Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie dat.... of vragen jullie dat wel af

Pagina's : [1] 2

Asala_2003
25-06-2004, 17:43

Hallo mensen ik vroeg me af of jullie dat wel afvragen??? ALa je trouwt en jij bent maagd en je man meschien niet zou jij het vragen of hij zich zal willen laten testen op een soa of zo en als hij zegt ik heb het wel gedaan maar veillig en dan....... reactie heb geen vriend en ook geen man vroeg het me af groetjes utrecht.

sexywoman
25-06-2004, 17:53
Ik zou het wel vragen, je weet maar nooit...............

Minaatjuh
25-06-2004, 20:57
Ik denk dat de meeste meisjes zich schamen om het aan hem te vragen..als tie slim is gaat tie zichzelf laten testen..en danlater het bewijs laten zien op papier ofso....maarja nie alle mannen zijn zo slim..

nadoria_zinador
25-06-2004, 23:10
Ik zou het zker wten vragen het gaat tenslotte om je zelf

Mouny
25-06-2004, 23:25

Zeker gaat hij er een doen~`

kamillia83
25-06-2004, 23:49
Naar mijn weten dienen beiden zich te laten testen voordat het huwelijk plaatsvindt.

missmocrogirl
26-06-2004, 02:43
ahah Ga echt niet trouwen met een man die geen maagd meer is...hij zou mij ook nie willen als ik ontmaagd was waarom zou ik dan accepeteren dat hij wel geen maagd is:ego: Maagde mannen zijn tegenwoordig moeilijk te vinden, maar ja blijf dan wel zoeken tot ik er 1 heb gevonden en van hem hou..

missmocrogirl
26-06-2004, 02:47
Origineel gepost door Asala_2003 Hallo mensen ik vroeg me af of jullie dat wel afvragen??? ALa je trouwt en jij bent maagd en je man meschien niet zou jij het vragen of hij zich zal willen laten testen op een soa of zo en als hij zegt ik heb het wel gedaan maar veillig en dan....... reactie heb geen vriend en ook geen man vroeg het me af groetjes utrecht. Maar ja als het gebeurd en ik trouw toch met iemand die al ontmaagd is..dan zou ik van hem eisen dat hij zich zou laten testen...dat heb ik dan tog wel verdient.. Minaatjuh heeft gelijk als hij slim genoeg is zorgt ie ermaar voor dat ik het nie eens meer hoef te vragen of eisen. Zoals nadoria_zinador al zei: "het gaat tenslotte om jezelf".

dArc
26-06-2004, 09:28
Als je een relatie begint met iemand vrij je eerst veilig met condooms en als het goed zit tussen elkaar dan laat je je beiden testen. Mannen ouder dan 18 die zeggen dat ze nog maagd zijn, daar geloof ik sowieso niet in. :D

LaMorena
26-06-2004, 09:54
Ik denk dat als ik ooit een man vind om mee te trouwen dan is hij zeker geen maagd meer want dat ben ik ook niet, dus dan kan ik dat niet vragen. Ik zou dan zelf willen dat we ons alletwee laten testen. En als je man geen maagd is zou ik gewoon een test eisen, standaard. Je weet maar nooit met die gasten tegenwoordig. Er zijn weinig mensen die veilig vrijen als ik dat zo hoor. Je kunt beter jezelf schamen omdat je die vraag stelt dan dat je straks chlamidia oploopt (of erger) omdat je vent zijn ding niet in bedwang kon houden en de tijd nam om een condoom te plaatsen.

guppie
26-06-2004, 12:37
Origineel gepost door Asala_2003 Hallo mensen ik vroeg me af of jullie dat wel afvragen??? ALa je trouwt en jij bent maagd en je man meschien niet zou jij het vragen of hij zich zal willen laten testen op een soa of zo en als hij zegt ik heb het wel gedaan maar veillig en dan....... reactie heb geen vriend en ook geen man vroeg het me af groetjes utrecht. Ik ga ervanuit dat mijn aanstaande man geen maagd meer is. En ik ben niet iemand die dat snel kan vragen! Maar uiteindelijk gaat het om mijn en zijn gezondheid dus ik zou het hem wel vragen, ik bedoel als hij weet dat er niets aan de hand is dan hoeft hij nergens bang voor te zijn! IK zal het hem met moeite gaan vragen :(

guppie
26-06-2004, 12:38
Origineel gepost door La__Haine Hé maar dames. Hoe gaan jullie dat vragen en wanneer gaan jullie da vragen? Eerlijk gezegd zou ik ook wel willen da m'n toekomstige zich laat testen. Maar da's toch ehhhhh hchouma. Wat zal hij wel denken? Dat had hij zich eerder moeten bedenken, toen hij zijn pipi uit zijn broek haalde! Nu moet hij ook maar opdraaien voor de consequenties!

ik_oke_is
26-06-2004, 12:40
Origineel gepost door La__Haine Ik zou hem nie es aanvaarden moest hij ontmaagd zijn en er trots op zijn. IEROOOOH TAB LIE MAH. Origineel gepost door La__Haine Hé maar dames. Hoe gaan jullie dat vragen en wanneer gaan jullie da vragen? Eerlijk gezegd zou ik ook wel willen da m'n toekomstige zich laat testen. Maar da's toch ehhhhh hchouma. Wat zal hij wel denken? :confused: ligt het aan mij; of ligt het aan jou :confused: ik lees het nog eens ; ik denk dat het aan jou ligt :hihi: :maf:

guppie
26-06-2004, 12:42
Origineel gepost door ik_oke_is :confused: ligt het aan mij; of ligt het aan jou :confused: ik lees het nog eens ; ik denk dat het aan jou ligt :hihi: :maf: :hihi: Sinds wanneer controleer jij teksten!!??

ik_oke_is
26-06-2004, 12:46

Origineel gepost door guppie :hihi: Sinds wanneer controleer jij teksten!!?? das een veiligheidssysteem, in de aula noteer ik zo snel snel wat de prof zeg ; en als ik thuiskom dan lees ik dat na en dan staan daar soms tegenstrijdige dingen in, :idee: in de loop van de jaren heb ik daarvoor dan een ook een alarm systeem ontwikkeld; deze ging net af bij het lezen van La_haine's tekst :maf: :maf:

Pagina's : [1] 2