Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Man bekent verkrachting bejaarden

Pagina's : [1] 2

onderduiker
25-06-2004, 14:50

25-06-2004 Een door Duitsland uitgeleverde Nederlander uit Glanerburg heeft bekend drie bejaarde vrouwen seksueel te hebben misbruikt. De 33-jarige man werd in 2002 in Duitsland veroordeeld voor het plegen van ontucht met minderjarigen. Tijdens zijn gedwongen verpleging vertelde de man dat hij in het verleden ook in Nederland enkele seksuele misdrijven had gepleegd. In 1997 trachtte de man twee bejaarde vrouwen van 82 en 75 jaar te verkrachten en in 1998 verkrachtte hij een 92-jarige vrouw. De drie slachtoffers woonden in een bejaardencentrum. Twee van de slachtoffers zijn inmiddels overleden. DNA-onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat de man inderdaad de dader is jonge en oude damens zijn gewoon nooit veilig meer :jammer:

Moe
25-06-2004, 14:52
Ik heb het gezien op www.nu.nl Niet normaaal :jammer:

Raihana
25-06-2004, 14:57
Origineel gepost door onderduiker 25-06-2004 Een door Duitsland uitgeleverde Nederlander uit Glanerburg heeft bekend drie bejaarde vrouwen seksueel te hebben misbruikt. De 33-jarige man werd in 2002 in Duitsland veroordeeld voor het plegen van ontucht met minderjarigen. Tijdens zijn gedwongen verpleging vertelde de man dat hij in het verleden ook in Nederland enkele seksuele misdrijven had gepleegd. In 1997 trachtte de man twee bejaarde vrouwen van 82 en 75 jaar te verkrachten en in 1998 verkrachtte hij een 92-jarige vrouw. De drie slachtoffers woonden in een bejaardencentrum. Twee van de slachtoffers zijn inmiddels overleden. DNA-onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat de man inderdaad de dader is jonge en oude damens zijn gewoon nooit veilig meer :jammer: Wat ongeloof wel niet kan doen. Walgelijk gewoon..

nathalie2
25-06-2004, 15:38
Origineel gepost door Raihana Wat ongeloof wel niet kan doen. Walgelijk gewoon.. Volgens mij haal je twee dingen door de war. Beetje goedkoop om het niet-geloven hier bij te betrekken. Als je op zo'n simpele manier conclusies trekt kan ik ook nog wel wat verzinnen met betrekking tot gruwelijkheden die worden gepleegd uit naam van het geloof. Maar dat doe ik niet want ik haal de zaken niet door elkaar.

Raihana
25-06-2004, 15:40

Origineel gepost door nathalie2 Volgens mij haal je twee dingen door de war. Beetje goedkoop om het niet-geloven hier bij te betrekken. Als je op zo'n simpele manier conclusies trekt kan ik ook nog wel wat verzinnen met betrekking tot gruwelijkheden die worden gepleegd uit naam van het geloof. Maar dat doe ik niet want ik haal de zaken niet door elkaar. Als jij dat plaatst dan zeg ik gewoon weer: Wat ongeloof wel niet kan doen... Get it!

Hussler
25-06-2004, 15:41
Dat vind ik eerlijkgezegd ook. Net of iedere ongelovige man dit soort zieke dingen zou doen. Erg kort door de bocht en zelfs onwaar :kwaad:

nathalie2
25-06-2004, 15:46
Origineel gepost door Hussler Dat vind ik eerlijkgezegd ook. Net of iedere ongelovige man dit soort zieke dingen zou doen. Erg kort door de bocht en zelfs onwaar :kwaad: Inderdaad. Maar Raihana leeft in een hele eenvoudige wereld. In deze wereld zijn twee regels: - iedereen die gelooft is goed - iedereen die niet gelooft is slecht Vervolgens kun je berichten over bejaarden verkrachters dan toerekenen aan het feit dat iemand niet geloofd. Over zoveel simpelheid moet je vooral niet proberen lang na te denken, echt vrolijk wordt je daar niet van. Ik heb van mijn ouders altijd geleerd verder te kijken dan mijn neus lang is en mensen dus niet op geloof te beoordelen. Weet ook niet hoe ze aan deze leefregels komt. Zou het iets met opvoeding te maken hebben? Groetjes, Nathalie

Raihana
25-06-2004, 15:58
Origineel gepost door nathalie2 Inderdaad. Maar Raihana leeft in een hele eenvoudige wereld. In deze wereld zijn twee regels: - iedereen die gelooft is goed - iedereen die niet gelooft is slecht Vervolgens kun je berichten over bejaarden verkrachters dan toerekenen aan het feit dat iemand niet geloofd. Over zoveel simpelheid moet je vooral niet proberen lang na te denken, echt vrolijk wordt je daar niet van. Ik heb van mijn ouders altijd geleerd verder te kijken dan mijn neus lang is en mensen dus niet op geloof te beoordelen. Weet ook niet hoe ze aan deze leefregels komt. Zou het iets met opvoeding te maken hebben? Groetjes, Nathalie Ik als moslima streef naar een ding ''Jannah'' of te wel de hemel. Dus of ik nou in een eenvoudige wereld leef doet er weinig toe. Bij mij draait het maar om een ding...Geloof. Wat betreft je regeltjes, daar klopt niks van. Het is niet zo dat ik jou slecht vind als je niet gelooft, maar de hel is zwaar. Heel zwaar zelfs... En daarom denk ik als moslima, dat als iemand zo iets doet, hij niet bang is voor Allah sbt of te wel God. Vrees voor Allah zal een persoon op het goeie pad leiden... En dit soort praktijken zullen nooit in hem op komen. Moge Allah sbt ons vergeven en ons leiden... amien.

Yafelesteen
25-06-2004, 16:16
gatverdamme

naoual1985
25-06-2004, 21:12
Het echt niet normaal wat er de laatste tijd gebeurd..!! Ik vraag me soms af wat die mensen bezielt.! Waarom doen ze het!!

AlHoceima_Leila
25-06-2004, 21:19
Ullag zo goor waarom oudjes :kots: Niet dat het bij jongen vrouwen goed zo zijn ofso maar :maf3:

FBtje
25-06-2004, 21:35
Origineel gepost door Raihana Ik als moslima streef naar een ding ''Jannah'' of te wel de hemel. Dus of ik nou in een eenvoudige wereld leef doet er weinig toe. Bij mij draait het maar om een ding...Geloof. Wat betreft je regeltjes, daar klopt niks van. Het is niet zo dat ik jou slecht vind als je niet gelooft, maar de hel is zwaar. Heel zwaar zelfs... En daarom denk ik als moslima, dat als iemand zo iets doet, hij niet bang is voor Allah sbt of te wel God. Vrees voor Allah zal een persoon op het goeie pad leiden... En dit soort praktijken zullen nooit in hem op komen. Moge Allah sbt ons vergeven en ons leiden... amien. een en al schijnheiligheid spreekt uit dit bericht.. heb het niet over jou persoonlijk, maar het is zelfs zo dat wanneer je gelooft dat dat nog niet automatisch betekent dat je een goed persoon bent.. maar ja..

Hussler
25-06-2004, 23:15
Ook dat is waar............ Rainhana, als je leeft om in de hemel te komen waarom leef je dan? Waarom moet je bang zijn voor de god waarin je gelooft? Ik kan me niet voorstellen dat dit het doel is van welk geloof dan ook. Ik heb niets tegen welk geloof dan ook maar ik heb wel bezwaar tegen de manier waarop sommige mensen met het geloof omspringen. Je doet jezelf en het geloof daarmee tekort. Sommige mensen hebben een geloof nodig om een goed mens te zijn en sommmige niet. Sommige worden door het geloof een slecht mens en sommige niet. Maar dat je als gelovige geen foute dingen doet dat is echt een fabeltje. Er rust overal een taboe op maar owee als de muren konden praten.

CitriC
26-06-2004, 01:19
Dat is dus echt ziek.. En dan ook nog worden gearresteerd voor ontucht met jongeren..

Pagina's : [1] 2