Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bappy truus

Pagina's : [1] 2

babybruidje
25-06-2004, 20:48

Salaam aleykoem kan je aub reageren op mij want je had iets beloofd al een week geleden maar ik ontvang niks van je

beppie_truus
25-06-2004, 22:53
Origineel gepost door babybruidje Salaam aleykoem kan je aub reageren op mij want je had iets beloofd al een week geleden maar ik ontvang niks van je Ik ben niet zo vaak meer online, omdat ik heel druk ben met iets te organiseren. Je hebt toch mijn telefoon nr ;) bel me even :zwaai:

sisy
09-07-2004, 08:43
als mensen je bellen hoor op te nemen en niet over laten gaan en mensen flachen waar blijven mijn bedankjes? ik denk dat je al op vakantie bent en mij laat je zitten waga fiek e grote flacherd ik waarschuw iedereen voor je echt waar.

Samira_C
09-07-2004, 10:06
Meiden waarom bestellen jullie dan bij haar??????/ ga gewoon naar de voordeel bakker in den haag!! daar hebben zulke mooie bedankjes. Sucess!! Vind je het normaal zeg Beppie Truus om de mensen te flahsen!! Samira

asana
09-07-2004, 10:23

meskiena beppi word hier door iedereen aangevallen. ewameiden als jullie ni tevreden zijn ga dan lekker zelfjullie bedankjes kopen.dada

sisy
09-07-2004, 11:27
ah ******* toch op als jij asana bioj haar bedankjes had besteld en ze geeft geen antwoord en bezorgt ze niet of neemt de telefoon niet op dan zou jij het begrijpen.

babybruidje
09-07-2004, 14:58
salaam ik vind dit echt niet normaal,mijn bruiloft komt er bijna aan en je zou me vorige week alles al sturen en nog steeds niks en je neemt steeds je tel niet op waarom maak je beloftes die je niet na komt?besef je niet dat dit veel paniek kan brengen op bruiloften mensen die hun afspraken niet na komen?

sisy
09-07-2004, 15:41
luister ik heb gebeld gemaild alles geprobeerd en nu vertellen jullie mij dat ik rustig moet blijven hallooo dit is mijn bruiloft natuurlijk ga ik tekeer want ik ga 24-07-2004 op vakantie en ik moest ze meenemen en nu moet ik heel snel andere gaan zoeken leuk hee????????

babybruidje
09-07-2004, 15:42
ik begrijp je sisy ik probeer haar ook al twee weken te bellen en toen zei ze me dat ze me het zou sturen afgelopen weekend dat heeft ze dus niet gedaan insha Allah komt het goed want dit is echt erg

MissyR
09-07-2004, 17:56
Zo triest :jammer:

Serveersters
09-07-2004, 22:17
Salaam alaikoem zuster, Ik volg je echt niet meer.... er staat dat je niet op iemand moet rekenen ook al kan je op diegene rekenen en dan beweer je nu dat ik van een andere planeet kom omdat ik vind dat we elkaar nodig hebben (waarom al die oproepen hier anders???). Ik vind nog steeds dat men elkaar nodig heeft, dat is geen mening maar een feit. En daarom blijft het zo jammer wanneer je niet op iemand kan rekenen en alhamdoulilah zijn er zat anderen op wie je wel kunt rekenen. Maar goed, zoals ik zei er kunnen tal van redenen zijn waarom beppie niet heeft gereageerd en het kan ook zijn van niet, dat zijn mijn zaken niet, maar ik blijf bij mijn mening dat we elkaar horen te rekenen en degene die alleen aan zich zelf denken, zijn niet bang voor ALlah swt en de laatste dag. Als jij dan vindt dat ik van een andere planneet kom, dan vindt je dat mee. Ik weet beter ;) La hawla wa la qawata illa billah! Wa salaam alaikoem

Classy.Lady
09-07-2004, 22:46
Ja sorry hoor, als ik evenhier even tussen in mag komen! Mensen wat reageren jullie toch als idioten! Je kan haar inderdaad mailen, bellen en pm'en, en mocht dit geen baat hebben allemaal, dan is het laatste wat je maar in je hoofd kunt halen is haar zwart maken! Triest! Je weet nooit waar de zaken voor staan bij Beppie..Misschien dat ze ziek is?Er iets gebeurd is? Je zou nooit kunnen oordelen zonder enige inf. over iemands toestand. Wees gewoon netjes en gedraag je niet als een arrogant. Ik ken zelf Beppie en ik kan je 1 ding zeggen, zij is echt de laatste die je zou flashen! Zij heeft meer vertrouwen in anderen dan ik het zelf bij mensen in mijn eigen omgeving heb kunnen zien. Wallah echt tbarkka'Allah 3ela topmeid! Ik zeg dit niet dus even zomaar om haar de lucht in te pushen, maar echt naar mijn eigen ervaringen met haar.. Wwes gewoon kalm en wacht rustig af trewijl je ondertussen blijft bellen etc. Met je neus in de lucht en een grote mond kom je namelijk nergens..! Groetjes

tamzaatje
15-07-2004, 20:35
Ik geef jullie groot gelijk meiden mij vriendin heeft ze ook belazerd...Ze maakt afspraken met je en dan komt ze die niet na... En als je haar belt neemt ze niet op en zelf als je haar een smsje stuurt met wil je me terug bellen zelfs daarop reageert ze niet...Als ze er geen zin in heeft moet ze mensen niet belazeren en gewoon eerlijk tegen ze zijn zodat mensen niet op haar rekenen en een andere kunnen zoeken die wel hun afspraken nakomen....

UndercoverAngel
16-07-2004, 10:54
Ik dacht dat ik de enige was bij wie ze dit heeft geflikt.. :) .:UcA:.

sisy
16-07-2004, 11:15

nee hoor meid heel veel andere mensen ik ook dus.

Pagina's : [1] 2