Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen

LZN
24-06-2004, 15:31

:confused: wat moet ik doen ik werd vandaag wakker door een hele erge nachtmerrie toen ik opstond moest ik heel erg huilen ik had gedroomd dat mijn opa dood was wat moet ik doen het nr is niet te berijken :(.

Missy_Cheima
24-06-2004, 15:34
Wat je moet doen: Blij wezen dat het een NACHTMERRIE was, en geen werkelijkheid. Ciao.

BadBoy
24-06-2004, 15:37
Origineel gepost door nazjwa :confused: wat moet ik doen ik werd vandaag wakker door een hele erge nachtmerrie toen ik opstond moest ik heel erg huilen ik had gedroomd dat mijn opa dood was wat moet ik doen het nr is niet te berijken :( Dromen over iemand die dood is gegaan heeft geen negatieve betekenis maar juist een positieve. Dus maak je niet druk alles komt goed. :p

Minaatjuh
24-06-2004, 15:38
Oei

Mouny
24-06-2004, 17:02

Ha je loudou?? of was het gewoon n droom van sajtan

GoogolPlex
24-06-2004, 17:07
Origineel gepost door nazjwa :confused: wat moet ik doen ik werd vandaag wakker door een hele erge nachtmerrie toen ik opstond moest ik heel erg huilen ik had gedroomd dat mijn opa dood was wat moet ik doen het nr is niet te berijken :( Ehhh volgens mij moet je dan een doe-a lezen en dan 3 keer links spugen, of loedoe doen en 2 rka3ie bidden!

habiba_riffa
25-06-2004, 09:34
Origineel gepost door BadBoy Dromen over iemand die dood is gegaan heeft geen negatieve betekenis maar juist een positieve. Dus maak je niet druk alles komt goed. :p Dit heb ik ook gehoord van een vriendin van mij dat het juist positief is. ze heeft het uit een islamitische dromenboek vandaan. dus ik denk niet dat je je eigen ergens druk over moet maken. :p

Moe
25-06-2004, 10:10
Dubbel-Oei

achie25
25-06-2004, 11:47
Ik snap echt niet dat mensen dromen durven te voorspellen. :jammer:

torry_man
25-06-2004, 11:48
aanstelleritus

Sephiroth
25-06-2004, 14:20
Origineel gepost door nazjwa :confused: wat moet ik doen ik werd vandaag wakker door een hele erge nachtmerrie toen ik opstond moest ik heel erg huilen ik had gedroomd dat mijn opa dood was wat moet ik doen het nr is niet te berijken :( Hahahaha wat een mongole topic, mag ik vragen hoe oud je bent

GROENEKLIKO
25-06-2004, 14:28
Origineel gepost door nazjwa :confused: wat moet ik doen ik werd vandaag wakker door een hele erge nachtmerrie toen ik opstond moest ik heel erg huilen ik had gedroomd dat mijn opa dood was wat moet ik doen het nr is niet te berijken :( Wat ik dus vaak hoor is dat een droom die negatief is in werkelijkheid iets positiefs betekent. Met andere woorden, je hoeft je nergens druk om te maken.

babyvanbelisma
25-06-2004, 14:31
er wordt inderdaad altijd gezegd dat het een goed teken is als je over dood droomt. Het zou staan voor veranderingen in je leven.... Maar Allahu Ahlem...

Sephiroth
25-06-2004, 14:33
Origineel gepost door GROENEKLIKO Wat ik dus vaak hoor is dat een droom die negatief is in werkelijkheid iets positiefs betekent. Met andere woorden, je hoeft je nergens druk om te maken. Dromen zijn dromen. Heeft niets te maken met de werkelijkheid.