Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat wilt hij nou?

Pagina's : [1] 2 3

Angelface
24-06-2004, 19:19

Hij weet dat jij geen relatie wil aangaan vanwege je principes, zegt dat hij een gewone vriendschap wil... Ondertussen belt hij jou meerdere keren per dag, maar blijft beweren geen liefdes gevoelens voor jou te hebben. Als hij je een tijdje niet spreekt, raakt hij als het ware in paniek en belt dan non-stop totdat jij eindelijk een keer opneemt. Soms laat hij duidelijk merken dat hij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor je heeft, maar als je ernaar vraagt ontkent hij dit. Wat wilt hij nou :confused:

maryam87
24-06-2004, 19:20
hij wil klappen :zweep:

selma157
24-06-2004, 19:21
Origineel gepost door Angelface Hij weet dat jij geen relatie wil aangaan vanwege je principes, zegt dat hij een gewone vriendschap wil... Ondertussen belt hij jou meerdere keren per dag, maar blijft beweren geen liefdes gevoelens voor jou te hebben. Als hij je een tijdje niet spreekt, raakt hij als het ware in paniek en belt dan non-stop totdat jij eindelijk een keer opneemt. Soms laat hij duidelijk merken dat hij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor je heeft, maar als je ernaar vraagt ontkent hij dit. Wat wilt hij nou :confused: HIJ WIL BEUKEN!!!! JA GANZEN KLARE TAAL :giechel:

BadBoy
24-06-2004, 19:24
Origineel gepost door Angelface Hij weet dat jij geen relatie wil aangaan vanwege je principes, zegt dat hij een gewone vriendschap wil... Ondertussen belt hij jou meerdere keren per dag, maar blijft beweren geen liefdes gevoelens voor jou te hebben. Als hij je een tijdje niet spreekt, raakt hij als het ware in paniek en belt dan non-stop totdat jij eindelijk een keer opneemt. Soms laat hij duidelijk merken dat hij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor je heeft, maar als je ernaar vraagt ontkent hij dit. Wat wilt hij nou :confused: Ik weet het zeker hij kan niet zonder jou en hij wilt jou (ik zeg het was netter dan selma) maar hij weet ook dat het niet wederzijds is en daarom ontkent hij het als jij erom vraagt. WAT WIL JIJ NOU EIGELIJK VAN HEM ? :verliefd:

selma157
24-06-2004, 19:31

Origineel gepost door BadBoy Ik weet het zeker hij kan niet zonder jou en hij wilt jou (ik zeg het was netter dan selma) maar hij weet ook dat het niet wederzijds is en daarom ontkent hij het als jij erom vraagt. WAT WIL JIJ NOU EIGELIJK VAN HEM ? :verliefd: WAT?? NETTER DAN SELMA???? IK ZEG JE DE WAARHEID HIJ WIL BEUKEN......TRUSTE ME

Angelface
24-06-2004, 19:31
Ik snap alleen niet waarom hij er zo vaag over doet, hij kan het toch ook gewoon eerlijk zeggen?

BadBoy
24-06-2004, 19:34
Origineel gepost door Angelface Ik snap alleen niet waarom hij er zo vaag over doet, hij kan het toch ook gewoon eerlijk zeggen? als hij eerlijk tegen je moet zijn dan moet hij al zijn gevoelens open en bloot op tafel gooien en dat is heel moeilijk vooral als hij twijfeld of dat gevoel wat hij heeft wel wederzijds is

alhoceimachaima
24-06-2004, 19:38
meschien ben je wel de ware voor hem allah oealem

MissGangsta
24-06-2004, 20:40
Vind jij hem ook leuk, of zie jem hem maar als "een" vriend? Want als jij hem leuk vindt, (hij vindt jou ook leuk dat is overduidelijk), dan kan je het beter tegen hem zeggen, je weet toch al dat het wederzijds is snapje.

Atlasleeuw
24-06-2004, 20:43
Hij is gewoon ziek in zijn hoofd meer niet....marokkanen....:jammer:

Mouny
24-06-2004, 20:49
HIJ WIL JE

Angelface
24-06-2004, 20:58
Origineel gepost door Mouny HIJ WIL JE Als dat zo is, waarom geeft hij dat dan niet gewoon toe? Maar dan denk ik weer: als hij niet geïnteresseerd zou zijn in mij, zou hij mij niet iedere dag (meerdere keren) bellen...

CB_Casaouia
24-06-2004, 21:07
Hij is bang om zijn gevoelens te uiten omdat hij denkt dat jij hem niet wil, dat je niet hetzelfde voor hem voelt.. Kan dit kloppen? Nuo ik weet het bijna cker!!

maroclady4you
24-06-2004, 21:16
Origineel gepost door selma157 WAT?? NETTER DAN SELMA???? IK ZEG JE DE WAARHEID HIJ WIL BEUKEN......TRUSTE ME hahaha :hihi: Inderdaad!!!

selmo
24-06-2004, 23:06

Origineel gepost door Angelface Hij weet dat jij geen relatie wil aangaan vanwege je principes, zegt dat hij een gewone vriendschap wil... Ondertussen belt hij jou meerdere keren per dag, maar blijft beweren geen liefdes gevoelens voor jou te hebben. Als hij je een tijdje niet spreekt, raakt hij als het ware in paniek en belt dan non-stop totdat jij eindelijk een keer opneemt. Soms laat hij duidelijk merken dat hij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor je heeft, maar als je ernaar vraagt ontkent hij dit. Wat wilt hij nou :confused: Mss wilt hij het ni toegeven, omdat hij denkt als hij da zal doen, da jij hem zou negeren en w8 hij mss gewoon af tot jij het zegt. als je hem niet wil, moet je hem geen valse hoop geven eh. laat duidelijk zien wat jij wil eh.... het zou veel makkelijker zijn voor jullie beide hoor... doei

Pagina's : [1] 2 3