Bekijk originele versie : bewaar je maagdelijkheid en reken niet op herstel operatie.
DINIM3AK
29-11-2002, 16:07
meiden moeten hun maagdelijkheid behouden en niet op een herstel operatie rekenen!
maagdenvlies is geen vlies maar een onregelmatig randje weefsel dat als een kraagje net achter de ingang van de ........zit.
het woord hersteloperatie is eigenlijk ook niet helemaal op zijn plaats.
het randje weefsel wordt met een oplosbare hechting rondom wat strakker aangetrokken. en dan wordt gehoopt dat tot de huwelijksnacht blijft zitten.(werkt niet altijd)
:zwaai:
Salaam warah matoela wabara katoe ...
Een maadenvlies operatie is haram en dat weet iedereen.Jongens moeten ook hun maagedelijkheid bewaren :zwaai:
SAMMYGIRL
29-11-2002, 16:15
Origineel gepost door DINIM3AK
meiden moeten hun maagdelijkheid behouden en niet op een herstel operatie rekenen!
maagdenvlies is geen vlies maar een onregelmatig randje weefsel dat als een kraagje net achter de ingang van de ........zit.
het woord hersteloperatie is eigenlijk ook niet helemaal op zijn plaats.
het randje weefsel wordt met een oplosbare hechting rondom wat strakker aangetrokken. en dan wordt gehoopt dat tot de huwelijksnacht blijft zitten.(werkt niet altijd)
:zwaai:
meiden moeten???????
what about the boys? :lekkerpuh :lekkerpuh
DINIM3AK
29-11-2002, 16:16
Origineel gepost door Najiha
Een maadenvlies operatie is haram en dat weet iedereen.Jongens moeten ook hun maagedelijkheid bewaren :zwaai:
dat is zeker haraam en dat weet iedereen maar niet iedereen houdt daaraan!
en er zijn zoveel marokkaanse meiden die dat operatie ondergaan, maar ze beseffen niet wie ze eigenlijik voor de gek houden!
en dit bericht is een soort waarschuwing dat het dus niet altijd werk!
en daar ben ik blij om ook!! :zwaai:
Loubnameknesia
29-11-2002, 16:17
Origineel gepost door SAMMYGIRL
meiden moeten???????
Inderdaad beantwoord dat maar heren????
DINIM3AK
29-11-2002, 16:17
Origineel gepost door SAMMYGIRL
meiden moeten???????
ze meden zich nooit voor een hersteloperatie madam sammygirl!! :zwaai:
ik blijf eeuwig maagd :rolleyes: :D:D:D
DINIM3AK
29-11-2002, 16:19
Origineel gepost door Loubnameknesia
Inderdaad beantwoord dat maar heren????
ontwijk de bedoeling van de topic niet, dit topic gaat over iets anders.
je kan hier gratis topic's openen !!!
dat is zeker haraam en dat weet iedereen maar niet iedereen houdt daaraan!
en er zijn zoveel marokkaanse meiden die dat operatie ondergaan, maar ze beseffen niet wie ze eigenlijik voor de gek houden!
en dit bericht is een soort waarschuwing dat het dus niet altijd werk!
en daar ben ik blij om ook!! :zwaai:
Of die operatie nu werkt of niet het interesseert me niet.Maar jongen zeg nu eens eerlijk waarom denk jij dat ze een operatie ondergaan?Wat is de reden volgens jou?
Omdat geen enkele marokkaanse jongen een ontmaagde jongen accepteert.Dat is de harde realiteit in de marokkaanse gemeenschap.
De jongen is zelf geen maagd en gaat dan nog eisen dat zijn vrouw maagd moet zijn.Dat is fout en Allah(swt) heeft gezegt ....
Een man die een oprechte vrouw zoekt zal niet kijken naar de maagdelijkheid. Als een vrouw volgens de islam is dan zal ze geaccepteerd worden door iedere oprechte man.
Ieder dienaar is een zondaar, maar de succesvolle dienaar is degene die wel van zijn zondes en begane fouten leert en berouw toont aan Allah. "De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten" Soerat Hoed:114.
Als de mannen zo'n meiden een tweede kans zouden geven dan zouden zo'n operatie niet ondergaan.Een operatie is haram en voor die meiden die het doen ... Allah ziet alles en meer heb ik niets te zeggen.
SAMMYGIRL
29-11-2002, 16:27
ze meden zich nooit voor een hersteloperatie madam sammygirl!! :zwaai:
omdat er bij hun niks te herstellen valt nietwaar??
SAMMYGIRL
29-11-2002, 16:28
Of die operatie nu werkt of niet het interesseert me niet.Maar jongen zeg nu eens eerlijk waarom denk jij dat ze een operatie ondergaan?Wat is de reden volgens jou?
Omdat geen enkele marokkaanse jongen een ontmaagde jongen accepteert.Dat is de harde realiteit in de marokkaanse gemeenschap.
De jongen is zelf geen maagd en gaat dan nog eisen dat zijn vrouw maagd moet zijn.Dat is fout en Allah(swt) heeft gezegt ....
Een man die een oprechte vrouw zoekt zal niet kijken naar de maagdelijkheid. Als een vrouw volgens de islam is dan zal ze geaccepteerd worden door iedere oprechte man.
Ieder dienaar is een zondaar, maar de succesvolle dienaar is degene die wel van zijn zondes en begane fouten leert en berouw toont aan Allah. "De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten" Soerat Hoed:114.
Als de mannen zo'n meiden een tweede kans zouden geven dan zouden zo'n operatie niet ondergaan.Een operatie is haram en voor die meiden die het doen ... Allah ziet alles en meer heb ik niets te zeggen.
kijk eens een mooi antwoord
Loubnameknesia
29-11-2002, 16:31
ontwijk de bedoeling van de topic niet, dit topic gaat over iets anders.
je kan hier gratis topic's openen !!!
Dat hebben we gemerkt want jij bent er nummer 1 van. Zodra jij de kans krijg open je er steeds 1. Wel leuk en helaas zo saai want het gaat steeds over het zelfde SO AGAIN BORING. big kiss :blauwkus: moi
DINIM3AK
29-11-2002, 16:37
de meiden die de operatie ondergaan zijn nooit goede moslima's.
een echte moslima hersteld haar maagdelijkheid door naar allah te gaan keeren, dan weet ze ook dat het streng verboden is om zo een operatie te doen.
probeer je soms met andere woorden te zeggen dat je ze wel gelijk geeft?
DINIM3AK
29-11-2002, 16:38
Origineel gepost door Loubnameknesia
Dat hebben we gemerkt want jij bent er nummer 1 van. Zodra jij de kans krijg open je er steeds 1. Wel leuk en helaas zo saai want het gaat steeds over het zelfde SO AGAIN BORING. big kiss :blauwkus: moi
als je het saai vindt moet je maar gaan verdwijnen uit mijn saaiheid.
DINIM3AK
29-11-2002, 16:40
berouw toont aan allah,. maar niet met een operatie en hem voor de gek te gaan houden!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.