Bekijk originele versie : Maagdenvlieshersteloperatie (leuk scrabble-woord trouwens)
Wie kent iemand die dat heeft gedaan en wat voor redenen buiten bang voor echtgenoot had die persoon?.
Voor sex en ontmaagd worden je gaat ze3ma lekker genieten en wanneer je gaat trouwen zo,n ****ing operatie echt tfoe
sexywoman
25-06-2004, 17:46
Ik kan het wel begrijpen aan de ene kant, stel je bent verkracht of je hebt een fout begaan waar je spijt van heb, moet je er dan je hele leven voor boeten, de enigste die hierover kan oordelen is allah..........
Habibinur
25-06-2004, 17:50
Ik vind het ook schijnheilig! Je moet gewoon eerlijk zijn en liefde overwint alles. Ik haat mensen die zichzelf dicht laten naaien zo schijnheilig als wat en dan nog die meiden die van voor maagd blijven maar van achter......
Origineel gepost door La__Haine
Ik ken er wel een paar die dat hebben gedaan.
Maar die zijn van turkse afkomst.
Ik heb ook marokkaanse vriendinnen die al ontmaagd zijn.
Maar die willen ermee wachten tot ze gaan trouwen.
Ik ben het echt nie mee eens met hen.
Ik probeer het uit hun hoofd te praten en dat ze gewoon berouw moeten gaan tonen en eerlijk zijn tegen hun man .
Mja ze 'genieten' er liever nu eerst van.
Allah yehdie men yesha..
Waarom zou zij dat tegen haar man vertellen,daar heeft hij of de ouders
geen recht op,het is tussen haar en Allah
Ma3a saalama
sexywoman
25-06-2004, 17:54
Origineel gepost door Selina
Ma3a saalama precies
GROENEKLIKO
25-06-2004, 17:57
Origineel gepost door Selina
Ma3a saalama
Maar als de man daar naar vraagt toch wel?
sexywoman
25-06-2004, 18:01
Origineel gepost door GROENEKLIKO
Maar als de man daar naar vraagt toch wel? Wat heeft het voor zin om het hem te vertellen, de meeste mannen willen echt geen vrouw die ontmaagd is............
zou jij je vrouw vertellen met wie je allemaal naar bed bent geweest.....
Als ik al sex voor 't huwelijk zou hebben. Dan zou ik niet schijnheilig een MVHO gaan doen. Dan lieg ik mezelf voor en niet iemand anders. Er bestaat ook nog zoiets als 't hiernamaals:)
GROENEKLIKO
25-06-2004, 18:05
Origineel gepost door sexywoman
Wat heeft het voor zin om het hem te vertellen, de meeste mannen willen echt geen vrouw die ontmaagd is............
zou jij je vrouw vertellen met wie je allemaal naar bed bent geweest.....
Het gaat om eerlijkheid. Als ik daarom zou vragen later dan wil ik dat ze eerlijk antwoord op geeft, net zoals ik daar eerlijk antwoord op zou geven. Als zij mij dan op die reden niet meer wilt, ok, dan kan ik dat begrijpen. En ik zal haar daar niet op veroordelen. Dat is de taak van iemand anders.
Origineel gepost door GROENEKLIKO
Maar als de man daar naar vraagt toch wel?
Ook niet,Als je een zonde hebt gepleegt is dat tussen Allah en jou
waarom zou een meisje geen hersteloperatie mogen nemen!! iedereen hier noemt het scheinheilig alsof de jongens niet scheinheilig zijn zelf wippen ze erop los en eisen een maagd als vrouw en als ze het hem zou vertellen oo jee dan breekt ze3ma de hel los en zou hij heel anders over haar denken en heeft het te maken met zijn trots!! ik keur het niet goed dat meisjes se xen voor het huwelijk maar jaah fouten maken is menselijk!!
en ik denk waarom een meisje een mvho zou nemen is voor haar man van ik ben tog wel maagd ze zal hem niet kwijt willen en dat risico zou ze nemen als ze hem verteld dat ze al se xueel actief was voor de huwelijksnacht!!
classi_girl
25-06-2004, 21:16
ok eerst en vooral wat is mvho?En ten 2de als het meisje sex voor het huwelijk heeft dan heeft haar man het recht omdat te weten vind ik persoonlijk want tenslote komt hij het toch te weten vroeg of laat dus liever dat zij het zelf zegt dan een ander.Ten 3de ik heb geen respect voor zo'n meisjes en daarna die bull shit van waarom de jongens wel ja allah ziet alles en maakt geen verschil als jij toch nog zo dom bent om het toch te doen moet je ook boeten en de gevolgen ervan dragen punt.En zeg wat jullie willen dit is mijn persoonlijke mening
classi_girl
25-06-2004, 21:39
ja ok ze maken die fout maar je zegt zelf je kent vriendinnen die het nog niet gaan laten dicht naaien om nog te genieten tot ze trouwen komaan he dfat menen ze toch niet dat betekent dat ze geen spijt hebben en niets hebben geleerd van hun fouten
classi_girl
25-06-2004, 21:39
ja ok ze maken die fout maar je zegt zelf je kent vriendinnen die het nog niet gaan laten dicht naaien om nog te genieten tot ze trouwen komaan he dfat menen ze toch niet dat betekent dat ze geen spijt hebben en niets hebben geleerd van hun fouten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.