Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voorkom dat deze puppy een rot leven krijgt…

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
24-06-2004, 16:42

Door hem te laten stikken. Nee daar is niks ironisch aan… Ik meen het dodelijk serieus en ik zal mezelf toelichten: Vandaag beleefde ik het ongenoegen mail te ontvangen van de wildvreemden op deze website die me aanbidden om hoe geweldig ik ben. Niets bijzonders aan als je je mail adres achterlaat zoals ik laatst deed en als zoiets elke dag al gebeurt. Meestal lees ik alleen de onderwerpen, zonder de mail te openen: “King ik houd van je”, “Trouw met me ZITA”, “Ik haat vikker ook” en “Zita, mag ik je alsjeblieft ******”. I hate people! Zoals gebruikelijk worstel ik me door de troep mijn kalmte bewarend door mezelf te troosten met de gedachte dat dit de keerzijde is van de taak over iedereen te heersen en meld me daarna af… Vandaag viel mijn oog op de msn-site waar ik toen naar toe gelinkt werd. In grote letters las ik de tekst: Voorkom dat deze puppy een rot leven krijgt… Maar dat was niet waar mijn oog op viel, ik las namelijk verder: “Voorkom dat deze en 1000-en andere puppy's een dramatisch leven tegemoet gaan. Geef nu gratis 15 euro aan de Dierenbescherming”. De tekst liet zich begeleiden door het volgende plaatje: http://******************/sanderwoest/marocnl/puppy.jpg Ik heb een hekel aan goedkope marketingtechnieken. Er is een bank ergens die probeert in te spelen op mijn gevoel voor consideratie door 15 euro voor me te doneren aan de dierenbescherming als ik daar een rekening open en minimaal 150 euro stort. Ik help dat hondje dan… Wat platonisch van die bank, altijd het goede voor met ieder en nooit uit op winst. Guess what dipshits… Zita vindt dat hondje helemaal niet zielig. Wat is er mis met hem? Vergelijk hem eens met deze arme Afrikanen: http://******************/sanderwoest/marocnl/honger.jpg Zijn we het er niet allemaal over eens dat die Afrikanen er nog slechter aan toe zijn dan de hond? Dit terwijl de hond al vreselijk zielig is… Gelukkig weet Zita overal een oplossing voor. Zita heeft besloten een rekening te openen, 150 euro te storten en die 15 euro te claimen. Er bestaat de keus die bonus aan een willekeurig doel te schenken, zelf houden mag ook. Het hondje helpen vond ik niet verantwoord, die is zo zielig, het is beter voor hem dat ik voorkom dat hij een rotleven krijgt zoals de campagne me toedicht en dat ik hem laat sterven, dan is hij van dit rotbestaan af op deze rotaarde. “Hoe zit het dan met de Afrikanen Zita… Die kan je toch wel wat geven”? Hoezo? Waren we het er niet allemaal over eens dat die Afrikanen er erger aan toe zijn dan die hond? Die mogen dus ook wel dood. Waarom zou je mensen helpen als je al geen dieren helpt? Makes sense, doesn’t it? Laatst ben ik gebanned omdat ik een link “make a donation” in mijn ondertekening had, dit onder de tekst “Love the way I rule? Toss me some bucks!” Het kost mij veel tijd en daarom geld deze topics te schrijven, het is alleen maar eerlijk dat je een bijdrage levert als je er plezier aan beleeft mijn teksten te lezen. Janko vertelde me, echte Hollander, dat hij zijn geld wel in zijn zak houdt. Ik heb daar natuurlijk van geleerd… Ik moet wat meer aan mezelf denken, altijd maar goed zijn voor anderen, ik heb er genoeg van. “En de bank? Hoe pak je die Zita?” Simpel… Ik neem daags na het ontvangen van mijn bonus 150 + 15 = 165 euro op, vervolgens hef ik mijn rekening op en ontvang ik nog een paar eurocent aan rente die ik door mijn goedhartigheid aan een zwerver zal geven… Tenminste, als hij zichzelf van kant maakt… Ik ben te goed voor deze planeet. Ik houd van mezelf… Banken zouden me moeten inhuren om marketingstrategieën van concurrenten te verkrachten. Open zelf ook een rekening, geef ook na dit verhaal je geld maar aan een hond als je wil: http://www.hebikal.nl/gui_flash.aspx Vertel eens... 30.000 mensen die per dag sterven van de honger, heb je dan nog oog voor zielige hondjes? Zita..

Moe
24-06-2004, 16:47
Moejjaahied aka Pista aka Koz aka King_Zita aka ZITA Damn.. Je weet niet van ophouden he.. :maf3:

Khanoussi
24-06-2004, 16:51
Ik stort elk jaar al geld op de rekening van de dierenambulance , allemaal heel triest daar in Afrika , laten ze eerst maar eens wat aan geboortebeperking doen , want nu is het water naar de zee dragen

Moe
24-06-2004, 16:53
Origineel gepost door ZITA Speaking about me kicking ass... I can only agree. Zita. T zal niet lang duren voordat Heiba weer in actie komt. Jij verdient een IP-ban.. Maar dat ligt vast aan mij... Tsjah, Wie ben ik..??

Moe
24-06-2004, 17:31

Origineel gepost door ZITA Heiba... Je bedoelt dat meisje dat nu heel dankbaar haar 15 euro gaat opmaken? Wie jij bent? Een fecaal extract gelijk zonder veel woorden aan je vuil te maken. Zita. Talk to the hand. The Face ain't listen to Bullshit. :rolleyes:

Moe
24-06-2004, 20:03
Origineel gepost door Misjmisj M uit E, je hebt echt professionele hulp nodig ik adviseer je ga naar dokter morgen en maak dat je snel wordt opgenomen. tfoe echt ziek ben jij rare gastje. salaam alaikoum :( :hihi:

Moe
24-06-2004, 20:35
Ik zweer het , Zita. Ga hulp zoeken ofzo

Moezhint
24-06-2004, 22:52
Wat een stel leeghoofden hier ayaaw...walgelijk gewoon die valse sentimentaliteit hier en domheid. Zita stelt hier een ernstige topic om over na te denken. Hij schuift een bepaalde issue naar voren en men begint hier gelijk te balken als ezels. Dat men aandacht geeft aan honden eerder dan mensen, hier gaat het over naar mijn inzicht. Dat banken puppies als marketingmateriaal gebruiken nu stelt me triest. Maar aan de andere kant illustreert en benadrukt het ook gewoon de maatschappij waarin we leven. Namelijk ene waar mensen liefdeloos met elkaar leven en waar puppies door mensen worden vervangen. Iets kleins en schattig; en als je die negeert dan wordt je bestempelt als liefdeloos. Nog eens walgelijk sentimenteel. anyway...ik heb geen zin om hier verder op in te gaan want anders krijg ik hier weer onnodig gebalk te horen.

said_denhaag
24-06-2004, 23:06
ik zelf heb hekel aan honden .maar als ik moet kiezen tussen en hond en een hollander ,dan zou ik zonder na te denken ,voor de hond kiezen ,dat zeg ik gewoon eerlijk

said_denhaag
24-06-2004, 23:06
ik zelf heb hekel aan honden .maar als ik moet kiezen tussen en hond en een hollander ,dan zou ik zonder na te denken ,voor de hond kiezen ,dat zeg ik gewoon eerlijk :giechel:

Moezhint
25-06-2004, 11:26
Origineel gepost door ZITA Lieve Moezhint, Je inzicht is van een gezonde aard, Allah zegene je om de wijsheid die je hier op ons doet neerdalen. Ik had je bericht nog wel duizend keer willen citeren, zodat ieder je woorden vaak kan lezen. Ik heb het er maar bij gelaten het belangrijkste stuk te vergroten en rood te kleuren. Mensen die het nu nog niet begrijpen doen er goed aan hun 15 euro te gebruiken voor een braille toetsenbord. Ik ben natuurlijk blij dat je hier wat post, tegelijkertijd maakt het me droevig door de confrontatie met het feit dat je de enige lijkt die hier kan lezen... Ik heb misjmisj gister goed stil gekregen met de vraag of ze een inteelt product is... Ik denk dat ik het daar maar aan moet wijten. Zita. beste Zita, You're welcome met mijn bescheiden bijdrage hier...ik heb niet zoveel tijd meer om frequent te reageren. Spijtig want je topics vind ik altijd een hoge inhoudsgehalte bevatten...Maar het leven vraagt me om wat anders nu... het stelt me ook triest om te lezen hoe dicht de reacties hier grenzen tot onbeschaamdheid. Je kunt er werkelijk weinig mee. Dus...

jackomaroq
25-06-2004, 15:40
Origineel gepost door ZITA Dat aanvullen is strontirritant Janko. Post dan gewoon een nieuw bericht of wacht tot je zeker weet dat je weet wat je wil schrijven. Op dit forum bereik je geen mensen als je een droog bericht achterlaat Janko... Wie heerst hier nou? Ik of jij? Kun jij me daarom iets leren over vormpjes? Ik ben blij dat je gebanned bent, kun je je bericht tenminste niet meer aanpassen. Zita. Een niet erg inhoudelijk antwoord... en een droog bericht? wat is dat dan joh?

a3ir
25-06-2004, 15:45
Origineel gepost door said_denhaag ik zelf heb hekel aan honden .maar als ik moet kiezen tussen en hond en een hollander ,dan zou ik zonder na te denken ,voor de hond kiezen ,dat zeg ik gewoon eerlijk :giechel: :iblies:

jackomaroq
25-06-2004, 15:47
Origineel gepost door a3ir :iblies: ...hij is toch eerlijk? nou dan....?

jackomaroq
25-06-2004, 16:00

Origineel gepost door ZITA Droog is een bijvoorbeeld het 8 uur journaal. Mensen komen hier voornamelijk voor hun entertainement. Dat moet je goed begrijpen als je een lange tekst typt en je wilt dat deze door veel mensen gelezen wordt. Marketing Janko... Marketing. Zita. O ja... bedankt voor de tip joh.... (ik wist niet dat ik hier zat voor een zo groot mogelijk publiek... ?lijt me niet helemaal de juiste site/medium hiervoor) Tsja, ik wist niet dat je alleen maar 'sappig' en vocchtig bezig bent voor de kijkcijfers... Zeg dat dan... ja nu wordt me alles duidelijk.. Zo zeg... you rule!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7