Bekijk originele versie : jullie mening over koreaanse film..
Wat vinden jullie van de onthooffden van deze Christelijke predikant die samenwerkte met de Amerikaanse bezettingsleger ?
http://www.hostinganime.com/iraqnews1/koria1.zip.
AlHoceima_Leila
24-06-2004, 17:12
Wat moeten we ervan vinden?
Een ban.. :idee:
Dit was zeker geen goed bericht.. Je hebt zeker speciaal een account aangemaakt om dit te plaatsen..
Wat is het wachtwoord?
En het was trouwens geen predikant, maar iemand die de logistiek voor de Koreaanse troepen ter plekke verzorgde.
Maar goed ook al was het een predikant, nog geen reden om hem af te slachten lijkt mij.
is schuld van bush dat hij zelfs spleetogen tegen arabieren inzet
The_Borg
24-06-2004, 20:20
Het is triest, maar dat zijn de risico's van werken in een oorlogsgebied.
ik las weer in een dezelfde krant 2 dingen wat zijn werkzaamheden waren.
eerst was het een tolk voor een of andere bedrijf dat voor de Amerikanen werkte vervolgens las ik in het vervolg van het artikel dat het beveiligings bedrijf waar de man werkte onderhandelt met de Irakezen !
Het kan dus de tolk zijn van die beveiligingsbedrijf, het is gruwelijk hard zo een onthoofding. maar als je je inzet voor de beveiliging van de Amerikanen ja dan kan je het verwachten
Origineel gepost door roebla
ik las weer in een dezelfde krant 2 dingen wat zijn werkzaamheden waren.
eerst was het een tolk voor een of andere bedrijf dat voor de Amerikanen werkte vervolgens las ik in het vervolg van het artikel dat het beveiligings bedrijf waar de man werkte onderhandelt met de Irakezen !
Het kan dus de tolk zijn van die beveiligingsbedrijf, het is gruwelijk hard zo een onthoofding. maar als je je inzet voor de beveiliging van de Amerikanen ja dan kan je het verwachten
Las ook zulke berichten.
De mensen in seoul zelf zijn er in ieder geval woedend om. Blijkbaar hadden ze al 3 weken geleden bericht gekregen dat hij was gevangen genomen, en er werd toch niets gedaan om de situatie te verhelpen. Sterker nog, er worden meer troepen gestuurd.
Risico van het vak inderdaad, maar blijft heel eng om vast te stellen dat mensen tot zoiets in staat zijn.
dunya_bilal
25-06-2004, 11:43
laat koreanen hun eigen problemen tussen noord en zuid oplossen ipv achter hun blanke meesterslavenhandelaar bush aan te lopen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.