Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MAROKKAANSE LES,dit gaat niet goed!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
29-11-2002, 13:24

Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a? Ik moet jullie iets heel shockerends mede delen... 95% van jullie praat geen "Marokkaans"!!! :D Jullie denken het te praten maar jullie praten één of ander vreemd taaltje. Het "Marokkaans" lijkt er veel op maar kennelijk hebben jullie er een eigen wending aan gegeven :confused: Les 1: Het is geen Ghoja maar Gaj... geen alwoeld maar al 3ajl geen albent maar al 3ajla geen sandala maar tjenkla niet hakka maar hejdek niet hna maar hnejja geen "Ki dir(a)" maar "Kief entina" niet din a mok maar diend jemmek :D niet al car maar al trambija etc. etc. Velen van jullie denken dat alleen chamaalijen deze taal spreken, maar dat is niet zo. Oorspronkelijk sprak héél de Arabische wereld zo, maar ja de één begon berbers te praten de ander Turks en de ander weer perziesch. Laten we oude tijden doen herleven, en leer snel "Marokkaans" :D :D :D En voor de 5% die al "Marokkaans" kan spreken, vul de lijst hierboven aan aub... Thallaw :zwaai: :zwaai: :zwaai:.

Tnawie
29-11-2002, 13:31
wa ghoya ik praat liever casawia dan djeblia :D en als ik ergens een eigen wending aan geef dan is dat mn probleem :D

Itsjustme
29-11-2002, 13:35
het verschilt in wel marokko wij zeggen elweld end at soort dingen dat is weer fes enz djebela zeggen weer el3ajel

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 13:37
HMMMMMMM ik spreek geen arabisch maar wil het wel leren. Want ik ben namelijk zo'n eene die berbers is gaan spreken. Maar als ik het wil leren dan wil ik de echte arabisch spreken. en misschien kun jij ons hier wel les geven ;)

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 13:41

waar ben je ..........., zal ik je slaan......... of wat de rest ken ik helaas niet, en volgens mij is het ook helemaal niet goed :(

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 13:47
WUHAHAHAHAAAAAA :hihi: MAAR MENEER U HEEFT NOG NOOIT GEZEGT DAT WIJ DAT MOESTEN KENNEN :( Mag ik m over doen. betekenis goedendag vriend, zullen we een wandeling maken? Nou nou en en en zeg ik dit wel goed MOHELIEM. OF MOET IK DAT OOK ANDERS ZEGGEN :confused:

Exotique
29-11-2002, 13:47
Hmmm.... He vriend, zullen we ergens naar toe gaan...?? Ben ik nou GOED of ben ik nou GOED... Ik kom niet eens uit de Chamal... Groet, Exotique

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 13:52
Echt niet :kwaad: mo3eliem er staat helemaal niks in mijn aganda. Kijk maar!!!!!! Kan niet wachten op mijn 2de lesje. :hoera:

Exotique
29-11-2002, 13:57
Pfff hey slow down man... Het is gewoon 'Hey VRIEND'...klaar! :stout:

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 13:57
:hoera: :hoera: :hoera: heb nog nooit gelijk gekregen van een leeraar. maar jij mo3eliem bent de BESTE :goedzo:

Tnawie
29-11-2002, 14:01
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Oké dan!!!! Daar beginnen we dan... Wel goed opletten he! "Ewa fejn a sa7bo. Enderboe shie passeo ewla???" Oke kindertjes, wat kan dat betekenen??? Doe je best... Thallaw he vriend hoe gaat ie........zullen we een passoa drinken of niet :D

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 14:03
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. :D . Jij mag langer pauze nemen! Exotique, neem een voorbeeld aan Ahma m tiechien.... ;) Thallaw YESSSSSS HEB ALTIJD VAN ANDERE BINNEN MOETEN BLIJVEN IN DE PAUZES OM MIJN STRAFWERK TE MAKEN. MAAR MENEER IK MOET STRAKS NAAR DE TANDARTS :D

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 14:07
UUUHHHHHHHHH BEN M THUIS VERGETEN :(

ahma_m_tiechien
29-11-2002, 14:10
JAAAAA MAAR IK MOET GAAN, IK NEEM DAT BRIEFJE MORGEN WEL MEE. DAAR STAAT DAN DE HANTEKENIG VAN MIJN VRIENDIN UUUUUUUHHHHHH IK BEDOEL MIJN MOEDER OP.

mimi_tangaouia
29-11-2002, 14:19

Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Ewa fejn a? Ik moet jullie iets heel shockerends mede delen... 95% van jullie praat geen "Marokkaans"!!! :D Jullie denken het te praten maar jullie praten één of ander vreemd taaltje. Het "Marokkaans" lijkt er veel op maar kennelijk hebben jullie er een eigen wending aan gegeven :confused: Les 1: Het is geen Ghoja maar Gaj... geen alwoeld maar al 3ajl geen albent maar al 3ajla geen sandala maar tjenkla niet hakka maar hejdek niet hna maar hnejja geen "Ki dir(a)" maar "Kief entina" niet din a mok maar diend jemmek :D niet al car maar al trambija etc. etc. Velen van jullie denken dat alleen chamaalijen deze taal spreken, maar dat is niet zo. Oorspronkelijk sprak héél de Arabische wereld zo, maar ja de één begon berbers te praten de ander Turks en de ander weer perziesch. Laten we oude tijden doen herleven, en leer snel "Marokkaans" :D :D :D En voor de 5% die al "Marokkaans" kan spreken, vul de lijst hierboven aan aub... Thallaw :zwaai: :zwaai: :zwaai: wahahahahaha kig kig kig kig kig :lol: ik heb me kapot gelachen toen ik deze topic las wat doe je nou djebli ga je ze nu allemaal ons accentje aansmeren??

Pagina's : [1] 2 3 4 5