Bekijk originele versie : Hij wil wat van je ...Seks ..
French_Manicure
31-01-2010, 15:54
Beste leden,
Een klein "verslagje Onderzoek van Pease
Volgens Pease willen mannen vier dingen van vrouwen: seks, een beetje verzorging, op de eerste plaats staan en tijd over houden voor zichzelf.Om die dingenvoor elkaar te krijgen, is hij bereid romantisch te doen, met je te praten en je complimenten te geven en desnoods te liegen !
Dus geniet van zijn aandacht, geloof alleen niet alles wat hij zegt ..:ego:
Hoe denken jullie hierover, vinden jullie dat dit klopt, merken jullie het dames? en voor de eventuele heren: is dit echt waar jullie naar toe streven of zijn er andere dingen waar jullie behoeftes voor hebben, wel prioriteiten stellen he, dan komt seks op nummer 1 ? ...
Wees concreet met wat je zegt.
Afz: frenchiie xx
French_Manicure
31-01-2010, 15:59
Uppp :o
Of is het een moeilijke onderwerp om over te praten ...? :hihi:
Het slaat ook nergens op, tuurlijk zijn er dat soort mannen en meisjes die daar in trappen. Er zijn zelfs meisjes die jongens in de maling nemen geloof het of niet.
Maar niet iedereen is zo, niet elke man streeft naar alleen seks
French_Manicure
31-01-2010, 16:03
Het slaat ook nergens op, tuurlijk zijn er dat soort mannen en meisjes die daar in trappen. Er zijn zelfs meisjes die jongens in de maling nemen geloof het of niet.
Maar niet iedereen is zo, niet elke man streeft naar alleen seks
Ik geloof het best meid, vertel mij wat, ik zie de raarste dingen gebeuren de laatste tijd.
Ik zeg ook niet dat een man alleen maar naar seks streeft, maar over het algemeen ;) .......
xx
Niet moslimmannen wel ja.
Ik geloof het best meid, vertel mij wat, ik zie de raarste dingen gebeuren de laatste tijd.
Ik zeg ook niet dat een man alleen maar naar seks streeft, maar over het algemeen ;) .......
xx
Maar dat is niet over het algemeen, kijk als je de cosmopolitan, marokko.nl en het straattuig moet geloven is het indd alleen seks waar al die relaties om draaien.
En seks is sowieso wel belangrijk voor mannen, maar denk niet dat het het allerbelangrijkste is. Hoewel volgens mij kunnen er maar weinig mannen een relatie aangaan zonder daarin seks te hebben :hihi:
French_Manicure
31-01-2010, 16:07
Niet moslimmannen wel ja.
Kan het wat spesefieker ...?
Moslimmannen wel omdat, .......? de tegenovergestelde hiervan doen dat niet of als ze dat wel doen zijn ze geen moslim ...verklaar je nader meid ..;)
French_Manicure
31-01-2010, 16:12
Maar dat is niet over het algemeen, kijk als je de cosmopolitan, marokko.nl en het straattuig moet geloven is het indd alleen seks waar al die relaties om draaien.
En seks is sowieso wel belangrijk voor mannen, maar denk niet dat het het allerbelangrijkste is. Hoewel volgens mij kunnen er maar weinig mannen een relatie aangaan zonder daarin seks te hebben :hihi:
Moeten is een groot woord, de keuze ligt aan de ander of hij/zij het geloven wilt, het wordt je meerdere malen gezegd totdat de ander hier over gaat denken en zich ook aansluit op andermans besluit .
:hihi:
French_Manicure
31-01-2010, 16:26
Kom op mensen even wakker worden...zo moeilijk is het toch niet ..?
Maxed_DLV
31-01-2010, 16:32
Beste leden,
Een klein "verslagje Onderzoek van Pease
Volgens Pease willen mannen vier dingen van vrouwen: seks, een beetje verzorging, op de eerste plaats staan en tijd over houden voor zichzelf.Om die dingenvoor elkaar te krijgen, is hij bereid romantisch te doen, met je te praten en je complimenten te geven en desnoods te liegen !
Dus geniet van zijn aandacht, geloof alleen niet alles wat hij zegt ..:ego:
Hoe denken jullie hierover, vinden jullie dat dit klopt, merken jullie het dames? en voor de eventuele heren: is dit echt waar jullie naar toe streven of zijn er andere dingen waar jullie behoeftes voor hebben, wel prioriteiten stellen he, dan komt seks op nummer 1 ? ...
Wees concreet met wat je zegt.
Afz: frenchiie xx
Finally
French_Manicure
31-01-2010, 16:33
Finally
:hihi: Einde van deze topic bedoel je ?
Maxed_DLV
31-01-2010, 16:37
:hihi: Einde van deze topic bedoel je ?
Dat zijn the unwritten laws by a guy :hihi: You do that and he is happy
French_Manicure
31-01-2010, 16:41
Dat zijn the unwritten laws by a guy :hihi: You do that and he is happy
"de ongeschreven wetten"..what i do and who is happy ?
Maxed_DLV
31-01-2010, 16:43
hh de ongeschreven wetten..what i do and who is happy ?
I do hahaha
Ik mix het meestal
is leuk weet je :hihi:
French_Manicure
31-01-2010, 16:45
:p
I do hahaha
Ik mix het meestal
is leuk weet je :hihi:
haha oke ik begrijp je volledig,
You do what ...? :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.