Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : me beste vriend

Pagina's : [1] 2

sherine
29-11-2002, 15:48

me beste vriend is gek van mij..... hij heeft alles wat ik zoek in een man,maar ik ben niet verliefd op hem zou dat ook nooit worden,ik zie hem als me mattie verder niet :confused: hij blijft maar zeuren dat we het moeten probere dat ik hem een kans moet geven,dat we moeten afspreken,we hebben helemaal geen leuke gesprekken meer :( en daardoor heb ik hem nu al een tijdje niet gezien,verzin ik elke keer smoesjes,ik ben altijd eerlijk zeg elke keer wat ik voel denk tegen hem ,hij weet alles van abdes,dat ik geen relatie meer wil enz..noem het maar op.......maar hij accepteert begrijpt het gewoon maar niet. ik vind het echt verrot.ik wil hem niet kwetsten en zeker niet kwijt. maar zo gaat het er wel naar uitzien.ik voel me echt rot tegenover hem. weet gewoon niet meer wat ik moet doen,hoe moet ik hiermee omgaan? wat zouden jullie doen... bekijk het aub van beide kanten ...... :zwaai:

Toufik19
29-11-2002, 15:49
ik zou............let me think tot straks

RaZer
29-11-2002, 15:52
Origineel gepost door sherine me beste vriend is gek van mij..... hij heeft alles wat ik zoek in een man,maar ik ben niet verliefd op hem zou dat ook nooit worden,ik zie hem als me mattie verder niet :confused: hij blijft maar zeuren dat we het moeten probere dat ik hem een kans moet geven,dat we moeten afspreken,we hebben helemaal geen leuke gesprekken meer :( en daardoor heb ik hem nu al een tijdje niet gezien,verzin ik elke keer smoesjes,ik ben wel eerlijk tegen hem geweest,hij weet alles van abdes,dat ik geen relatie meer wil enz..noem het maar op.......maar hij accepteert begrijpt het niet. ik vind het echt verrot.ik wil hem niet kwetsten en zeker niet kwijt. maar zo gaat het er wel naar uitzien.ik voel me echt rot tegenover hem.weet gewoon niet wat ik moet doen,hoe moet ik hiermee omgaan? wat zouden jullie doen... bekijk het aub van beide kanten ...... :zwaai: wat je net allemaal hier heb zitten te vertellen kan je BETER tegen hem vertellen.

sherine
29-11-2002, 15:55
okay dat zeg ik ook tegen hem alles wat ik voel denk maar het helpt niet hij blijft zeuren..... ik denk dat het beste is dat ik hem een tijdje niet zie spreek dan gaat het vanzelf wel over bij hem denk ik maar dat wou die niet

Loubnameknesia
29-11-2002, 15:55

ik zou zeggen: ik wil je niet kwijt en heb je liever als vriend,beste vriend in me leven.Iemand op wie ik kan bouwen,vertrouwen. Sorry maar onze vriendschap is veel waard en dat wil ik niet op het spel zetten en trouwens je weet hoe het zit tussen mijn en abdes. Ik hecht veel waarde aan onze vriendschap en dat is belangrijker dan een relatie. ja dit zou ik zeggen en duidelijk laten merken dat ik niet meer wil dan dat. Begrijpt hij de hint nog niet dan zou ik afstand nemen ja hoe moeilijk het ook is het is het beste denk ik maar in iedergeval dit zou ik doen. Good luck :zwaai: big kiss moi :blauwkus:

NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 15:56
Nou ik vind dat je hem gewoon moet bellen en er goed over praten want jullie zijn tog goede vrienden? Nou dan moet hij jou ook kunnen begrijpen vind ik. Oke voor hem is het misschien ook wel *** maar jah je moet hem gewoon duidelijk maken dat het niet meer is als een goed vriend!!! Als hij jou niet begrijpt of hij wil het niet accepteren vind ik het ook geen goede vriend!!

RaZer
29-11-2002, 15:57
Origineel gepost door sherine okay dat zeg ik ook tegen hem alles wat ik voel denk maar het helpt niet hij blijft zeuren..... ik denk dat het beste is dat ik hem een tijdje niet zie spreek dan gaat het vanzelf wel over bij hem denk ik maar dat wou die niet dat helpt niet en je zeimdat je hem niet wou kwetsen en dat doe je wel als je hem ga negeren.

sherine
29-11-2002, 15:57
jah daarom juist alles is ie voor me echt alles wat ik kan wensen hij maakt me zo gelukkig maar ik ben niet verliefd.....ik weet het is vreemd.....

Loubnameknesia
29-11-2002, 16:01
nee hoor meid is helemaal niet vreemd ik weet hoe het is maar dat wat ik heb neer gezet heb ik ook in het echt gedaan. Big kiss loubna :blauwkus:

sherine
29-11-2002, 16:02
ik zeg alles eerlijk tegen hem het is al een week lang hij heb echt het moment afgewacht dat het uitging met abdes sindsdien laat hij me niet meer........hij accepteert gewoon geen nee hij wil het niet begrijpen........is echt ***......hij begint me serieus te stalken

Loubnameknesia
29-11-2002, 16:06
meid neem gewoon afstand dat is het beste voor iedereen i think

sherine
29-11-2002, 16:16
hmmmz ik denk het wel is wel moeilijk man misschien zou ie me het wel nooit vergeven dat ik ze gevoelens negeer,en hem laat zitten als hij me nodig heb... ik bedoel dat hoor je toch niet te doen als echte vrienden ?? okay wat hij doet is ook niet cool,maar hij is verliefd beetje blind.... het is echt zo ***....ik weet gewoon dat het nu nooit meer hetzelfde zou zijn als eerst niet meer zulke vrije open gesprekken tfoe.............**** verliefdheid !!!!!!!! ik haat verliefdheid maakt all1 maar stuk

Loubnameknesia
29-11-2002, 16:21
kijk echte vrienden weten waar de grens ligt bij de ander. En hij vergeeft het je heus wel en als hij je nodig heeft dan komt hij wel naar je toe want er is geen ander als jou. Op den duurt begrijpt hij dat hij verkeerd was en goed inchalaah alles goed. Maar jemoet welvolhouden met wat je ook besluit te doen je moet er wel achter staan 100 % loubna

sherine
29-11-2002, 16:27
ey stink turk ....... wat kom je me kop lullen help me liever even dat jij nou je leven als een grap ziet,dat jij nou geen gevoelens heb aap

Loubnameknesia
29-11-2002, 16:28

Origineel gepost door Kadir Ej, wat ZEIK jij veel :auw:

Pagina's : [1] 2