Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom

Pagina's : [1] 2

a3ir
25-06-2004, 15:01

Ik lees hier heelvaak dat sommigen onderons gaan schelden als ze het met iemand niet eens zijn waarom scheld je die persoon uit? En waarom hebben marokkaanse forum leden zooooooo een hekel aan Nedrelanders en Nedreland zelf Ik verwacht siereuze reakties van jullie en geen gescheld meer aub :) :zwaai:

Moe
25-06-2004, 15:04
- Ik scheld bijna nooit op 't Forum, maar als iemand 't bloed onder m'n nagels vandaan haalt, dan begin ik Te krijsen. :verdriet: - Ik heb geen hekel aan Nederlanders. En ook niet aan Nederland Ps. Ik spreek voor m'n zelf

Huey
25-06-2004, 15:04
1-Gebrek aan opvoeding, niet geleerd normaal met iemand van mening te verschillen. 2-identiteitscrisis :zwaai:

Moe
25-06-2004, 15:05
Waarom 2keer mijn reactie als ik maar een x geklikt heb..?

a3ir
25-06-2004, 15:10

Origineel gepost door Huey 1-Gebrek aan opvoeding, niet geleerd normaal met iemand van mening te verschillen. 2-identiteitscrisis :zwaai: Gaat dit over je zelf,of over de forum leden die wel schelden? :zwaai:

a3ir
25-06-2004, 15:12
Origineel gepost door Moe - Ik scheld bijna nooit op 't Forum, maar als iemand 't bloed onder m'n nagels vandaan haalt, dan begin ik Te krijsen. :verdriet: - Ik heb geen hekel aan Nederlanders. En ook niet aan Nederland Ps. Ik spreek voor m'n zelf het gaat niet om als iemand jou uitscheld maar echt gewoon over een meningsverschil en dan gelijk varkenskop gaan roepen of zeonist

misz_bella
25-06-2004, 15:13
Origineel gepost door a3ir Ik lees hier heelvaak dat sommigen onderons gaan schelden als ze het met iemand niet eens zijn waarom scheld je die persoon uit? En waarom hebben marokkaanse forum leden zooooooo een hekel aan Nedrelanders en Nedreland zelf Ik verwacht siereuze reakties van jullie en geen gescheld meer aub :) :zwaai: ik scheld nooit, en heb geen hekel aan nederlanders en ook niet aan nederland zelf.

a3ir
25-06-2004, 15:16
Origineel gepost door misz_bella ik scheld nooit, en heb geen hekel aan nederlanders en ook niet aan nederland zelf. van jou had ik het ook niet verwacht misz :) :Iluvu:

Moe
25-06-2004, 15:17
Origineel gepost door misz_bella ik scheld nooit, en heb geen hekel aan nederlanders en ook niet aan nederland zelf. Just Like me..

Moe
25-06-2004, 15:18
Origineel gepost door a3ir van jou had ik het ook niet verwacht misz :) :Iluvu: Van mij wel.. :o Ps. Wat vinden jullie van m'n hondje..?

misz_bella
Origineel gepost door Moe Just Like me.. ;)

misz_bella
Origineel gepost door a3ir van jou had ik het ook niet verwacht misz :) :Iluvu: :) :Iluvu: ;)

a3ir
25-06-2004, 15:20
Origineel gepost door Moe Van mij wel.. :o Ps. Wat vinden jullie van m'n hondje..? van jou ook niet moe jij bent een van de weinigen hier ,die marokkaans is en niet uitscheld (wat het mannelijke geslacht betreft) ;)

a3ir
25-06-2004, 15:22
Origineel gepost door Moe Van mij wel.. :o Ps. Wat vinden jullie van m'n hondje..? hij is snel maar cute ;)

Moe
25-06-2004, 15:24

Origineel gepost door a3ir van jou ook niet moe jij bent een van de einigen hier ,die marokkaans is en niet uitscheld (wat het mannelijke geslacht betreft) ;) Kben Cute, Just like my Dog.. Is da echt waar.. :o Ik voel me nu hoog (maar nie heus)

Pagina's : [1] 2