Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 300 euro boete !!!!!!

Pagina's : [1] 2

Nouraia
24-06-2004, 22:13

Pech in Italië of Spanje? Neem waarschuwingshesje mee! 24-06-2004 In Italië moeten bestuurders en andere inzittenden die met pech langs de weg staan een waarschuwingshesje dragen. Op het negeren van de regel staat een boete van 300 euro. In Spanje geldt dezelfde verplichting vanaf 23 juli. Maar de vraag nu is waar zijn ze te krijgen....bij de anwb zijn ze al uitverkocht.......iemand sugestiesss???

Selina
24-06-2004, 22:18
Origineel gepost door Nouraia Pech in Italië of Spanje? Neem waarschuwingshesje mee! 24-06-2004 In Italië moeten bestuurders en andere inzittenden die met pech langs de weg staan een waarschuwingshesje dragen. Op het negeren van de regel staat een boete van 300 euro. In Spanje geldt dezelfde verplichting vanaf 23 juli. Maar de vraag nu is waar zijn ze te krijgen....bij de anwb zijn ze al uitverkocht.......iemand sugestiesss??? Das een verkoopstunt,trap er niet in

Nouraia
24-06-2004, 22:21
meen je dit Selina??

Selina
24-06-2004, 22:24
Reflecterende vestjes niet verplicht voor toeristen Uitgegeven: 24 juni 2004 17:04 AMSTERDAM - Nederlandse toeristen die naar Spanje gaan, hoeven toch geen reflecterende vestjes te kopen. De Spaanse overheid zou boetes uitdelen wanneer automobilisten bij pech geen vestje aantrokken. De Europese Commissie heeft echter bepaald dat Spanje niet bevoegd is zo'n regel eenzijdig aan burgers uit andere EU-lidstaten op te leggen. De regel geldt dus alleen voor Spanjaarden. De afgelopen maanden bleken Nederlandse verkooppunten van de reflecterende vestjes te worden bestormd door toekomstige toeristen, toen in de pers werd geschreven over de Spaanse maatregel. Volgens medewerker Nico Wegter bij de Europese Commissie hebben die mensen er uit oogpunt van veiligheid goed aan gedaan zo'n hesje te kopen, maar het was hen nooit verplicht. De melding in de pers, dat ook de Europese Unie zich beraadde over het invoeren van de verplichte hesjes in de hele Unie, is door de Nederlandse afdeling van de Europese Commissie niet bevestigd.

doc25
24-06-2004, 22:38

selina heeft gelijk. Het bleek niet te kloppen

misz_bella
24-06-2004, 22:56
Origineel gepost door doc25 selina heeft gelijk. Het bleek niet te kloppen is het echt een verkoopstunt, me ouders hebben ze al gekocht, maar volgens mij is het geen verkoopstunt, doc25 zijn dat jou ogen.

Selina
24-06-2004, 22:58
Origineel gepost door doc25 selina heeft gelijk. Het bleek niet te kloppen Ik heb gelijk:verliefd:

misz_bella
24-06-2004, 23:01
ben je nu gelijk verliefd op hem :hihi:

Selina
24-06-2004, 23:09
Origineel gepost door misz_bella ben je nu gelijk verliefd op hem :hihi: Gelijk,natuurlijk welke man geeft nou gelijk aan een vrouw:verliefd:

misz_bella
24-06-2004, 23:11
Origineel gepost door Selina Gelijk,natuurlijk welke man geeft nou gelijk aan een vrouw:verliefd: ja precies, en heb je em al gepm't :D

Selina
24-06-2004, 23:24
Origineel gepost door misz_bella ja precies, en heb je em al gepm't :D Tuurlijk heb zijn hand gevraagt :D

Nouraia
24-06-2004, 23:44
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.................... ..toch voor de zekerheid meenemen...want.... De vertegenwoordiging van de Europese Commissie in Den Haag adviseert om toch een veiligheidshesje aan te schaffen. De Europese regels stellen dat veiligheidshesjes formeel niet verplicht zijn voor vakantiegangers in Italië en Spanje. Maar, Spaanse en Italiaanse dienders zijn vaak niet op de hoogte van de Europese regels en schrijven rustig een bon uit. Een officieel bezwaar hiertegen kost veel tijd en geld, aldus een woordvoerder van de EC. In Italië is een hesje al verplicht en in Spanje geldt deze regel vanaf 23 juli.

doc25
25-06-2004, 00:19
Origineel gepost door misz_bella is het echt een verkoopstunt, me ouders hebben ze al gekocht, maar volgens mij is het geen verkoopstunt, doc25 zijn dat jou ogen. ja enne, ze heeft me niet gepm't :rolleyes:

3afrieta
25-06-2004, 10:55
IK GA MET DE VLIEGTUIG :moe:

Moe
25-06-2004, 11:04

Is beter 3afrieta..

Pagina's : [1] 2