Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : getrouwde marokkaanse VROUWEN

Pagina's : [1] 2 3 4

ruziezoeker
24-06-2004, 16:02

lopen ze met een kinderwagen, kijken ze je aan alsof ze ze een vrijgezel van 18 jaar zijn :jammer: nee , ik wil niet zeggen dat ik z3ma sjans heb , en dat ik knap ben . :moe:<----------------------------------------------->:moe: kan het zijn dat ze ontmaagd zijn , en nu eigenlijk verlangen naar een ander? dat ze zich afvragen hoe het zou zijn met een ander ?

Minaatjuh
24-06-2004, 16:04
Kan....

tarifisht
24-06-2004, 16:08
ewa fishkal waar mensen op letten dat zijn gewoon die blikken van die marokaanse wijven is normaal

Hajar1979
24-06-2004, 16:14
hahahhahahahhahahhahah...vertel hoe kijken ze je aan dan? Misschien dat ik er iets van kan leren hoe ik in het vervolg moet kijken.. ;) Het is namelijk niet de bedoeling dat ik het gevoel wil wekken dat ik nog vrijgezel ben....hahahahahha.... Heb alleen nog geen kinderwagen, misschien dat ik dan toch wel anders ga kijken..... :D

Schatjee
24-06-2004, 16:17

Origineel gepost door ruziezoeker lopen ze met een kinderwagen, kijken ze je aan alsof ze ze een vrijgezel van 18 jaar zijn :jammer: nee , ik wil niet zeggen dat ik z3ma sjans heb , en dat ik knap ben . :moe:<----------------------------------------------->:moe: kan het zijn dat ze ontmaagd zijn , en nu eigenlijk verlangen naar een ander? dat ze zich afvragen hoe het zou zijn met een ander ? :hihi: Zou inderdaad kunnen !

ruziezoeker
24-06-2004, 16:20
Origineel gepost door tarifisht ewa fishkal waar mensen op letten dat zijn gewoon die blikken van die marokaanse wijven is normaal :confused: dus alle marokkaanse "wijven"( zoals jij ze noemt !), die kijken op een "neu-k mij " manier ?

Schatjee
24-06-2004, 16:22
Origineel gepost door ruziezoeker :confused: dus alle marokkaanse "wijven"( zoals jij ze noemt !), die kijken op een "neu-k mij " manier ? wahahaha !

ruziezoeker
24-06-2004, 16:30
Origineel gepost door Schatjee wahahaha ! :) ik verlang naar haar antwoord :D

ruziezoeker
24-06-2004, 16:36
Origineel gepost door Hajar1979 hahahhahahahhahahhahah...vertel hoe kijken ze je aan dan? Misschien dat ik er iets van kan leren hoe ik in het vervolg moet kijken.. ;) Het is namelijk niet de bedoeling dat ik het gevoel wil wekken dat ik nog vrijgezel ben....hahahahahha.... Heb alleen nog geen kinderwagen, misschien dat ik dan toch wel anders ga kijken..... :D wallah , soms kijken ze echt op een manier hoe jongens naar meisjeskon-tjes kijken ( je kent het wel). ik voel me wel vereerd enzo, maar dit kan toch niet ? 7shoema . dus hajar , gewoon recht voor je blijven kijken ! :kwaad: :D

Missy_Cheima
24-06-2004, 16:36
OffTopic: Ruziezoeker: Leuke ondertekening. :D Omar Montana. Schalkwijk, Amesfoort. BOE! :D

ruziezoeker
24-06-2004, 16:39
Origineel gepost door Missy_Cheima OffTopic: Ruziezoeker: Leuke ondertekening. :D Omar Montana. Schalkwijk, Amesfoort. BOE! :D off topic": http://pathesch.bitmove.tv:80/wmv/ALAL090404150324.wmv :D hij is gewoon te grappig .

Missy_Cheima
24-06-2004, 16:42
Origineel gepost door ruziezoeker off topic": http://pathesch.bitmove.tv:80/wmv/ALAL090404150324.wmv :D hij is gewoon te grappig . Hahahahahaha. Jaaaaa thanxxxx :D ik had hem gister gezien maar niet opgeslagen. Ik heb shi 10 keer achter elkaar afgespeeld. Die gozer is echt zo :cool: :haha:

Thaiboxer__Mo
24-06-2004, 16:43
Origineel gepost door ruziezoeker lopen ze met een kinderwagen, kijken ze je aan alsof ze ze een vrijgezel van 18 jaar zijn :jammer: nee , ik wil niet zeggen dat ik z3ma sjans heb , en dat ik knap ben . :moe:<----------------------------------------------->:moe: kan het zijn dat ze ontmaagd zijn , en nu eigenlijk verlangen naar een ander? dat ze zich afvragen hoe het zou zijn met een ander ? waar erger je je aan kneusje :kwaad:

tarifisht
24-06-2004, 16:44
Origineel gepost door ruziezoeker :confused: dus alle marokkaanse "wijven"( zoals jij ze noemt !), die kijken op een "neu-k mij " manier ? nou kijk meneer die op mijn antwoord verlangt :rolleyes: ik zei niet dat wanneer ze zo kijken dat ze gelijk willen ***** het is wat jij in je hoofd haalt want ja je bent en je blijft een mocro en die denken bij alles aan een ding en dat is S E K S....... yep :rolleyes:

Missy_Cheima
24-06-2004, 16:47

Maar Marokkaanse mannen kunnen er ook wat van. Dan hebben ze kinderen, al jaren getrouwd, en dan zitten ze je te checken en te scannen Alsof ze nog nooit een meisje hebben gezien. :nerd:'s!

Pagina's : [1] 2 3 4