Bekijk originele versie : Dragonball Z het heiligdom
Vanaf maandag gaat het weer in herhaling ... :(
Spijtig maar geluk bij een ongeluk heb ik vrijwel alle afleveringen op mijn dierbare pc`tje staan. 15 mb per aflevering. Als iemand aflevering
249 heeft mag die em doorpassen .. in return een van de afleveringen 150 t/m 260
dat is toch zooo saaaaaaai wejoooow man wollah ik kan die rotte gare poppetje's echt niet uitstaan.......
=emsoem=
zakia_1984
29-11-2002, 15:29
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik haat die tekenfilm. VANAF 1600 of hoe laat ie ook komt wordt er beslag gelegd op alle tv's bij ons thuis
alweer herhalingen......oefffff moet ik weer die kop van buu zien onder etenstijd :rolleyes:
zakia_1984
29-11-2002, 15:35
ik hoop dat die hype gauw over is want dit is niks.............
ze willen alles eruit halen he. Heb jij DB GT al gezien.. die delen zijn ook VET!! En Zakia ik hoop dat hype nog lang gaat duren!!!
zakia_1984
29-11-2002, 15:39
BESEFFEN JULLIE DAT ER NOOOIT EEN EIND ZAL KOMEN AAN HET VERHAAL.... ELKE KEER ZAL ER WEL WEER WAT NIEUWS TE VERZINNEN ZIJN, HET IS EEN SOAP VOOR MANNEN, MAAR AANGEZIEN MANNEN NIET VAN SOAPS HOUDEN HEBBEN ZE HET IN CARTON STIJL GEDAAN. SCHIJNT DE MANNEN WAT MEER AAN TE SPREKEN :D
Origineel gepost door zakia_1984
BESEFFEN JULLIE DAT ER NOOOIT EEN EIND ZAL KOMEN AAN HET VERHAAL.... ELKE KEER ZAL ER WEL WEER WAT NIEUWS TE VERZINNEN ZIJN, HET IS EEN SOAP VOOR MANNEN, MAAR AANGEZIEN MANNEN NIET VAN SOAPS HOUDEN HEBBEN ZE HET IN CARTON STIJL GEDAAN. SCHIJNT DE MANNEN WAT MEER AAN TE SPREKEN :D
je heb volgens ben je mij vergeten dat je caps lock aanstaat.. En ik (praat voor mezelf) heb nooit gezegd dat soaps lomp zijn, kijk erzelf niet naar maar dat moet iedereen toch zelf weten..
:D
zakia_1984
29-11-2002, 15:48
Origineel gepost door RaZer
je heb volgens ben je mij vergeten dat je caps lock aanstaat.. ..
:D goh echt??? :D was het niet vergeten trouwens, om eens voor de verandering SERIEUS in te gaan op jouw reacties :D
goh echt??? :D was het niet vergeten trouwens, om eens voor de verandering SERIEUS in te gaan op jouw reacties :D
en is het gelukt?
zakia_1984
29-11-2002, 15:52
en is het gelukt? wat??
wat??
wel beleefd blijven he KOP OP.. Wat bedoelt U. Maar je mag ook hoor. :D
Nou is het je gelukt om serieus op mijn reactie in te gaan?
zakia_1984
29-11-2002, 15:57
wel beleefd blijven he KOP OP.. Wat bedoelt U. Maar je mag ook hoor. :D
Nou is het je gelukt om serieus op mijn reactie in te gaan?
ja zodra u een normale reactie neerzet zal ik ook normaal reageren :D :zwaai: :p
ja zodra u een normale reactie neerzet zal ik ook normaal reageren :D :zwaai: :p
dan zal U beter moeten lezen
zakia_1984
29-11-2002, 16:07
ik zal niet meer op je reageren, anders eindigt het toch weer zoals altijd. IK WIN :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.