Bekijk originele versie : Dit is echt belangerijk...
IkBenSaliha
25-06-2004, 23:50
Ik heb veel littekens...Gelukkig niet in mij gezicht.. Maar elders jammer genoeg wel. En elke keer als ik me ergens aan kras of iets dergelijks dan hou ik daar een litteken van over...
Ik vind dat echt heel jammer...
En ik vind het persoonlijk ook heel lelijk...
Ik schaam me er ook best wel voor.
Daarom probeer ik het aan niemand te laten zien... Zelfs voor mijn moeder probeer ik het te verbergen
Soms denk ik dat ik dan mensen afschrik of zo.
Als ik bijvoorbeeld omkleed bij het sporten probeer ik dat dan ook zo snel mogelijk te doen.
Soms hoor ik dan vanuit verschillende hoeken 'He wat is dat'
Maar ik doe alsof ik het niet heb gehoord... Of zeg dat er niets aan de hand is.
Nu is mijn vraag aan jullie als jullie iemand zien die veel littekens heeft zouden jullie daarvan schrikken...
Zouden jullie daar wel mee kunnen leven.
Wat gaat in jullie om. Het is heel belangerijk voor mij...
DaNGeRouZLy
25-06-2004, 23:54
ik kijk er niet van op en vooral niet bij Marokkanen ;)
bovendien neem ik iemand zoals ie is en niet als haar of zijn huid er mooi uitziet of niet en je bent een leuke meid dat is wat telt :Iluvu:
xXx Amina :zwaai:
eyes_of_maroc
25-06-2004, 23:54
a wily wij marokkanen altijd littekens van sandaaltjes van onze moeders haha.. nee geintje.. waarom zou een mens er zehma niet mee kunnen leven dat iemand littekens heeft..
GoogolPlex
25-06-2004, 23:55
Origineel gepost door IkBenSaliha
Ik heb veel littekens...Gelukkig niet in mij gezicht.. Maar elders jammer genoeg wel. En elke keer als ik me ergens aan kras of iets dergelijks dan hou ik daar een litteken van over...
Daarom probeer ik het aan niemand te laten zien... Zelfs voor mijn moeder probeer ik het te verbergen
Als ik bijvoorbeeld omkleed bij het sporten probeer ik dat dan ook zo snel mogelijk te doen.
Maar ik doe alsof ik het niet heb gehoord... Of zeg dat er niets aan de hand is.
Nu is mijn vraag aan jullie als jullie iemand zien die veel littekens heeft zouden jullie daarvan schrikken...
Wat voor littekens zijn het, en waar zitten ze?
Minaatjuh
25-06-2004, 23:56
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
ik kijk er niet van op en vooral niet bij Marokkanen ;)
bovendien neem ik iemand zoals ie is en niet als haar of zijn huid er mooi uitziet of niet en je bent een leuke meid dat is wat telt :Iluvu:
xXx Amina :zwaai:
ben het met je eens..;)..
DaNGeRouZLy
26-06-2004, 00:02
Origineel gepost door Minaatjuh
ben het met je eens..;)..
:kusgrijs:ben je er weer:hihi:
Minaatjuh
26-06-2004, 00:07
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
:kusgrijs:ben je er weer:hihi:
Ja..:)
Sephiroth
26-06-2004, 00:08
Het klinkt misschien hypocriet maar zolang je geen littekens op je gezicht hebt zou ik me geen zorgen maken. Het eerste waar mensen naar kijken is toch het gezicht. Je moet trouwens scheit hebben aan wat mensen denken. Dat is toch niet belangrijk.
Ik heb ook een groot litteken op mn buik door een operatie en een litteken op mn been maar ik heb totaal geen problemen mee. Ik loop er gewoon trots mee rond op het strand hoor.
Ik denk dat jeje er niet zo druk om moet maken en het gewoon moet accepteren dat ze er nou eenmaal zijn. Ze zullen alleen maar meer vervagen door de jaren heen.
Noer3inetie
26-06-2004, 00:13
Origineel gepost door IkBenSaliha
ach meid seg elhamdoelileh.....sommige mensen zijn nog erger aan toe dan jou meisje...het komt wel goed insha allah vertrouw ALLAH swt...ieder heeft zijn eigen beproeving hier op aarde en misschien is dit jouw beproeving...
iedereen heeft wel iets aan zn lichaam waar die zich voor schaamt, je moet je er niet druk om maken. Misschien dat je naar je huisarts kunt om om advies te vragen.
Succes
Ik zou me niet zoveel aantrekken van het fluister in de kleedkamers. Het gaat om je karakter en niet om hoe je eruit ziet ;)
Origineel gepost door Gladjanuz
Het klinkt misschien hypocriet maar zolang je geen littekens op je gezicht hebt zou ik me geen zorgen maken. Het eerste waar mensen naar kijken is toch het gezicht. Je moet trouwens scheit hebben aan wat mensen denken. Dat is toch niet belangrijk.
Ik heb ook een groot litteken op mn buik door een operatie en een litteken op mn been maar ik heb totaal geen problemen mee. Ik loop er gewoon trots mee rond op het strand hoor.
Ik denk dat jeje er niet zo druk om moet maken en het gewoon moet accepteren dat ze er nou eenmaal zijn. Ze zullen alleen maar meer vervagen door de jaren heen.
heb je een auto ongeluk gehad??
Sephiroth
26-06-2004, 14:53
Origineel gepost door SOUM
heb je een auto ongeluk gehad??
Neej..Why?
Sephiroth
26-06-2004, 15:38
Origineel gepost door La__Haine
Da's toch nie erg? Ik bedoel het zijn maar littekens?
Waarom zou da ons afschrikken?
Ik vind der echt nix vies aan zenne.
Is et nie zo da er crémekes bestaan omda te camoufleren ofzo?
K'dacht dak da ooit es heb gehoord.
Ma ge moe der nie teveel mee inzitten want zo erg isda nie.
Als ze vragen ' Wat is dit ' dan zeg je gewoon dat da een litteken is.
Geen probleem van maken als het nie nodig is sis.
crémekes haha. Er zijn dure cremes die littekens zogenaamd doen vervagen. Het helpt alleen niet echt.
:rolleyes:
yasmineNR1
26-06-2004, 15:45
Lieverd..trek er niks van aan. Littekens vergaan zoiezo meestal...en je hoeft je er helemaaaal niet om te schamen. En al die crempjes en shitzooi moet je ook niet gebruiken...want dan probeer je dingen te verschuilen die bij jou horen...bijna iedereen heeft wel ergens een litteken of wat dan ook..Het belangrijkste is hoe jij bent..en aangezien je wahed lieverdddddd bent...is dat wat wij het eerste zien..;)
:blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.