Bekijk originele versie : Moedervlek weghalen?
Lady_Leila
28-01-2010, 12:30
-
wie heeft dat ooit gedaaan?
Bouchra112
28-01-2010, 12:39
Ik heb gehoord dat het heel slecht is een kennis van mij had ook een moedervlek weggehaald na paar maanden kreeg ze kanker hieraan is ze overleden.
ik zou zeggen begin er niet aan soms dan zit ik wel eens aan m,n moedervlek dan hoor je ma etemsoent niet doen
Lady_Leila
28-01-2010, 12:42
Ik heb gehoord dat het heel slecht is een kennis van mij had ook een moedervlek weggehaald na paar maanden kreeg ze kanker hieraan is ze overleden.
ik zou zeggen begin er niet aan soms dan zit ik wel eens aan m,n moedervlek dan hoor je ma etemsoent niet doen
Okee nu begin ik nog banger te worden.
Bij mij is het zo, ik heb er eentje op mijn achterhoofd.
Hij is opgezwollen en rood geworden ook doet ie pijn.
En dat is slecht..
Vandaar dat ik m weg wil laten halen.
Niet omdat ik m lelijk vind of wat dan ook.
Maar puur omdat ik er last van heb.
Bouchra112
28-01-2010, 12:46
En dat is slecht..
Mijn vriendin had ook een moedervlek op haar buik een hele kleine op een dag zag ze dat de moedervlek iets groter was geworden ze nam contact op met de huisarts had verhaal uitgelegd enz ze moet nu de moedervlek in de gaten houden mocht ie weer groter worden of heel donker van kleur zijn moest ze direct contact opnemen
meid ik raad je aan om gewoon contact op te nemen met je huisarts je hebt niks te verliezen ga d,r gewoon heen schat
insha allah gair
Lady_Leila
28-01-2010, 12:48
Mijn vriendin had ook een moedervlek op haar buik een hele kleine op een dag zag ze dat de moedervlek iets groter was geworden ze nam contact op met de huisarts had verhaal uitgelegd enz ze moet nu de moedervlek in de gaten houden mocht ie weer groter worden of heel donker dan moest ze per direct contact opnemen
meid ik raad je aan om gewoon contact op te nemen met je huisarts je hebt niks te verliezen ga d,r gewoon heen schat
insha allah gair
Inshallah..
Dankjewel lieverd.
Jaa ben heel erg bang eerlijk gezegd..
Maar ik moet gewoon gaan..
Bedankt:sjans:
Bouchra112
28-01-2010, 12:50
Inshallah..
Dankjewel lieverd.
Jaa ben heel erg bang eerlijk gezegd..
Maar ik moet gewoon gaan..
Bedankt:sjans:
Insha allah gair schat neem wel contact op met je huisarts gewoon ff na laten kijken je hoeft niet meteen vanuit het ergste te gaan allah ye7fied maar beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd
hou me op de hoogte dikke kus:kus:
Lady_Leila
28-01-2010, 12:55
Insha allah gair schat neem wel contact op met je huisarts gewoon ff na laten kijken je hoeft niet meteen vanuit het ergste te gaan allah ye7fied maar beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd
hou me op de hoogte dikke kus:kus:
Jaa zeker weten, heb morgen een afspraak staan om 3uur...
Ik kom dan zeker hier terug op de topic of anders PM ik je inshallah wel..
:sjans:nogmaals bedankt lieverd.
En dat is slecht..
Salaamoe alaikum,
ik heb er eentje op mijn kaaklijn.
Mijne zwelt ook regelmatig op en word rood en jeukt.
ben al 5x bij dokter geweest en 2 keer in ziekenhuis omdat ik het niet vertrouw. Maar ik krijg van de artsen advies: "Alleen weghalen als het gevaarlijk is." Dus als het kanker is.
Dus als ik jou was zou ik gewoon afspraak maken om te kijken of hij er 'onrustig' uitziet, zoals ze dat noemen.
Zoja, laten weghalen. Zo nee. Gewoon jaarlijks op controle gaan. Ik heb in april weer een afspraak inshallah.
Bouchra112
28-01-2010, 19:34
Jaa zeker weten, heb morgen een afspraak staan om 3uur...
Ik kom dan zeker hier terug op de topic of anders PM ik je inshallah wel..
:sjans:nogmaals bedankt lieverd.
Ben al heel blij dat je de eerste stap hebt gezet door een afspraak te maken bij je huisarts:maf:
Insha allah gair schat neem het aub van me aan wees gerust alles komt goed hou me op de hoogte pm me maar anders is geen probleem
dikke kus
oumaimae
29-01-2010, 17:25
ik hen er ook van kleins af al is ook groter geworden maaar ja ik weet het ook niet
nadoria_88
31-01-2010, 22:43
ik heb eentje onder mijn oor, ik heb er geen last van, doet niet pijn en zwelt niet op. zitten van die kleine haartjes op.
Bouchra112
04-02-2010, 22:58
en ben je geweest schat je zou me laten weten
kus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.