Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Docent Terra College pleegt examenfraude

Pagina's : [1] 2

Raihana
25-06-2004, 12:51

DEN HAAG - Een docent van het Terra College in Den Haag heeft gefraudeerd met het eindexamen Duits. Dat maakte de school gisteren bekend. De docent heeft volgens een woordvoerder van de school toegegeven dat hij heeft geprobeerd vijftien leerlingen een beter cijfer voor Duits te laten halen. De leraar was een van de twee die het eindexamen nakeken. Hij corrigeerde meerkeuzevragen. De tweede corrector ontdekte de fraude. Het werk van de leerlingen is opnieuw nagekeken. Het is nog onbekend welke maatregelen de school neemt tegen de docent. Verschenen in SP!TS op vrijdag 25 juni 2004.

al_tetouania
25-06-2004, 12:58
Ik heb het gelezen...is wel lief bedoeld...die school is wel bekend geworden zeg...na al die gebeurtenissen daaro...;)

Moe
25-06-2004, 13:16
Sinds Murat D. zie je overal Terra College Terra College Terra College. - Examenfraude - Geld-tekort - enz. enz. Ze worden wel beroemd ja.. :bril:

al_tetouania
28-06-2004, 00:38
Origineel gepost door Moe Sinds Murat D. zie je overal Terra College Terra College Terra College. - Examenfraude - Geld-tekort - enz. enz. Ze worden wel beroemd ja.. :bril: ja he....dat vind ik nou ook....;)

CitriC
28-06-2004, 01:12

Normaal zou dit niet eens nieuws zijn..

moppi
28-06-2004, 02:45
is ook geen nieuws voor moi :D

roebla
28-06-2004, 10:45
Origineel gepost door Ononono Misschien werd hij wel onder druk gezet door zijn "leerlingen". Jij mag van mij nu doodvallen :) Met je paranoide gedrag, jij denkt dat achter elk steen waar jij langsloopt een vijand ligt die jou wil doden

babyvanbelisma
28-06-2004, 10:48
Ik vraag me af hoeveel ouders hun leerlingen nog naar die school willen sturen na al die berichten de laatste tijd.....:rolleyes:

lella_meknes
28-06-2004, 10:49
wahahahahahahahaha neee terra college is helemaal verkank ert man wayooooo

roebla
28-06-2004, 10:49
Ow, en Misschien wil de leraar zin incompetentie als leraar verbergen door meerdere leerlingen te laten slagen. Maar daar denk je natuurlijk niet aan.

roebla
28-06-2004, 10:53
Origineel gepost door Ononono Dat vind ik dan weer een beetje para roebla. Hoe weet je dat? totaal niet Para, Paranoide zijn de opmerkingen van jou :) omdat je het extreme uitzoekt.

Raihana
28-06-2004, 11:20
Origineel gepost door Ononono Misschien werd hij wel onder druk gezet door zijn "leerlingen". Ja wie weet, misschien door het broertje van Murat :rolleyes: What ever..

roebla
28-06-2004, 11:26
Origineel gepost door Ononono Dat is niet para roebla. Dat is iets anders. Ik zoek het extreme omdat het anders nergens over gaat. Je kunt dit berichtje ook ter kennisgeving aannemen, je schouders ophalen en verder gapen. Dat zou ik ook doen als het hier niet een hele speciale school betrof met een heel speciaal recent verleden. Zo paranoïa als de werkelijkheid kan ik het niet verzinnen hoor: het in koelen bloede afslachten van een docent. Dat bedoel ik van een examenfraude naar het afslachten van een docent dat is in mijn ogen toch echt paranoide gedrag :)

Pagina's : [1] 2