Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongen doodgschoten in Antwerpen !!!

Sanae-01
29-11-2002, 13:03

Zinloos geweld of niet ????????? Jullie hebben het vast allemaal gehoord van Rene Steegmasn in venlo. Die doodgeslagen is door een marokkaan.Dat was natuurlijk fout en logisch dat de dader gestraft word ongeacht welke geloof of komaf de dader heeft. Maar nu is er een marokkaan neergeschoten ook om niks dan is toch ook zinloos geweld. De marokkaan die een moord heeft gepleegd krijgt 15 jaar gevangenisstraf en de Belg die een marokkaan heeft neergeschoten krijgt hooguit 2 jaar. Dit is toch oneerlijk. De dader moet gestraft worden op een rechtvaardige manier ongeacht de nationaliteit of afkomst. beslama :zwaai: gr. xx-jes missyberkane17

Sjakiebousjans
29-11-2002, 13:06
Origineel gepost door missyberkane17 Zinloos geweld of niet ????????? Jullie hebben het vast allemaal gehoord van Rene Steegmasn in venlo. Die doodgeslagen is door een marokkaan.Dat was natuurlijk fout en logisch dat de dader gestraft word ongeacht welke geloof of komaf de dader heeft. Maar nu is er een marokkaan neergeschoten ook om niks dan is toch ook zinloos geweld. De marokkaan die een moord heeft gepleegd krijgt 15 jaar gevangenisstraf en de Belg die een marokkaan heeft neergeschoten krijgt hooguit 2 jaar. Dit is toch oneerlijk. De dader moet gestraft worden op een rechtvaardige manier ongeacht de nationaliteit of afkomst. beslama :zwaai: gr. xx-jes missyberkane17 zO IST MAAR NET! BERKANE GIRL???? BAYO???????????????? :rolleyes:

Morgaine
29-11-2002, 15:55
Origineel gepost door missyberkane17 Zinloos geweld of niet ????????? Jullie hebben het vast allemaal gehoord van Rene Steegmasn in venlo. Die doodgeslagen is door een marokkaan.Dat was natuurlijk fout en logisch dat de dader gestraft word ongeacht welke geloof of komaf de dader heeft. Maar nu is er een marokkaan neergeschoten ook om niks dan is toch ook zinloos geweld. De marokkaan die een moord heeft gepleegd krijgt 15 jaar gevangenisstraf en de Belg die een marokkaan heeft neergeschoten krijgt hooguit 2 jaar. Dit is toch oneerlijk. De dader moet gestraft worden op een rechtvaardige manier ongeacht de nationaliteit of afkomst. beslama :zwaai: gr. xx-jes missyberkane17 Wist niet dat de gevangenisstraffen al waren uitgesproken... Morgaine

House
29-11-2002, 15:59
Origineel gepost door Morgaine Wist niet dat de gevangenisstraffen al waren uitgesproken... Morgaine Ga d'r alvast maar van uit dat hij hooguit 2 jaar zal krijgen.

House
29-11-2002, 16:18

Origineel gepost door jacko Wacht maar eerst het proces af... Juist, je hebt gelijk, we zullen het zien.

fatimab
29-11-2002, 18:38
je moet je geen zorgen maken als hij op deze wereld "hooguit 2 jaar krijgt" zal hij wel boeten na zijn dood inchaAllah maak je daar maa rgeen zorgen over

relaxabee
30-11-2002, 01:54
lah irhimo en alle andere moslimvrouwen en mannen die dood zijn!!!!!

Fargh
30-11-2002, 08:56
Origineel gepost door Defender Verder wordt in Nederland en Belgie wel degelijk berecht ongeacht nationaliteit of afkomst. Heel anders dan in de Islamitische landen, waar een niet-mohammeddaan al bij voorbaat verliest van de mohammeddaan. Ik hoop dat je gelijk hebt ... doch twijfel ik aan de stelling.

Fargh
30-11-2002, 11:15
In ieder geval geef ik hem wel gelijk.

Fargh
30-11-2002, 11:48
Origineel gepost door bezoeker99182 Inhoudelijk geef ik hem ook gelijk, maar .... hij zou het misschien wat minder rottig kunnen formuleren. Dan zou ik misschien ook wat minder rottig gaan twijfelen aan zijn rottige instelling waarop de rottige formulering van zijn rottige tekst is gebaseerd. zie het maar even als een rottig onderonsje tussen rottige nederlanders :D groetjes ... :zwaai: Alsof jou tekst beter geformuleerd is ... :D