Bekijk originele versie : Prince brengt geen sexy nummers meer !
Prince brengt geen sexy nummers meer (09:33)
(Belga) Prince breekt met zijn muzikaal verleden. Op concerten speelt hij geen geile nummers meer, omdat hij meent dat zijn publiek nu "beter ontwikkeld" is.
De 46-jarige zanger scoorde vroeger hits met nummers als Gett Off, maar kiest er nu voor om het properder te houden. "Ik heb een ouder, beter ontwikkeld publiek nu. De 13-jarigen horen al genoeg verloederde cultuur. Ze moeten Sexy Mf of Erotic City niet horen. Ik kies ervoor om die nummers niet meer te brengen", aldus Prince. (DWM)
Het is droevig gesteld met Prince sinds hij aan zijn "christelijke" tour is begonnen :( .............waar gaat dit eindigen :D
Sword
LadyBerkania
25-06-2004, 12:11
Origineel gepost door sword
(Belga) Prince breekt met zijn muzikaal verleden. Op concerten speelt hij geen geile nummers meer, omdat hij meent dat zijn publiek nu "beter ontwikkeld" is.
De 46-jarige zanger scoorde vroeger hits met nummers als Gett Off, maar kiest er nu voor om het properder te houden. "Ik heb een ouder, beter ontwikkeld publiek nu. De 13-jarigen horen al genoeg verloederde cultuur. Ze moeten Sexy Mf of Erotic City niet horen. Ik kies ervoor om die nummers niet meer te brengen", aldus Prince. (DWM)
Het is droevig gesteld met Prince sinds hij aan zijn "christelijke" tour is begonnen :( .............waar gaat dit eindigen :D
Sword
da is toch goed......da hij geen geile liedjes meer wilt zingen zouden meerdere artiesten moeten doen....
:zwaai:
Origineel gepost door LadyBerkania
da is toch goed......da hij geen geile liedjes meer wilt zingen zouden meerdere artiesten moeten doen....
Sexy MF en Get off zijn muzikale parels............ sinds hij een Jehova's Getuige is geworden lijkt hij de muzikale trappers volledig kwijt te zijn........... :(
Sword
Moezhint
25-06-2004, 12:30
Sword
:D :D :D really funny
Britney, Christina enz. enz.
Ze verkopen Sex. Meer niet
LadyBerkania
25-06-2004, 13:23
Sexy MF en Get off zijn muzikale parels............ sinds hij een Jehova's Getuige is geworden lijkt hij de muzikale trappers volledig kwijt te zijn........... :(
Sword
Je vind het dus jammer aan je antwoord te zien.???
Sword
Madonna is ook Jehova's Getuige ofzoiets. :confused:
LadyBerkania
25-06-2004, 14:29
Dat kloppIt Moe :moe:
Origineel gepost door Moe
Madonna is ook Jehova's Getuige ofzoiets. :confused:
Kabbalah :D
I know. Hou die Moe- poppetje voor je ja.. :p
Origineel gepost door grendel
Kabbalah :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dat was em!! Ik haal die 2 altijd door elkaar :(
Origineel gepost door KohiNoor
Prince is een vies mannetje of ie nu gore liedjes zingt of niet. Jakkes.
Leuke avatar. :o , Benne Gij da?
Jah :o Maar niet mijn baby helaas :(
Ziet er lief uit.. :Iluvu:
Wat je NIET ziet is dat ik er achterlijk opsta met een glimlach van oor tot oor :haha:
Da zie ik ook ja.. Why?!?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.