Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Paspoort kwijt.?

Bombba_Metalsia
31-01-2010, 19:44

Stel dat je je paspoort kwijt raakt, is het zo dat het langer duurt voordat je een nieuwe krijgt, en krijg je er ook extra administratie kosten bij.? Ik heb begrepen dat je eerst langs de politite bureau langsmoet voor dat je een nieuwe kunt aanvragen. Wie weet hier meer over.. Enkel reacties waar ik aanheb, onzinnige reacties bij je houden dankje wel ;)

bosrab
31-01-2010, 20:55
eerst aangifte daarna naar de gemeente nieuwe aanvragen met pasfotos en de procesverbaal en de aan vraagt duurt een week en met spoed duurt 24 uur,

Bombba_Metalsia
31-01-2010, 21:04
Ja, sowieso langs politiebureau. Krijg je zo een lomp formuliertje die je moet invullen. Daarna met die aangifte en nieuwe foto's (dacht ik) na de gemeente. Aanvraag indienen en dan mag je hem naar een paar weken ophalen. Wil je het sneller/met spoed moet je er meer voor betalen. eerst aangifte daarna naar de gemeente nieuwe aanvragen met pasfotos en de procesverbaal en de aan vraagt duurt een week en met spoed duurt 24 uur, Aah dank jullie wel en ik heb gehoord dat je ook extra administratie moet betalen als je een paspoort kwijt raakt of is dat onzin?

samira_868
31-01-2010, 22:19
Ja, je moet namelijk ook vermissingskosten erbij betalen, maar dat verschilt volgens mij per gemeente.

Bombba_Metalsia
01-02-2010, 11:49

Nee, dat klopt. Je zult 35 euro moeten betalen en volgens mij nog andere extra kosten. Check dit eens: http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=51 Super shokran :goedzo: Ik ga zo gelijk even langs Ja, je moet namelijk ook vermissingskosten erbij betalen, maar dat verschilt volgens mij per gemeente. Dankje meid :goedzo:

Drifter
01-02-2010, 12:33
In sommige gemeenten hoef je niet naar het politiebureau voor aangifte, maar kan je gelijk door naar het gemeenteloket. Check dat eerst.

Bombba_Metalsia
01-02-2010, 13:17
In sommige gemeenten hoef je niet naar het politiebureau voor aangifte, maar kan je gelijk door naar het gemeenteloket. Check dat eerst. Dankje ik ga er even heen, zoals jij zegt kan k informatie halen be3da. :goedzo:

mv500
01-02-2010, 15:15
je zult ongeveer 100 euro of meer betalen voor je vermiste passpoort alleen vermisingskosten waren in 2009 ongeveer 80 euro

Bombba_Metalsia
01-02-2010, 16:02
je zult ongeveer 100 euro of meer betalen voor je vermiste passpoort alleen vermisingskosten waren in 2009 ongeveer 80 euro Haha meen je niet. ik wilde het doen zonder mijn vader wat te laten weten. Dat gaat dus mooi niet door. Shokran