Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VrOuWeN HeBbEn AcHtErAf AlTiJd SpIjT VaN huN DoEn En LaTeN...

Pagina's : [1] 2

Karim_nour
25-06-2004, 01:03

Het is echt zo. de meeste vrouwen hebben altijd pas achteraf spijt van wat ze doen. Als je ze aandacht geeft voelen ze zich machtig en schreeuwen stoerheid van de daken.. maar zodra je ze de rug toekeerd dan beginnen ze te janken als een oud wijf van tachtig.. denken zogenaamd belangrijk te zijn... berrrr geloof me het enige wat belangrijk is tegenwoordig is je dikke portemonnee.. bagshiech :p

ik_oke_is
25-06-2004, 01:07
zal wel aan u liggen :maf:

mel3oqa
25-06-2004, 01:07
Ik denk dat het met mannen het zelfde geval is! ;) Als je als vrouw het een keer zat bent en je koffers pakt dan weet hij ook niet hoe snel hij het weer goed moet maken.

ik_oke_is
25-06-2004, 01:11
Origineel gepost door mel3oqa Ik denk dat het met mannen het zelfde geval is! ;) Als je als vrouw het een keer zat bent en je koffers pakt dan weet hij ook niet hoe snel hij het weer goed moet maken. amaai als het al zover is gekomen :toink: :jammer: ik behandel mijn vrouw als een prinsesje ; die gaat nooit weg willen :stout: :maf:

mel3oqa
25-06-2004, 01:14

Origineel gepost door ik_oke_is amaai als het al zover is gekomen :toink: :jammer: ik behandel mijn vrouw als een prinsesje ; die gaat nooit weg willen :stout: :maf: Ja, maar in elk huwelijk heb je Ups& Downs. Insha'Allah zal het nooit zover komen.

ik_oke_is
25-06-2004, 01:15
Origineel gepost door mel3oqa Ja, maar in elk huwelijk heb je Ups& Downs. Insha'Allah zal het nooit zover komen.

ik_oke_is
25-06-2004, 01:16
ben je al getrouwd ofzo ??? :maf:

mel3oqa
25-06-2004, 01:19
Origineel gepost door ik_oke_is ben je al getrouwd ofzo ??? :maf: Wat is daar maf aan? :hihi: Alhamdoellilah 10 maandjes ;)

ik_oke_is
25-06-2004, 01:20
Origineel gepost door mel3oqa Wat is daar maf aan? :hihi: Alhamdoellilah 10 maandjes ;) oow proficiat; nee daar is niks mafs aan :D maar eeh jah , dan moet je die ups and downs beetje opvangen hé :maf:

mel3oqa
25-06-2004, 01:26
Origineel gepost door ik_oke_is oow proficiat; nee daar is niks mafs aan :D maar eeh jah , dan moet je die ups and downs beetje opvangen hé :maf: Dank u wel broeder. :D Tot nu toe zijn er geen Ups & Downs geweest...:o Trouwens met iedereen heb je wel goede en slechte tijden...Dat is gewoon hoe de wereld in elkaar zit. het kan niet altijd feest zijn.

Lampjuh
25-06-2004, 01:27
Origineel gepost door Karim_nour Het is echt zo. de meeste vrouwen hebben altijd pas achteraf spijt van wat ze doen. Als je ze aandacht geeft voelen ze zich machtig en schreeuwen stoerheid van de daken.. maar zodra je ze de rug toekeerd dan beginnen ze te janken als een oud wijf van tachtig.. denken zogenaamd belangrijk te zijn... berrrr geloof me het enige wat belangrijk is tegenwoordig is je dikke portemonnee.. bagshiech :p Wat staat in je ondertekning? dat stukje in het arabisch. Kan het niet lezen :maf:

Mysticalia
25-06-2004, 09:02
Origineel gepost door Lampjuh Wat staat in je ondertekning? dat stukje in het arabisch. Kan het niet lezen :maf: Dat wil je niet weten :jammer: :jammer: Is berbers uitgeschreven in het arabisch en ik bespaar je de vertaling :jammer:

Lampjuh
25-06-2004, 20:49
Ojee :S

Minaatjuh
25-06-2004, 20:52
Origineel gepost door Lampjuh Wat staat in je ondertekning? dat stukje in het arabisch. Kan het niet lezen :maf: daar staat geloof ik hetzelfde als in het berbers daaronder....

Minaatjuh
26-06-2004, 00:17

Origineel gepost door abdel_riffie Karim je hebt alle gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :moe:

Pagina's : [1] 2