Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : om welke reden zou jij wel of niet trouwen

Pagina's : [1] 2

zina_metalsia
24-06-2004, 20:49

salaam oe aleikum peepz een vraagje , je hoort vaak meiden zeggen dat ze willen trouwen, om bijvoorbeeld meer vrijheid te hebben etc. om welke zou jij trouwen, want bij komt het woord trouwen helaas niet voor in mijn woordenboek

LHBIBAA
24-06-2004, 20:51
ik zou willen trouwen om met de man van mijn leven :Iluvu: in l'hlal te leven!!

Mouny
24-06-2004, 20:52
als ie geen tanden heeft ;)

AbaHoeCh
24-06-2004, 20:52
vrijheid ?? :confused: je zit toch niet 'opgesloten' ofzo bij jouw ouders althans ik niet :maf: :D

zina_metalsia
24-06-2004, 20:55

Origineel gepost door AbaHoeCh vrijheid ?? :confused: je zit toch niet 'opgesloten' ofzo bij jouw ouders althans ik niet :maf: :D helaas komt die reden vaak voor bij de marokkaanse meiden, en dat vind ik dus triest

Bray
24-06-2004, 21:37
Origineel gepost door zina_metalsia om bijvoorbeeld meer vrijheid te hebben. Maar hoe zit het wanneer ze getrouwd is dan wordt ze ook opgesloten en dat ze het huis niet mag verlaten van haar man dan is ze gewoon van het ene gevangenis naar het ander. peace

exotica
24-06-2004, 21:42
ik zou trouwe omdat wij van elkaar houde. samen ons leventje wille delen , kinderen , huisje en al de rest ;) ik zou ni trouwe als ik gedwonge wordt of als ik merk dat hij zich anders voor doet dan hij is, mij bedriegt en andere slechte dingen . ja inderdaad er zijn meisjes die trouwe voor de vrijheid ze denke dat als ze trouwe met iemand van marokko ofzo dat ze dan de baas kunne spele en kunnen doen wat ze wille :giechel: ik vraag me af of het ook zo is greets from me

zina_metalsia
24-06-2004, 22:53
Origineel gepost door Bray Maar hoe zit het wanneer ze getrouwd is dan wordt ze ook opgesloten en dat ze het huis niet mag verlaten van haar man dan is ze gewoon van het ene gevangenis naar het ander. peace ewa jah ik weet niet elgier inshallah, zou wel erg voor ze zijn, maar jah daarom is het ook triest volgens mij om, om die reden te trouwen

tarifisht
24-06-2004, 22:57
ik zou trouwen met de gene van ik zal houden en die ook van mij moet houden en de rede waarom ik wil trouwen is om altijd met mijn geliefde te zijn en alles samen te doen en te delen en trots samen hand in hand buiten te lopen omdat je weet dat het halal is en niemand met kwaad naar je toe kan wijzen is dat niet prachtig :Iluvu:

zina_metalsia
24-06-2004, 23:01
Origineel gepost door tarifisht ik zou trouwen met de gene van ik zal houden en die ook van mij moet houden en de rede waarom ik wil trouwen is om altijd met mijn geliefde te zijn en alles samen te doen en te delen en trots samen hand in hand buiten te lopen omdat je weet dat het halal is en niemand met kwaad naar je toe kan wijzen is dat niet prachtig :Iluvu: haha dat is te prachtig voor woorden , jammer dat ik niet geloof in dat soort liefde, en nee ik spreek niet uit ervaring :zwaai:

tarifisht
24-06-2004, 23:12
ja het is zeker te prachtig voor woorden maar ja wie weet ik hoop dat het ooit zo uitkomt nu nog maar die ene vinden:stout: volgens mij moet ik nu al beginnen want de zoektocht gaat heeeeeeeel lang duren :hihi:

DaNGeRouZLy
24-06-2004, 23:16
alles samen doen halal :zwaai:

lhouceimagirl1
25-06-2004, 00:03
de reden dat ik wil trouwen: omdat ik weet van hem dat hij de persoon is die me gelukkig kan maken. de reden dat ik niet met iemand zal trouwen: als zijn fam me niet zal accepteren of dat ie niet van me houdt

s_soumaya18
25-06-2004, 00:14
Origineel gepost door zina_metalsia salaam oe aleikum peepz een vraagje , je hoort vaak meiden zeggen dat ze willen trouwen, om bijvoorbeeld meer vrijheid te hebben etc. om welke zou jij trouwen, want bij komt het woord trouwen helaas niet voor in mijn woordenboek Trouwen om meer vrijheid te krijgen:confused: Xjes Nadia Ps: zou het nie weten, merk het dan wel

dArc
25-06-2004, 01:13

Trouwen zie ik niet als noodzakelijk als je een goede liefdevolle relatie hebt met je partner. Je hebt dan meestal toch een samenlevingscontract dat evenveel inhoudt als het huwelijk. Maar 'k zou 't echter wél mooi vinden om als bezegeling van die liefde voor elkaar symbolisch elkaar 't ja-woord te geven. Dit echter wél op een tropische locatie, bijvoorbeeld Bali ofzo, en dan volgens de traditie van dat land. Hoeft van mij niet eens rechtsgeldig te zijn, het gaat tenslotte enkel en alleen om de liefde tussen jou en je partner en de invulling die jezelf samen aan die relatie wil geven. :)

Pagina's : [1] 2