Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleuren voor Marokkaanse jurken!!!

M00nlight
24-06-2004, 18:07

Welke kleuren zijn nu in. Ik zie nu vaker twee verschillende kleuren bij elkaar komen, dus groen met roze... Zelf zou ik kiezen voor bruin met lichtblauw. Welke kleuren zijn nog meer leuk? Ik wil namelijk een jurk in Marokko laten maken. En welk model zou leuk zijn? Heeft iemand een ontwerp die ik als voorbeeld kan gebruiken. Ik heb die plaatjes al gezien: jurken die je na kan laten maken in Marokko. Maar ik heb duidelijkere plaatjes nodig, zodat ik die aan de naaier kan geven. Alvast bedankt!!! Salaam. N.

RealFaiza
24-06-2004, 18:12
heey heeey ik heb al een paar helee mooi plaatjes verzameld om aan me naaister te geven Mmm misgien kan je op msn kome dan kan ik ze naar je opsturee en trouwens zwart met geel is egt heel mooi of zwart met felroos of babyroos met wit of donkerblauw met zilver og turqouse (of hoe je dat ook typt) met zilver is ook heel mooi veel succes voeg me toe tha_real_faiza@htm

M00nlight
24-06-2004, 18:20
Dankje meid!!! Ik heb je toegevoegd... Nog meer reacties??? Ik stel ze op prijs! :)

minous21
30-06-2004, 19:57
Ik heb zelf net een mooie jurk gekregen van mijn tante uit Marokko (ze heeft de jurk aan iemand meegegeven die naar NL kwam) Het is een donkerbruine jurk/ met tarz in het Beige. De jurk is zeer getailleerd, erg lang, brede mauwen een beetje het sisi effect....:D Ik ben er weg van en iedereen die hem zag ook!... In Marokko kan je hele mooie tijdschriften kopen met de laatste mode erin.....is heel handig!! Succes en liefs Minous

tatouzient
01-07-2004, 12:48

vorig jaar heb ik een kleed laten naaien in half zwart en felblauw, heb vele complimente gehad. het was ook een eigen ontwerp van mezelf, dus een unieke jurk ;) kheb er nu eentje late naaie en felgroen, met een zachte muntgroen (ook eigen ontwerp) en heb er ook eentje in t rood-groen laten naaien. (eveneens eigen ontwerp) jah nogal felle en opvallende kleure, mr is echt :verliefd: