keer???? Meid doe er wat aan dit is haram en mensonterend laat staan de desastreuze gevolgen die het voor jou kan hebben. Dus schatje hou ermee op!!!!

temptation
27-06-2004, 21:28
salaam sariffa het is beter da je hem uit het hoofd zet al is het zo moeilijk een je zult de ware wel vinden inshallah iemand die je als een koningin zal behandelen xxxxjes

mel3oqa
27-06-2004, 23:34
Origineel gepost door mister_ano Je kan niet verwachten dat Allah swt Zijn dienaar gelukkig maakt die Hem swt niet gehoorzaamt. Een man die vreemdgaat is geen goede man ongeacht wat voor gevoelens hij voor jou heeft. Waarom is hij twee keer getrouwd?? De KANS zit er in dat dit kenmerkend voor hem is, dan zou het geen goede man zijn. Ook vind ik dat jij van hem moet afblijven. Leef je in. Zou jij het prettig vinden als de rollen waren omgedraaid en jij de vrouw van je ex was...en dat je ex vreemdgat met zijn ex. (ik hoop dat je me kan volgen. Geluk of ongeluk is geen smoes om vreemd te gaan. Als hij ongelukkig is, dan kent hij de stappen. En een huwelijk gaat niet altijd over rozen, er moet gevochten worden en inderdaad vanuit beide kanten, geven en nemen, alleen zo kan de liefde stand houden. Zolang jij niet zijn vrouw bent vind ik dat je afstand moet houden. Het hoort niet, het kan niet en het mag niet. Hoe diep je gevoelens ook zijn. Als jullie echt bijelkaar willen zijn, kennen jullie de stappen die jullie moeten nemen....ik zou niet in de positie van d evrouw van je ex willen zitten..maskina. a salaam aleikoum Baraka laahu fiek! Mensen roepen altijd "waarom ya rabi waarom?" terwijl ze hun Rab ongehoorzaam zijn en alles doen wat hij verboden heeft, Misschien moet je dat maar eerst veranderen. p.s de schuld ligt bij jullie beiden. Beiden plegen jullie Zina!

habiba24
28-06-2004, 00:00
HIJ IS GETROUWD!!!! hoe kun je met iemand omgaan die al een vrouw heeft? hoe zou jij het vinden als jouw (toekomstige) man met een andere vrouw zou zoenen? ik heb hier werkelijk geen woorden voor. Ik heb diep medelijden met zijn vrouw. echt, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het zou zijn voor haar als ze hier ooit achterkomt. en die man, waar jij zoveel liefde voor toont, is geen man. een man die een vrouw heeft en haar bedriegt met een ander, kun je gewoon geen man noemen. waar is jou zelfrespect, meid???? hij bedriegt niet alleen zijn vrouw, maar ook jouw, alleen weet jij er van en doe je alsof je neus bloed. ga Allah swt om vergiffenis vragen en forget him!!!

jellaba
28-06-2004, 09:44
Alles is mektoob meid,het is een beproefing. Je moet afstand nemen en zeggen alhamdoelilah 3alla koeli hall ..Allah ie 3ouwnek oe jamie3 el muslimien

Pagina's : [1] 2