Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat heb jij liever als partner??????

Pagina's : [1] 2

BladiShmek
25-06-2004, 11:56

Je ras genoot?? Of zie je ieder marokkaan als marokkaan en maak je geen onderscheid tussen rassen??? :D:D

Mouny
25-06-2004, 12:03
Tuurlijk heb is het n stuk makkelijker als hij/zij dezelfde roots hebben als jij .. maar liefde gaat nu eenmaal niet over rozen... En als je van iemand houdt maakt het niet uit waar hij/zij in Marokko woont. Toevallig las ik net dat artikel in Mzine.. ik vind het echt triest dat de Marokanen anno 2004 er nog steeds n issue van maken ... Zuid Noord Oost of West... we zijn allemaal Marokanen. Als mijn ouders 40 jaar geleden niet hadden doorgezet zou ik niet eens dit stukje nu hier typen... me vader was berber en me moeder is arabisch... en Alhamdoelilah is het altijd goed gegaan. We zeggen niet voor niks: Waar een wil is, is een weg. Die weg is soms misschien moeilijk te vinden en heel erg moeilikj te bewandelen maar geloof me dat moeilijke liefde altijd zijn vruchten zal afwerpen. ws

guppie
25-06-2004, 12:04
Ik ben zelf riffi en zou ook liever met een riffi willen trouwen, aangezien ik de arabische taal niet eens ken! En omdat meeste arabische mannen te verwesterd zijn...

Mouny
25-06-2004, 12:06
Here we go again

BladiShmek
25-06-2004, 12:22

Origineel gepost door guppie Ik ben zelf riffi en zou ook liever met een riffi willen trouwen, aangezien ik de arabische taal niet eens ken! En omdat meeste arabische mannen te verwesterd zijn... Boerin :D

guppie
25-06-2004, 12:25
Origineel gepost door BladiShmek Boerin :D Wakila ben ik een boerin :hihi: Arabisch mannen zijn meestal van die leeghoofden!! Ik ben op zoek naar een man met verstand en dan zit ik bij de riffi's het best;)!!

BladiShmek
25-06-2004, 12:27
Origineel gepost door guppie Wakila ben ik een boerin :hihi: Arabisch mannen zijn meestal van die leeghoofden!! Ik ben op zoek naar een man met verstand en dan zit ik bij de riffi's het best;)!! Ze hebben denk ik veel verstand van de landbouwsector wella? :D :engel:

guppie
25-06-2004, 12:28
Origineel gepost door BladiShmek Ze hebben denk ik veel verstand van de landbouwsector wella? :D :engel: Do I smell some jealousy:hihi:

BladiShmek
25-06-2004, 12:32
Origineel gepost door guppie Do I smell some jealousy:hihi: Ik ben marokkaan :(

guppie
25-06-2004, 12:34
Origineel gepost door BladiShmek Ik ben marokkaan :( Wakillaa een arabier:hihi: Ik heb t over Arabieren over het Algemeen!! Want arabieren uit Oujda die voldoen wel aan het imago man zijn:)

BladiShmek
25-06-2004, 12:36
Origineel gepost door guppie Wakillaa een arabier:hihi: Ik heb t over Arabieren over het Algemeen!! Want arabieren uit Oujda die voldoen wel aan het imago man zijn:) Ik maak geen onderscheid tussen Marokkaanse rassen :) Ik maak alleen onderscheid aan de hand van mijn geloof :bril:

Mouny
25-06-2004, 12:38
Waar gaat dit heen!?! Elk volk heeft zn rotte appels...

guppie
25-06-2004, 12:39
Origineel gepost door BladiShmek Ik maak geen onderscheid tussen rassen :) Ik maak alleen onderscheid aan de hand van mijn geloof :bril: Mezian! Weet je wa het is riffi cultuur is anders dan arabische cultuur!! Arabische cultuur neigt meer naar het westers cultuur, waardoor het niet of moeilijk zal matchen met mijn geloof namelijk de Islam! Maar ja, je moet gevallen per individu bekijken en niet over het algemeen!! Ps. ik spreek ook AMPER arabisch dus vandaar dat t erg moeilijk wordt!!

Romeisa18
25-06-2004, 12:40
Zolang het maar een marokkaan is en een moslim.

verdwaald_hart
25-06-2004, 12:41

Ik heb liever geen partner

Pagina's : [1] 2