Bekijk originele versie : .............Beter af doen............
doha_ahod
24-06-2004, 18:34
:jammer: Waarom een hoofddoek dragen...............als je make-up op doet............wat is dan het nut van een hoofddoek dragen.............en dan ook nog strakke kleding dragen................BETER AF DOEN DIE HOOFDDOEK.................................. :kwaad:
Meiden die een hoofddoek en make-up....................................... dragen zijn schande
ewa ja....heb jij ook niets beters te doen? ga koken dweilen of anders je moeder helpen....let niet op anderen maar let eerst op jezelf..
beslamma....irriteer me aan mensen die overal comentaar op hebben..
GET A LIFE
selma157
24-06-2004, 18:50
Origineel gepost door doha_ahod
:jammer: Waarom een hoofddoek dragen...............als je make-up op doet............wat is dan het nut van een hoofddoek dragen.............en dan ook nog strakke kleding dragen................BETER AF DOEN DIE HOOFDDOEK.................................. :kwaad:
Meiden die een hoofddoek en make-up....................................... dragen zijn schande
helemaal met je eens :zwaai: :banana: :boogie:
GoogolPlex
24-06-2004, 18:53
En jij bent de grootste schande!
misz_bella
24-06-2004, 18:54
Origineel gepost door minga
ewa ja....heb jij ook niets beters te doen? ga koken dweilen of anders je moeder helpen....let niet op anderen maar let eerst op jezelf..
GET A LIFE
je haalt de woorden uit me mond.
:zwaai:
latinalatifa
24-06-2004, 19:00
soms heb ik ook soiets....ik heb voor iedereen respect.....en ik heb ook altijd soiets van...je doet maar kan mij het schelen solang ik het niet ben en blabla....maar tog...in de islam is het so als je wat verkeerds ziet moet je er wat van zeggen want als je er niets van zegt dan word het alleen maar erger...soms knaagt het ook aan me...nu ben ik het inmiddels al gewend...maar aan het begin....als ik bijv. een meid met hoofddoek zag en met een peuk in haar hand....dan>>:schrik2:..dan had ik so de neiging om haar hoofddoek van hoofd te rukken...maar goed....de meesten hier seggen...leef en laat leven dus daar zal ik het maar ook bij laten...:rolleyes:
:regie:....laat de hoofddoek zijn betekenis behouden...als je hem draagt.....
en de meiden die hun hoofddoek goed dragen....mijn complimentjes:blauwkus::goedzo:
latinalatifa
24-06-2004, 19:03
waarom voelen de meesten zich opeens aangevallen???
doha_ahod
24-06-2004, 19:06
Origineel gepost door GoogolPlex
En jij bent de grootste schande!
..........en mevrouw voelt zich...............aangesproken...........herken je jezelf in ........................... :rolleyes:
doha_ahod
24-06-2004, 19:06
Origineel gepost door latinalatifa
waarom voelen de meesten zich opeens aangevallen???
wat denk jezelf.................. :D ................zegt toch genoeg.................. :D
doha_ahod
24-06-2004, 19:07
Origineel gepost door latinalatifa
soms heb ik ook soiets....ik heb voor iedereen respect.....en ik heb ook altijd soiets van...je doet maar kan mij het schelen solang ik het niet ben en blabla....maar tog...in de islam is het so als je wat verkeerds ziet moet je er wat van zeggen want als je er niets van zegt dan word het alleen maar erger...soms knaagt het ook aan me...nu ben ik het inmiddels al gewend...maar aan het begin....als ik bijv. een meid met hoofddoek zag en met een peuk in haar hand....dan>>:schrik2:..dan had ik so de neiging om haar hoofddoek van hoofd te rukken...maar goed....de meesten hier seggen...leef en laat leven dus daar zal ik het maar ook bij laten...:rolleyes:
:regie:....laat de hoofddoek zijn betekenis behouden...als je hem draagt.....
en de meiden die hun hoofddoek goed dragen....mijn complimentjes:blauwkus::goedzo:
Natuurlijk een compliment voor de meiden die...............die hoofddoek echt GOED dragen.........en die de betekenis er van kennen...................maar sommigen.............schande :jammer:
doha_ahod
24-06-2004, 19:08
Origineel gepost door misz_bella
je haalt de woorden uit me mond.
:zwaai:
Natuurlijk "je haalt de woorden uit mijn mond"...................weet jezelf niet wat je moet zeggen........................... :rolleyes:
doha_ahod
24-06-2004, 19:09
Origineel gepost door selma157
helemaal met je eens :zwaai: :banana: :boogie:
Dank je :D ................................:banana:
doha_ahod
24-06-2004, 19:09
Origineel gepost door minga
GET A LIFE
..................Commentaar begin eerst bij jezelf.....................
Ben ik het niet mee eens!
Ik bedoel als je een ding hram doet, dan wil dat niet zeggen dat je dan helemaal tfelles moet zijn!!
DUs dit is nonsens!!
doha_ahod
24-06-2004, 19:12
Origineel gepost door VUILNISBAK
Het valt mij op dat de mensen die het meeste kritiek op andere zelf ook zondigen. Ik zou zeggen, kijk eerst in de spiegel. Het siert je niet om andere aan te spreken om hun gedrag. Daar scoor je geen punten mee. De energie die je hieraan verspilt kan je beter besteden aan het lezen van interessante boeken!
Zondigen............begin eerst naar jezelf te kijken.....................commentaar kun jij goed geven..............Dit is mijn mening dus daar heb jij niks aan toe te voegen................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.