Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Balkenende neemt het op voor Dick Advocaat... Lachen dit!

Raihana
25-06-2004, 22:46

Uitgegeven: 25 juni 2004 21:49 DEN HAAG - De media zijn te ver gegaan in hun kritiek op bondscoach Advocaat na de nederlaag van het Nederlandse voetbalteam tegen de Tsjechen afgelopen zaterdag, vindt premier Balkenende. "Je kunt teleurgesteld zijn over voetbalresultaten, maar blijf alstublieft een beetje normaal, want het gaat om mensen.", zei de minister-president vrijdag in het radio-1-journaal over de critici van Advocaat. Hij refereerde aan berichtgeving in kranten, maar noemde geen concrete voorbeelden. "Er zijn dingen gezegd over Advocaat die ondenkbaar zijn. Dat kan gewoonweg niet."

dArc
25-06-2004, 23:23
Nou, 'k denk dat er overall gezien ergere dingen over Bakellende gezegd worden, dan over Advocaatje. En terecht! :D

Schatje75
25-06-2004, 23:25
Ik vind het heel normaal dat Balkende er wat van zegt. Het is van de zotte dat zo'n man door de media en het Nederlandse volk zo afgezeken word. Er zijn zelfs touwen naar zijn huis gestuurd. En geroepen dat hij gestenigd moest worden. Dat kan toch niet. Alsof deze man in zijn eentje verantwoordelijk is voor de prestatie van een heel elftal.

Raihana
25-06-2004, 23:28
Origineel gepost door dArc Nou, 'k denk dat er overall gezien ergere dingen over Bakellende gezegd worden, dan over Advocaatje. En terecht! :D He grappig! Dacht ik nou ook aan toen ik deze topic plaatste! Maar wilde het niet erbij zetten, voor dat ik straks een of ander Balkenendefan kwets...Dus bij deze! Je hebt vandaag voor het eerst gelijk :D

dArc
25-06-2004, 23:33

Nou, zo zie je maar weer; zijn we 't 'ns een keer met elkaar eens! :D

JamalOnTheNet
26-06-2004, 18:35
In plaats van dat die hond zich over belangrijke zaken gaat buigen , zoals tegen het verlengen van de Nederlandse troepenzending naar Irak, gaat ' ie zich bemoeien met voetbal, een van de meest nutteloze zaken waar je het in de politiek dezer dagen kunt hebben. Hij noemt zaken ook bijna niet bij naam en ontloopt constant vragen over belangrijke kwesties. Die ' man' is niet geschikt voor een premierschap en kan dus beter voorzitter zijn van een geraniumkwekerij-vereniging ( als mijn schatting niet te hoog is dan ). En schijnheilig is ' ie zeker, dat zie en merk ik aan zijn kop en zichzelf tegensprekende uitspraken, wat dat betreft is het een standaard Nederlander.

AlHoceima_Leila
26-06-2004, 18:48
Nep van hem zeg

Deliana
27-06-2004, 00:57
Origineel gepost door JamalOnTheNet In plaats van dat die hond zich over belangrijke zaken gaat buigen , zoals tegen het verlengen van de Nederlandse troepenzending naar Irak, gaat ' ie zich bemoeien met voetbal, een van de meest nutteloze zaken waar je het in de politiek dezer dagen kunt hebben. Hij noemt zaken ook bijna niet bij naam en ontloopt constant vragen over belangrijke kwesties. Die ' man' is niet geschikt voor een premierschap en kan dus beter voorzitter zijn van een geraniumkwekerij-vereniging ( als mijn schatting niet te hoog is dan ). En schijnheilig is ' ie zeker, dat zie en merk ik aan zijn kop en zichzelf tegensprekende uitspraken, wat dat betreft is het een standaard Nederlander. De man heeft het niet over voetbal, maar over een hetze in de media die zomaar kan onstaan. Maar gelukkig doet een Libaneese Moslim het woord voor de Marokkanen hier in Nederland :rolleyes:

JamalOnTheNet
27-06-2004, 09:06
Als hij zich zo drukmaakt over de ' hetze' in de media tegen Advocaat , is het alsnog een hond. Hij rept met geen woord over de hetze tegen moslims die de media en politici nu al 3 jaar voeren, waarbij 1 miljoen moslims worden bedreigd.