Bekijk originele versie : begrijpen jullie me ???
okay nou ik heb dus heeeeeeel veel vriendinnen
ik doe met hun allen leuke dingen en ze maken me echt gelukkig
enzo......maar helaas heb ieder ze slechte eigenschappen...
of ze zijn jaloers,of het is alleen maar jongens voor en na,of ze zien me als concurrentie,of dat eeuwig geroddel van ze,altijd ruzie maken...
omdat ik zoveel vriendinnen heb kom ik elke keer weer zo iets
hatelijks tegen.....gelukkig ben ik altijd eerlijk zeg altijd wat ik voel
als ik van je hou laat ik het je weten doe ik dat niet ook,ik ben echt zo een prater tsja anders worden geen dingen opgelost he....
dacht ik tenminste :confused: wat gebeurd er:
of het gaat een week goed......die week daarna weer hetzelfde verhaal.
of we krijgen daarom ruzie iemand neemt het verkeerd op
of diegene kan gewoon niet veranderen en daardoor zie je elkaar minder...................
ik ben echt geen zeur anders zou ik niet zoveel vriendinnen hebben
maar ik vind het gewoon irri en ik wil dat het veranderd.......
bv als iemand gewoon een bepaalde eigenschap heb laat je dat....
maar dit is gewoon kinderachtig/*****e gedrag..... :rolleyes:
of niet dan ????? wat moet ik doen ?????
ps: ik ben zo lekker op dreef ouwe,als ik eenmaal begin kan ik niet meer ophouden :giechel:
hupsekee lekker me hart luchten :D
Loubnameknesia
29-11-2002, 16:15
nou weetje wat het is met mijn. Ik had vroeger heel veel vriendinnen maar tegenwoordog heb ik heel veel vrienden. Mijn vriendenkring bestaat uit jongens en 1 marokaans meisje. Want ik had het zelfde probleem als jou en dat ging op een gegeven moment niet meer.Als je leuke rok ofzo heb gekocht dan zeggen ze ook leuke rok maar een meisje gaat heel wat anders zeggen snapje. Dus heb ik gekozen voor de heren. Big kiss moi
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 16:20
Jah ik weet wat jij bedoeld!!!! Zo was ik vroeger ook altijd ik hat zo veel vriendinnen waar ik me lachten huilden gek doen noem maar op en had altijd 1 egte beste vriendin, we zagen elkaar gewoon als zusjes weet je en zelfs mijn moeder noemde ze ook mama weet je gewoon egt chill als je zoiemand heb!!! En jah verder hadden we nog zoveel vriendinnen maar jah was elke week wel wat! dan had die weer een verhaal over die verteld dan was die weer verliefd op het vriendje van die!! ZO ging dat maar door! Tot op een dag was ik en me beste vriendin het gewoon zat!! Elke keer die ruzies en ik heb helemaal geen contact meer opgenomen met de andere! ALs we elkaar buiten zagen groeten we wel en maakten een praatje dat wel!! Maar nee ik zeg je te veel vriendinnen is egt niet goed!! ik kan nu mijn vriendinnen op 1 hand tellen weet je hoe chill dat is!!! Je weet tog ik kan nu doen en laten wat ik wil ben niet afhankelijk van hun en die stink roddels altijd!!! En de vriendinnen die ik nu heb zijn gewoon chill je weet tog ze zijn niet jaloers ze begrijpen me altijd ze doen alles voor me als ik wat vraag!! Maar jah dat is mijn mening te veel vriendinnen is gewoon niet goed vind ik :zwaai:
jaaaaa.....
kijk ik ging altijd met jongens om vroeger.........ik had maar 1 goeie vriendin een paar loswandelende vriendinnen.........ook om hetzelfde gevoel.........maar kijk je bereikt nu een leeftijd dat het vreemd is om echt goed met the boys om te gaan.........en dan word er ook weer geroddeld en zoals je in me andere topic zag...word er weer iemand verliefd.............dus ik wil gewoon beide.......
ik snap wat je bedoelt en je heb ook gelijk........
maar die meiden wil ik niet missen ze zijn niet allemaal zo gelukkig......dus ik denk dat ik me er maar bij moet neerleggen...dat sommige meiden heksen zijn
SAMMYGIRL
29-11-2002, 16:23
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Jah ik weet wat jij bedoeld!!!! Zo was ik vroeger ook altijd ik hat zo veel vriendinnen waar ik me lachten huilden gek doen noem maar op en had altijd 1 egte beste vriendin, we zagen elkaar gewoon als zusjes weet je en zelfs mijn moeder noemde ze ook mama weet je gewoon egt chill als je zoiemand heb!!! En jah verder hadden we nog zoveel vriendinnen maar jah was elke week wel wat! dan had die weer een verhaal over die verteld dan was die weer verliefd op het vriendje van die!! ZO ging dat maar door! Tot op een dag was ik en me beste vriendin het gewoon zat!! Elke keer die ruzies en ik heb helemaal geen contact meer opgenomen met de andere! ALs we elkaar buiten zagen groeten we wel en maakten een praatje dat wel!! Maar nee ik zeg je te veel vriendinnen is egt niet goed!! ik kan nu mijn vriendinnen op 1 hand tellen weet je hoe chill dat is!!! Je weet tog ik kan nu doen en laten wat ik wil ben niet afhankelijk van hun en die stink roddels altijd!!! En de vriendinnen die ik nu heb zijn gewoon chill je weet tog ze zijn niet jaloers ze begrijpen me altijd ze doen alles voor me als ik wat vraag!! Maar jah dat is mijn mening te veel vriendinnen is gewoon niet goed vind ik :zwaai:
juist dat bedoel ik dus ook :goedzo:
jahwel veel vriendinnen is beter
elke stad elke ras is beter
iedereen denkt anders.......
ik had eerst all1 maar mannelijke vrienden en 1 goeie vriendin
nou tfoe.......dat moest me pas opfrissen
ze was echt lief we deden alles voor mekaar,
tot ik pas inzag hoe misselijk zij was.....
ze deed echt alles om mij onderuit te halen ze was zo jaloers echt misselijk gewoon.........als ik eraan denk brrrrrr
maar goed ik heb me 2 big sista`s is wel genoeg denk ik dan maar
Loubnameknesia
29-11-2002, 16:24
Origineel gepost door sherine
jaaaaa.....
kijk ik ging altijd met jongens om vroeger.........ik had maar 1 goeie vriendin een paar loswandelende vriendinnen.........ook om hetzelfde gevoel.........maar kijk je bereikt nu een leeftijd dat het vreemd is om echt goed met the boys om te gaan.........en dan word er ook weer geroddeld en zoals je in me andere topic zag...word er weer iemand verliefd.............dus ik wil gewoon beide.......
ik snap wat je bedoelt en je heb ook gelijk........
maar die meiden wil ik niet missen ze zijn niet allemaal zo gelukkig......dus ik denk dat ik me er maar bij moet neerleggen...dat sommige meiden heksen zijn
Inderdaad dat kan ook nog en misschien is dat wel het beste. In iedergeval succes loubna
nu heb ik de oplossing
het zijn de marokkaanse meisjes die vermijden moeten worden hahahahahahahahaha
Loubnameknesia
29-11-2002, 16:27
da's goeie joke maar gelukkig is niet iedereen zo
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 16:27
jahwel veel vriendinnen is beter
elke stad elke ras is beter
iedereen denkt anders.......
ik had eerst all1 maar mannelijke vrienden en 1 goeie vriendin
nou tfoe.......dat moest me pas opfrissen
ze was echt lief we deden alles voor mekaar,
tot ik pas inzag hoe misselijk zij was.....
ze deed echt alles om mij onderuit te halen ze was zo jaloers echt misselijk gewoon.........als ik eraan denk brrrrrr
maar goed ik heb me 2 big sista`s is wel genoeg denk ik dan maar
Jah preciez je denkt dat ze je beste mattie is dat je haar kan vertrouwen alles je weet tog!!! maar eyzz vergis je niet want meisjes zijn egt f*cking B*tchezz egt waar ik heb dit al twee keer mee gemaakt weet je!! Dan voel je je egt zwaar genaaid je dee alles voor diegene des noods stond je om 4 uur in de nacht voor diegene ze deur als ze je nodig had!! En dan achteraf naaid ze je zo hard! Egt Lelijk!! Ik vertel ook niemand meer wat aan mij tenminste niet alles!! Ik hou het voor me zelf vind ik beter of vertel het wel aan me schatje!!! :zwaai:
eyyyy mij mag je wel vertellen hoor ;)
it`s our secret jij weet al zoveel van mij
maar wij hoeven ook geen competitie te zien denk ik
jij daar je leven ik hier me leven............
wat je wil
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 16:31
eyyyy mij mag je wel vertellen hoor ;)
it`s our secret jij weet al zoveel van mij
maar wij hoeven ook geen competitie te zien denk ik
jij daar je leven ik hier me leven............
wat je wil
Jah maar dat is tog anderz!! Maar wie weet ben jij ook wel een sniekie trutje die weet ik veel wat allemaal van plan is te flikken!! Ik zeg niet dat je het bent schat maar ik noem maar ff een voorbeeld kijk ik ben heel erg slecht in mensen vertrouwen weet je ik kan dat gewoon niet goed is aan de ene kant beter maar aan de andere kant niet want ik wil egt mensen kunnen vertrouwen zodat ik me hart kan luchten bij die gene snap je? Maar jah ik vertel je alles hoor meid ik bedoel je kan tog niet veel bij mij flikken kijk waar jij woont kijk waar ik woon ?? jah tog!!!
SAMMYGIRL
29-11-2002, 16:33
nu heb ik de oplossing
het zijn de marokkaanse meisjes die vermijden moeten worden hahahahahahahahaha
op zich heb je gedeeltelijk gelijk maar aan de andere kan is het wel zo dat je zo gaat denken als je altijd met hun omgaat of voor een merendeel met hun omgaat.
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 16:36
Marokaanse meisjes zijn heksen hahahahaha :D
Eet smakelijk iedereen :D
jah dat is het merendeeels jah
met me vriendinnen surinaamse indische nederlandse spaanse noem het maar op helemaal geen problemen jah ze drinken smoken of ballen dat soort dingen maar dat alles beter dan dat geouwehoer en geconcurent
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.