Bekijk originele versie : Vraagje over: Trouwen met een DOM meisje??!!!!
Ik heb een vraagje, met wie moet een jongen die op de universiteit zit trouwen: een meisje dat ook op de universiteit zit of een meisje met een MBO-opleiding.
Stel hij is op allebei verliefd en kan allebei met ze opschieten, met wie zal hij vermoedelijk een betere en blijvendere relatie (lees: huwelijk) kunnen krijgen.
Ik hoor graag van zowel de heren als de dames.
Wa salaam,
Yaseen.
Minaatjuh
25-06-2004, 13:45
Wil je Zeggen Dat een meisje Die Mbo Doet DOm Is..:kwaad:..
DaNGeRouZLy
25-06-2004, 13:49
opleiding zegt echt niet alles vind ik sommige uni. studentes zijn zo ongelovelijk dom buiten hun gebied om en sommige meiden met een lagere opleiding weten waar ze over praten en hoe het leven in elkaar zit
GROENEKLIKO
25-06-2004, 13:50
Origineel gepost door Yaseen
Ik heb een vraagje, met wie moet een jongen die op de universiteit zit trouwen: een meisje dat ook op de universiteit zit of een meisje met een MBO-opleiding.
Stel hij is op allebei verliefd en kan allebei met ze opschieten, met wie zal hij vermoedelijk een betere en blijvendere relatie (lees: huwelijk) kunnen krijgen.
Ik hoor graag van zowel de heren als de dames.
Wa salaam,
Yaseen
Het ligt maar net aan met wie hij op dezelfde golflengte zit. Een meisje dat MBO doet hoeft per definitie niet dom te zijn. Ik ken genoeg dames die MBO doen die meer inhoud hebben dan de dames die HBO/Universiteit doen. Niet iedereen heeft het in zich om zo hoog te studeren maar dat wil dan niet zeggen dat je dom bent. In mijn omgeving zijn er een legio voorbeelden te zien van jongens (of meisjes) die hooggeschoold zijn en trouwen met iemand die een mindere opleiding heeft genoten. Het ligt gewoon aan het feit of je met elkaar kunt opschieten en of je elkaar begrijpt.
DaNGeRouZLy
25-06-2004, 13:58
Origineel gepost door Yaseen
Bedoel je ongelovig of ongelooflijk?
ik zie nu pas dat ik een typfout had gemaakt ongelovig moet zijn ongelofelijk ;)
GROENEKLIKO
25-06-2004, 14:02
Zoals ik dus al zei! :kwaad:
Het ligt maar net aan met wie hij op dezelfde golflengte zit. Een meisje dat MBO doet hoeft per definitie niet dom te zijn. Ik ken genoeg dames die MBO doen die meer inhoud hebben dan de dames die HBO/Universiteit doen. Niet iedereen heeft het in zich om zo hoog te studeren maar dat wil dan niet zeggen dat je dom bent. In mijn omgeving zijn er een legio voorbeelden te zien van jongens (of meisjes) die hooggeschoold zijn en trouwen met iemand die een mindere opleiding heeft genoten. Het ligt gewoon aan het feit of je met elkaar kunt opschieten en of je elkaar begrijpt.
Zoiets ja, :zwaai: .
DaNGeRouZLy
25-06-2004, 14:03
Origineel gepost door GROENEKLIKO
Zoals ik dus al zei! :kwaad:
Zoiets ja, :zwaai: .
goed gezegd kliko :zwaai:
Miss_Saraatje
25-06-2004, 14:05
Trouw met degene die meer praktiseert in de islam..
Ik denk dat dat veel belangrijker is dan wat voor opleiding ze heeft gedaan..
Het gaat om liefde niet opleiding! >> Gestemd..;)
GROENEKLIKO
25-06-2004, 14:12
Origineel gepost door Miss_Saraatje
Trouw met degene die meer praktiseert in de islam..
Ik denk dat dat veel belangrijker is dan wat voor opleiding ze heeft gedaan..
Dat is niet relevant bij deze vraag. Je reactie is derhalve dan ook overbodig.
Miss_Saraatje
25-06-2004, 14:16
Mijn reactie was dan ook niet voor jou bedoeld!!!
DaNGeRouZLy
25-06-2004, 14:17
:hoera:
GROENEKLIKO
25-06-2004, 14:21
Ja dat snap ik ook wel. Jouw reactie was bedoeld voor de topicstarter. En hij stelde een vraag en liet de islam buiten beschouwing. Het is dan overbodig van jou om die er dan bij te betrekken.
Miss_Saraatje
25-06-2004, 14:29
De islam moet je NOOIT buiten beschouwing laten.
Het is de belangrijkste wat er is.. Dus het is heel belangrijk dat je met een goede moslima trouwt..
Bij mij staat de islam op nr 1 dus betrek altijd de islam erbij hoe overbodig die ook mag zijn!!!
DaNGeRouZLy
25-06-2004, 14:31
De islam moet je NOOIT buiten beschouwing laten.
Het is de belangrijkste wat er is.. Dus het is heel belangrijk dat je met een goede moslima trouwt..
Bij mij staat de islam op nr 1 dus betrek altijd de islam erbij hoe overbodig die ook mag zijn!!!
Alhamdoulilah:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.