Bekijk originele versie : Gordijnen..
Wat is mooier 3 dubbele plooi, of dubbele plooi?
Ik heb er geen kaas van gegeten..
Ik dacht : hoe meer plooien, hoe mooier ze hangen?
Iemand met ervaring? :D
...........................
cheba_daoudia
31-01-2010, 01:00
salaam
misschien kan ik je helpen het vroeger bij kwantum gewerkt bij gordijn afdeling vlinderplooi is het mooist dubbele dus en heb je minder stof voor nodig dan bij 3 dubbel.
ps ik heb daar bijna 2 jaar gewerkt en in die 2 jaar is er maar 1 iemand geweest die 3 dubbel heeft genomen maar die kwam kort daarna om te vragen of er een optie was om het naar 2 plooien te maken.
mvg
salaam
misschien kan ik je helpen het vroeger bij kwantum gewerkt bij gordijn afdeling vlinderplooi is het mooist dubbele dus en heb je minder stof voor nodig dan bij 3 dubbel.
ps ik heb daar bijna 2 jaar gewerkt en in die 2 jaar is er maar 1 iemand geweest die 3 dubbel heeft genomen maar die kwam kort daarna om te vragen of er een optie was om het naar 2 plooien te maken.
mvg
Voor overgordijnen zou ik kiezen voor een dubbele plooi, 3 dubbele plooi is veelste veel voor een overgordijn en ook niet mooi, vooral als het een overgordijn is met een patroon.
OK, dank je wel.
Het gaat hier om Vitrage, niet om overgordijnen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.