Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over T-Mobile

miss_magrabia
27-01-2010, 23:51

Hoi, Ik heb een vraagje over T-Mobile. Mijn vriendin heeft een abonnement bij T-Mobile. Maar zij heeft haar telefoon per ongeluk geblokkeerd. En is haar pukcode kwijt. Hoe kan zij haar pukcode weer krijgen? Zij heeft naar T-Mobile gebeld en zij zouden het via mail opsturen dat is nu al bijna een week en ze heeft nog niks gekregen. Ik vind het raar dat het zo lang duurt , volgens mij moet het veel sneller kunnen bij T-Mobile. Zij kan nu niet bellen of gebeld worden. Wie heeft hier ervaring mee of weet er meer over en kan mij helpen om sneller de pukcode te krijgen. Alvast bedankt Gr. miss_magrabia

_Isslamia_
27-01-2010, 23:58
Wat zij het beste kan doen is om een nieuwe simkaart van tmobile aanvragen, dit kan geheel gewoon via de klantenservice. Zij moet wel melden dat zij haar pukcode via de klantenservice heeft aangevraagd maar die nog niet binnen heeft gekregen. Zij krijgt dan een simkaart met haar huidige nummer. Als het goed is krijg dat meestal binnen 5 a 7 werkdagen binnen. Ik hoop voor je vriendin dat het zo snel mogelijk wordt geregeld. veel succes:goedzo:

abdekkah
28-01-2010, 00:55
[QUOTE=_Isslamia_;77367316]Wat zij het beste kan doen is om een nieuwe simkaart van tmobile aanvragen, dit kan geheel gewoon via de klantenservice. Zij moet wel melden dat zij haar pukcode via de klantenservice heeft aangevraagd maar die nog niet binnen heeft gekregen. Zij krijgt dan een simkaart met haar huidige nummer. Als het goed is krijg dat meestal binnen 5 a 7 werkdagen binnen. Ik hoop voor je vriendin dat het zo snel mogelijk wordt geregeld. veel succes:goedzo:[/via klantservic krijg zo de pukcod