Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moslimschool rommelde met onderwijssubsidies

Pagina's : [1] 2 3

dArc
25-06-2004, 11:57

Moslimschool rommelde met onderwijssubsidies Uitgegeven: 25 juni 2004 11:26 AMSTERDAM - Het bestuur van de islamitische basisscholen El Amien I en El Amien II in Amsterdam heeft gerommeld met subsidies van het ministerie van Onderwijs. Het ministerie gaat mogelijk enkele honderdduizenden euro's terugvorderen van de scholen. De grootte van het bedrag moet nog worden vastgesteld, maar "het gaat zeker niet om enkele tientjes", aldus een woordvoerster van het departement vrijdag. Het bestuur, de Stichting Nederlandse Islamitische Scholen, heeft een deel van het geld dat bedoeld was voor salarissen van onderwijzers gebruikt voor andere zaken. Welke dat zijn, kan het ministerie niet zeggen. Daarnaast heeft het bestuur ruim 400.000 euro doorgesluisd naar een steunstichting. "Dat geld moet terug naar de school", aldus het ministerie. Ook bleek dat een groot deel van de lessen wordt gegeven door onbevoegde leraren. © Nu.nl

dArc
25-06-2004, 12:01
Vraag dat lekker ff na bij Nu.nl, Jacko and don't kill the messenger. :p

sahira
25-06-2004, 12:01
Origineel gepost door jackomaro Beste d'Arc.. Waarom niet alle fraudes gepost? De HBO-fraude? Van openbaar een christelijk onderwijs? Jeanne d'Arc zou zich schamen om dit soort bevooroordeeldheid. :goedzo:

sahira
25-06-2004, 12:03
Origineel gepost door dArc Vraag dat lekker ff na bij Nu.nl, Jacko and don't kill the messenger. :p Onzin, jij zoekt er gewoon naar!

dArc
25-06-2004, 12:07

Ja en ik ben natuurlijk ook de enige die hier bevooroordelende berichtgeving plaatst? :rolleyes:

hafiberber
25-06-2004, 12:09
ja en die bouwbedrijven waren ook moslimbedrijven die de fraude van miljarden pleegden he?kijk eerst naar jullie zelf of zien jullie de laatste tijd alleen moslims??? het lijken wel de jaren1936-1939 hier wel toen werd er ook maar op een groep gejaagd.

sahira
Origineel gepost door dArc Ja en ik ben natuurlijk ook de enige die hier bevooroordelende berichtgeving plaatst? :rolleyes: Ach, zeur toch niet zo. Nee, je bent niet de enige, je bent één van de vele.

hafiberber
ja en die bouwbedrijven waren ook moslimbedrijven die de fraude van miljarden pleegden he?kijk eerst naar jullie zelf of zien jullie de laatste tijd alleen moslims??? het lijken wel de jaren1936-1939 hier wel toen werd er ook maar op een groep gejaagd.

Moezhint
25-06-2004, 12:10
Effe reageren op deze triestheid. Ik heb jarenlang op een school gewerkt, een gewone Vlaamse school en heb geweten dat de directie zijn hele huisinterieur heeft aangekocht met subsidiegelden dus... Dus vochtige Jeanne de heks...wat je hier post is dus helemaal niet interessant. Jouw intentie om deze post hier te plaatsten stelt me triest... Ik zou je daarom graag een lap om je oren willen verkopen tot ze er rood en rekbaar van worden.

dArc
25-06-2004, 12:16
Origineel gepost door jackomaro Natuurlijk moet je wel de messenger killen als ie niet het hele verhaal vertelt... Ik heb niks uit de berichtgeving van Nu.nl weggelaten hoor. Dat er op allerlei fronten fraude wordt gepleegd is dacht ik iedereen wel bekend, hoef je niet specifiek te vermelden. Dat men op een moslimsite in een nieuwssubforum nog wel, niet bestand is tegen berichtgeving die niet in eigen straatje past, vind ik echter schijnheilig. Ik ga toch ook niet liggen janken om het generaliserende 'iedereen in Nederland is pedofiel' gezeur van sommige posters hier, die heel internet af lijken te speuren naar dat soort berichtgeving? Enneh, speciaal op zoek gaan naar nieuwsberichtjes doe ik niet hoor; ik lees gewoon af en toe eens een nieuwssite.

dArc
25-06-2004, 12:23
Ga de kranten en nieuwsrubrieken dan ook maar gelijk aanklagen, Jacko. Dat verhaal van Ononono heb ik overigens ook wel eens gelezen op een betrouwbare nieuwsite...

Moezhint
25-06-2004, 12:27
Origineel gepost door jackomaro Ik vind het mooi klinken: 'vochtige Jeanne de heks' maar waar slaat het op? De heks kan ik nog eventueel plaatsen maar dat vochtige?? Als ze echt vochtig was geweest had ze niet gebrand... :D Ze is wel degelijk vochtig en uiteraard nog niet uitgebrand anders zou dat gedrocht hier niet rondlopen. Er zal wel in die tijd wel een heilige zijn geweest die zich opgeofferd heeft voor haar en in haar plaats heeft gebrand. Dus...nu kan ze hier verder vrijuit onzin verkopen.

al_tetouania
25-06-2004, 13:02
fraude moet soms wel m3a hadde hollandien....:rolleyes:

jackomaroq
25-06-2004, 13:04
Origineel gepost door dArc Ga de kranten en nieuwsrubrieken dan ook maar gelijk aanklagen, Jacko. Dat verhaal van Ononono heb ik overigens ook wel eens gelezen op een betrouwbare nieuwsite... Ik betwijfel de juistheid van het bericht niet maar wel de intentie van de poster als er op dit gebied nog veel meer te melden valt en niet uitsluitend uit Moslim hoek... Go ... :zwaai:

Palestine
25-06-2004, 13:39

Ik denk dat bijna elke bedrijf, stichting, vereniging, overheiddienst fraudeert. Alleen genieten sommige ervan als het moslims betreft.

Pagina's : [1] 2 3