Bekijk originele versie : Ik zit in de knoop
Tamassint007
27-01-2010, 21:40
Slm broeders en zusters. Wollah ik heb zoveel kopzorgen. Wollah ik ben het beu en zie niks meer zitten. Voor ik wil zeggen wat er aan de hand is, wil ik vragen of ik dit mag doen?
hayat_tje
27-01-2010, 21:46
ja, t mag!
hayat_tje
27-01-2010, 21:47
als je maar niet gaat zeggen dat je homo bent! tegenwoordig al die topics, je zou denken dat iedereen flikker is.
Tamassint007
27-01-2010, 21:47
als je maar niet gaat zeggen dat je homo bent! tegenwoordig al die topics, je zou denken dat iedereen flikker is.
Allah hie hfet nee, ik ben geen homo
Mvr_NaamLoosZ
27-01-2010, 21:48
Lucht je hart uit, zou ik zeggen.
Oei klinkt precies niet al te best,
RasidaIslam
27-01-2010, 21:50
gooi t er uit
hayat_tje
27-01-2010, 21:52
Allah hie hfet nee, ik ben geen homo
hahahhahah:lol: ok, dan is alles verder goed! het kan nooit erger zijn:lol:
lovelyass
27-01-2010, 21:53
Oke, wie is de ongelukkige?
Tamassint007
27-01-2010, 21:54
ik was heel lang samen met een meisje, ik wou met haar verloven ma ze wou niet of ng niet. ze doet heel afstandelijk en behandelt me als vuilnis wollah. maar ik hou zo veel van haar en zij heeft echt een afkeer opgebouwd. ik zie da gwn. vandaag heb ik ook te horen gekregen dat ik gebuist ben en weer een extra jaar moet doen omdat ik in mijn laatste jaar zit. maar het is vooral zij dat mij kapot maakt. melag
lallamagribia
27-01-2010, 21:54
lucht ja hart maar! zo kan je vandaag misschien nog goed slapen.... Het helpt niemand weet wie je bent, dus gooi t maar uit....
lallamagribia
27-01-2010, 21:57
ik was heel lang samen met een meisje, ik wou met haar verloven ma ze wou niet of ng niet. ze doet heel afstandelijk en behandelt me als vuilnis wollah. maar ik hou zo veel van haar en zij heeft echt een afkeer opgebouwd. ik zie da gwn. vandaag heb ik ook te horen gekregen dat ik gebuist ben en weer een extra jaar moet doen omdat ik in mijn laatste jaar zit. maar het is vooral zij dat mij kapot maakt. melag
is dat je probleem? denk logisch na, ze doet nu al raar! wil je met haar oud worden? laat haar gaan ze is niet gezond voor jou:(
Mvr_NaamLoosZ
27-01-2010, 21:58
Het leven bestaat niet alleen uit trouwen..
ik zeg altijd: het leven is te kort om te stressen.:)
Geniet van je leven inshallah.
hayat_tje
27-01-2010, 21:58
pfff, wejo mannen mseken!
laat die bitch, ga verder met je studie en zoek een goeie vrouw. iemand die je gebruikt en je als vuilnis behandelt, ik zou haar meteen al verlaten hebben. en dat doet ze nu al laat staan als je getrouwd ben??
alsof er geen andere vrouwen op de wereld zijn. je laat je toch niet als vuil behandelen??
zij voelt zich te hoog waardoor ze je zo behandelt. of bedoel je dat ze afstandelijk is omdat ze geen verkeerde dingen wil doen met jou?? dan bij jij de shitan! maar als zij gewoon een slet is die wel een relatie met jou heeft en daarna je als vuil gaat behandelen dan zou ik haar gewoon laten oprotten en een betere vrouw zoeken.
Tamassint007
27-01-2010, 22:01
pfff, wejo mannen mseken!
laat die bitch, ga verder met je studie en zoek een goeie vrouw. iemand die je gebruikt en je als vuilnis behandelt, ik zou haar meteen al verlaten hebben. en dat doet ze nu al laat staan als je getrouwd ben??
alsof er geen andere vrouwen op de wereld zijn. je laat je toch niet als vuil behandelen??
zij voelt zich te hoog waardoor ze je zo behandelt. of bedoel je dat ze afstandelijk is omdat ze geen verkeerde dingen wil doen met jou?? dan bij jij de shitan! maar als zij gewoon een slet is die wel een relatie met jou heeft en daarna je als vuil gaat behandelen dan zou ik haar gewoon laten oprotten en een betere vrouw zoeken.
ik had zelfs gezegd om niet af te spreken om geen haraam te doen, maar als ik wil afspreken dan spreekt ze meteen af. wel alleen met mij, maar met niemand anders. maar ze behandelt me zo slecht, wilt niet trouwen, zegt niks liefs, belt of smst nooit en ze maakt mijn leven zuur. ik droom zelfs over haar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.