Bekijk originele versie : Is het toegestaan binnen de islam.
Om wat aan je borsten te doen als je ongelijke borsten hebt, en dan bedoel ik echt ongelijk dat je het echt goed kan zien?
Enjoy_Live
27-01-2010, 09:21
Om wat aan je borten te doen als je ongelijke borsten hebt, en dan bedoel ik echt ongelijk dat je het echt goed kan zien?
Ik ben geen Islaam expert maar als je aan de basis dingen denkt zoals respect voor jezelf dan kan ik me voorstellen dat het niet echt aan te raden is om iets aan jezelf te veranderen... uiteindelijk ben je toch een creatie van Allah(swt).. Het toestaan om dingen te laten veranderen aan jezelf is denk ik een gelijk aan het niet respecteren van jezelf en van Allah(swt)..
Wat jou probleem betreft... er is bijna geen 1 vrouw waarbij de borsten symmetrisch zijn..
Ik ben geen Islaam expert maar als je aan de basis dingen denkt zoals respect voor jezelf dan kan ik me voorstellen dat het niet echt aan te raden is om iets aan jezelf te veranderen... uiteindelijk ben je toch een creatie van Allah(swt).. Het toestaan om dingen te laten veranderen aan jezelf is denk ik een gelijk aan het niet respecteren van jezelf en van Allah(swt)..
Wat jou probleem betreft... er is bijna geen 1 vrouw waarbij de borsten symmetrisch zijn..
Tuurlijk heb ik wel respect voor mijzelf, maar het is aandoening waar elke vrouw mee zou zitten. Ik heb het niet over een klein verschil, maar verschil in cupmaat, hierdoor schaam ik me nog steeds heel erg tegenover mijn man en voel ik me heel onzeker..
Enjoy_Live
27-01-2010, 09:36
Dat geloof ik ook wel dat je je zelf respecteert..
En ik kan me ook goed voorstellen dat zoiets je dwars kan zitten...
Maar als het goed is dan houd je man van je...
Wanneer iemand van je houd dan zouden dat aspecten geen rol mogen spelen, is mijn mening dan...
Waarschijnlijk zit jij er meer mee dan je man..
Dat geloof ik ook wel dat je je zelf respecteert..
En ik kan me ook goed voorstellen dat zoiets je dwars kan zitten...
Maar als het goed is dan houd je man van je...
Wanneer iemand van je houd dan zouden dat aspecten geen rol mogen spelen, is mijn mening dan...
Waarschijnlijk zit jij er meer mee dan je man..
Ik heb ergens gelezen dat het toegestaan om een corretie uit te voeren als iets niet in de normale staat groeit. Maar wil dus ongelijke borsten ook hier onder valt..
Ik zit er inderdaad heel erg mee, het tast namelijk je vrouwelijkheid aan.
Enjoy_Live
27-01-2010, 09:52
Ik heb ergens gelezen dat het toegestaan om een corretie uit te voeren als iets niet in de normale staat groeit. Maar wil dus ongelijke borsten ook hier onder valt..
Ik zit er inderdaad heel erg mee, het tast namelijk je vrouwelijkheid aan.
Als je dat ergens hebt gelezen in een betrouwbare bron dan zou dat voor de borsten ook moeten gelden anders zou het niet consequent zijn...
Wat je je wel kan afvragen is in hoeverre iets niet in normale staat groeit..
Vrouwen zijn anders als mannen en zijn wat dit soort dingen betreft heel gevoelig.. vrouwen koppelen vrouwelijkheid vaak aan uiterlijk terwijl vrouwelijkheid meer omvat dan het uiterlijk alleen...
Zo een 70 procent van de vrouwen heeft ongelijke borsten. Het komt vaak voor en vreemd is het ook niet. Alleen bij de één is het verschil groter dan bij de ander.
Het klinkt misschien gek, maar het heeft niet alleen met erfelijheid te maken, maar ook met je spieren. Als je rechtshandig is je rechterborst groter dan je linker.
Ik denk dat al die meiden ineens nu achter de pc hun borsten gaan chekken. Ik zou er niks aan veranderen als ik jou ben, gewoon je borsten namen geven, zo kun je ze makkelijker uit elkaar houden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.