Bekijk originele versie : Teveel loonheffing
H_aMaZigh
30-01-2010, 21:36
salaam,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb zelf 2 baantjes en ik kreeg mijn salaris van de week en toen zag ik dat er extreem veel loonheffing is ingehouden. Komt dat doordat ik 2 baantjes heb??
Ik begrijp er namelijk niet veel van.:jammer:
Alvast bedankt voor de moeite
Miss_Magrebia
30-01-2010, 21:37
Klopt! Omdat je 2 banen hebt...
H_aMaZigh
30-01-2010, 21:41
Klopt! Omdat je 2 banen hebt...
Oke bedankt meid, en als ik mijn eerste baantje wil opzeggen, moet ik dat dan doorgeven aan mijn andere werkgever zodat er niet weer voor niks teveel loonheffing wordt ingehouden?
Dan moet ik dus weer de belasting formulier invullen of kunnen ze dat gewoon weer wijzigen :maf2:
Miss_Magrebia
30-01-2010, 21:46
Oke bedankt meid, en als ik mijn eerste baantje wil opzeggen, moet ik dat dan doorgeven aan mijn andere werkgever zodat er niet weer voor niks teveel loonheffing wordt ingehouden?
Dan moet ik dus weer de belasting formulier invullen of kunnen ze dat gewoon weer wijzigen :maf2:
Je hebt maar 1x recht op loonheffingskorting. Heb je geen 2 werkgevers meer dan is het zeker handig om dat aan te geven , zou best automatisch kunnen gaan, maar dat weet ik niet zker.
H_aMaZigh
30-01-2010, 22:14
Je hebt maar 1x recht op loonheffingskorting. Heb je geen 2 werkgevers meer dan is het zeker handig om dat aan te geven , zou best automatisch kunnen gaan, maar dat weet ik niet zker.
je bent super, erg bedankt voor de moeite :kus:
riffia_naima
30-01-2010, 22:47
waar je het meeste verdient moet je loonheffingkorting toepassen
Woestijnroos
30-01-2010, 23:00
je mag maar 1 keer loonheffingskorting toe laten passen. Als je bij de ene werkgever opzegt, kan je bij de andere werkgever opnieuw het formulier invullen zodat ze bij je laatste werkgever wel loonheffingskorting gaan toepassen.
Je hoeft alleen een formulier in te vullen, als er dus iets moet wijzigen.
H_aMaZigh
06-02-2010, 20:01
je mag maar 1 keer loonheffingskorting toe laten passen. Als je bij de ene werkgever opzegt, kan je bij de andere werkgever opnieuw het formulier invullen zodat ze bij je laatste werkgever wel loonheffingskorting gaan toepassen.
Je hoeft alleen een formulier in te vullen, als er dus iets moet wijzigen.
:kus: bedankt ik heb het meteen aangevraagd!
H_aMaZigh
06-02-2010, 21:10
ik heb al ontslag genomen:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.