Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hee jullie daar!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

babyvanbelisma
25-06-2004, 15:50

Okee, deze is voor elke idiote imbeciel die hier als een gekke koe gaat lopen gooien met woorden zoals hemdulileh en subhanallah enz. enz. als er weer een paar Amerikanen dood zijn: Jullie zijn echt helemaal de weg kwijt, kansloos, niet meer te redden.... Ten eerste: is het aan jullie om te bepalen wie er dood moeten, wie er in de hel komen en wie de 'goeden' en de 'slechten' zijn? nee. Is het aan jullie om te gaan staan juichen bij een stel amerikaanse doodskisten en lijken van niet-moslims? Nee absoluut niet. Beetje last van hoogmoed? Onthoudt dan maar dat hoogmoed voor de val komt. en jullie zullen hard vallen. Waar halen jullie de arogantie vandaan om te denken dat jullie ook maar terzake doen in de bepaling van leven of dood? Echt, Allah kan zijn taken prima zonder jullie hulp af hoor. Hij beslist over leven en dood, en hij oordeelt over mensen. Jullie dus niet, en zeker niet als je al zo ver heen bent, dat een mensenleven je niets meer doet. Het zou tegen mijn eigen stelling zijn om jullie iets toe te wensen dus dat doe ik niet. Maar wat ik graag zou willen doen is jullie allemaal bij jullie zielige schoudertjes pakken en eens flink door elkaar schudden. Misschien vallen jullie hersens dan weer terug op de plek waar ze horen te zitten en komen ze uit hun sluimerstand. Tfoe, extremisten, zielige Bin Laden aanhangers, zombies, geleid door onbenulligheid. Ik kan er gewoon niet bij dat jullie zo buiten de werkelijke wereld leven dat je denkt dat Allah swt jullie op één of andere manier een 'get into heaven free card' heeft gegeven. Nee, jullie moeten ook werken aan jullie plaatsje in de hemel, net als ieder ander! Dus voordat er weer bedreigingen, berispingen enz. verschijnen, alsjeblieft, haal het niet in je hoofd. Als je alle plichten van de islam hebt vervuld, altijd goed doet en nooit zondigt, dan nóg mag je niet oordelen want een van de essentiele zaken van het geloof is MEDELEVEN!!! En nederigheid, en dat vooral is een eigenschap die ik bij geen van jullie miserabele schepsels tegenkom! :kwaad: Wat hebben jullie mij kwaad gemaakt zeg!!!

Raihana
25-06-2004, 16:02
Wat moeten we dan... 3 min stilte houden ofzo? :rolleyes:

a3ir
25-06-2004, 16:22
Origineel gepost door babyvanbelisma Okee, deze is voor elke idiote imbeciel die hier als een gekke koe gaat lopen gooien met woorden zoals hemdulileh en subhanallah enz. enz. als er weer een paar Amerikanen dood zijn: Jullie zijn echt helemaal de weg kwijt, kansloos, niet meer te redden.... Ten eerste: is het aan jullie om te bepalen wie er dood moeten, wie er in de hel komen en wie de 'goeden' en de 'slechten' zijn? nee. Is het aan jullie om te gaan staan juichen bij een stel amerikaanse doodskisten en lijken van niet-moslims? Nee absoluut niet. Beetje last van hoogmoed? Onthoudt dan maar dat hoogmoed voor de val komt. en jullie zullen hard vallen. Waar halen jullie de arogantie vandaan om te denken dat jullie ook maar terzake doen in de bepaling van leven of dood? Echt, Allah kan zijn taken prima zonder jullie hulp af hoor. Hij beslist over leven en dood, en hij oordeelt over mensen. Jullie dus niet, en zeker niet als je al zo ver heen bent, dat een mensenleven je niets meer doet. Het zou tegen mijn eigen stelling zijn om jullie iets toe te wensen dus dat doe ik niet. Maar wat ik graag zou willen doen is jullie allemaal bij jullie zielige schoudertjes pakken en eens flink door elkaar schudden. Misschien vallen jullie hersens dan weer terug op de plek waar ze horen te zitten en komen ze uit hun sluimerstand. Tfoe, extremisten, zielige Bin Laden aanhangers, zombies, geleid door onbenulligheid. Ik kan er gewoon niet bij dat jullie zo buiten de werkelijke wereld leven dat je denkt dat Allah swt jullie op één of andere manier een 'get into heaven free card' heeft gegeven. Nee, jullie moeten ook werken aan jullie plaatsje in de hemel, net als ieder ander! Dus voordat er weer bedreigingen, berispingen enz. verschijnen, alsjeblieft, haal het niet in je hoofd. Als je alle plichten van de islam hebt vervuld, altijd goed doet en nooit zondigt, dan nóg mag je niet oordelen want een van de essentiele zaken van het geloof is MEDELEVEN!!! En nederigheid, en dat vooral is een eigenschap die ik bij geen van jullie miserabele schepsels tegenkom! :kwaad: Wat hebben jullie mij kwaad gemaakt zeg!!! :goedzo: :Iluvu:

sahira
25-06-2004, 16:23
Origineel gepost door ZITA Dat juichen toont ons barbaren. We moeten trachten welbespraakt uit te leggen waarom er mensen wraakoefeningen uitvoeren om zo de westerling te doen begrijpen dat hij zich in de positie van de onderdrukker bevindt. Al wat we met juichen bereiken is dat westerlingen ons als achterlijk volk zien dat een gevaar is... Het gevaar dat ze zelf zijn en de achterlijkheid die hun leven beheerst over het hoofd ziend. Zita. Dat heb je goed gezegd Zita.

babyvanbelisma
25-06-2004, 16:27

Origineel gepost door Raihana Wat moeten we dan... 3 min stilte houden ofzo? :rolleyes: Gelijke monniken gelijke kappen. Ga dan ook niet staan janken als er weer een lid van de gewaardeerde ummah is overleden om vervolgens te gaan staan lachen bij de dood van een gemene kufar. Ik houd niet van schijnheilige mensen...

a3ir
25-06-2004, 16:34
Origineel gepost door babyvanbelisma Gelijke monniken gelijke kappen. Ga dan ook niet staan janken als er weer een lid van de gewaardeerde ummah is overleden om vervolgens te gaan staan lachen bij de dood van een gemene kufar. Ik houd niet van scheinheilige mensen... Schijnheilige mensen.........daar zit deze forum vol mee ;)

babyvanbelisma
25-06-2004, 16:37
Inderdaad, maar die grote bek irriteert me nog meer. En dan praten over zaken waar ze niets vanaf weten. Zet de grootste schreeuwers een dagje in Palestina, en ze sch/ijten hun hele broek vol van angst. Waar is die Jiháát dan gebleven?

a3ir
25-06-2004, 16:42
Origineel gepost door babyvanbelisma Inderdaad, maar die grote bek irriteert me nog meer. En dan praten over zaken waar ze niets vanaf weten. Zet de grootste schreeuwers een dagje in Palestina, en ze sch/ijten hun hele broek vol van angst. Waar is die Jiháát dan gebleven? wat mij vooral opvalt is dat ze zich als goede moslims voor doen en iedereen voor alles en nog wat uitschelden terwijl de islaam dat ten zeerst verboden heeft:jammer:

babyvanbelisma
25-06-2004, 16:45
Precies, ze overtreden een van de belangrijkste doelstellingen die de islam heeft en weten het niet eens. Maar als er over kufars gepraat wordt, kennen ze alle Koranteksten bij nummer uit hun hoofd. :jammer:

jackomaroq
25-06-2004, 16:47
Origineel gepost door ZITA Dat juichen toont ons barbaren. We moeten trachten welbespraakt uit te leggen waarom er mensen wraakoefeningen uitvoeren om zo de westerling te doen begrijpen dat hij zich in de positie van de onderdrukker bevindt. Al wat we met juichen bereiken is dat westerlingen ons als achterlijk volk zien dat een gevaar is... Het gevaar dat ze zelf zijn en de achterlijkheid die hun leven beheerst over het hoofd ziend. Zita. well spoken...

Raihana
25-06-2004, 16:48
Origineel gepost door babyvanbelisma Gelijke monniken gelijke kappen. Ga dan ook niet staan janken als er weer een lid van de gewaardeerde ummah is overleden om vervolgens te gaan staan lachen bij de dood van een gemene kufar. Ik houd niet van scheinheilige mensen... Dus?? Wat bedoel je met scheinheilig? En tuurlijk zal ik janken als er een moslim word vermoord, van de gewaardeerde ummah nog wel... Vier jij trouwens feest dan? Jah en natuurlijk ben ik dan blij als zo een gemene kaffir die ilegaal een beetje de Irakezen marteld, vermoord, verkracht, vernederd word gedood. Sommige mensen zijn echt weird.. :confused:

a3ir
25-06-2004, 16:50
Origineel gepost door babyvanbelisma Precies, ze overtreden een van de belangrijkste doelstellingen die de islam heeft en weten het niet eens. Maar als er over kufars gepraat wordt, kennen ze alle Koranteksten bij nummer uit hun hoofd. :jammer: Ze moeten maar eens de Koraan goed gaan bestuderen voor dat ze hun mond weer gaan open doen wat schelden betreft :(

Raihana
25-06-2004, 16:53
Origineel gepost door babyvanbelisma Precies, ze overtreden een van de belangrijkste doelstellingen die de islam heeft en weten het niet eens. Maar als er over kufars gepraat wordt, kennen ze alle Koranteksten bij nummer uit hun hoofd. :jammer: Zo je bent wel heel boos, waarom ga je dan niet in het leger hiero. Misshien lukt het je dan om in Irak te komen, ken je die zielige koeffar een handje helpen, met de Irakezen uitroeien.. Ps: Wie is ''ze'' en wie overtreed de belangerijke doelstelling. :confused: Jij bent echt heel raar

babyvanbelisma
25-06-2004, 16:53
ja, maar ze verdedigen zich door te zeggen dat alle regels vervallen als het maar tegen een 'kufar' is...:jammer:

babyvanbelisma
25-06-2004, 16:57

Origineel gepost door Raihana Zo je bent wel heel boos, waarom ga je dan niet in het leger hiero. Misshien lukt het je dan om in Irak te komen, ken je die zielige koeffar een handje helpen, met de Irakezen uitroeien.. Ps: Wie is ''ze'' en wie overtreed de belangerijke doelstelling. :confused: Jij bent echt heel raar ZE zijn alle mensen die gaan staan juichen als er weer iemand dood gaat, mits het van de 'andere' kant is. Ik ben niet raar hoor, jij bent de enige die tot nu toe reageert die niet begrijpt wat ik bedoel. Misschien zegt dat iets over jouw psychische gesteldheid. Ik ga niet bij het leger omdat ik tegen geweld ben. Heb je mij horen zeggen dat ik tegen Irakezen ben? Nee, ik ben tegen het gewetenloos toejuichen van moord. Trouwens, als je die irakezen zo zielig vind, wat doe je dan nog hier? P.s.: haal alsjeblieft die pinguin weg van je avatar. Het is net of ze haar middelvinger opsteekt....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11