Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hopeloze laptop zoekt intiligente computerboer

missnador
30-01-2010, 18:47

Ik zit met een probleempje en word er echt helemaal gek van. Ik heb door iemand windows7 op mijn laptop laten zetten. Maar nu het volgende. Ten eerste doet Office het niet meer. Normaal als ik bijvoorbeeld word open deed krijg ik een vester met daarin dat ik software moet activeren. Dat kan via internet of telefonisch. Ik deed dan gewoon die vester weg en kon ik gewoon in Word typen. Maar nu als ik die weg doe, doet ie helemaal niks meer. Ik kan niet typen en ook niks in de werkbalk aan klikken. Dus ik wou weer opnieuw Office downloaden, gewoon een trial en dan had ik van iemand een code (25 letters/cijfers) gekregen om voor altijd Word te hebben. Maar niks lukt me en ben hopeloos, HEEEEEELP!!! Als iemand mij hiermee zou helpen ben je echt een engel want ik kan gewoon helemaal niks voor school doen. En als iemand toch zo goed bezig is, misschien kun je ook het volgende probeel oplossen: Ik heb een tijdje geleden toen ik Windows7 kreeg, gelijk msn gedownload. Op een gegeven moment deed die het niet meer en wist niet wat er mee was. Dus ik heb die verwijderd en geprobeerd om opnieuw te downladen. Maar je krijgt dan een scherm met welke software je al hebt gedownload enhij zegt dus dat ik die al heb. Maar ik kan MSn niet meer in mijn bestanden vinden. Dus HEEEEEELP.. Is iemand hier goed in?????