Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gemengd of gescheiden

Pagina's : [1] 2 3

LZN
24-06-2004, 13:07

Ik ga binnenkort trouwen en vraag me af wat tegenwoordig vaker wordt gedaan, mannen en vrouwen gemengd of gescheiden??? :confused:.

Minaatjuh
24-06-2004, 15:17
Gemengd Vind Ik Nie Kunnen..

Minaatjuh
24-06-2004, 15:18
Je Kan Beter Gescheiden Doen Zoals Het Altijd Al Hoort..;)..

minous21
24-06-2004, 16:01
Mijn familie geeft sinds "jaar en dag" gemengde feesten (het heeft niets met "tegenwoordig" te maken maar meer met waar je vandaan komt in marokko, althans dat denk ik) Maar "sultanslounge " Allah ye kemel bel ghair, inscha allah!! Liefs Minous

ikrame454
24-06-2004, 16:10

gemengd is haram allah zal je huwelijk niet zegene je kunt beter kiezen voor gescheiden. en de zegening van allah swt allah kemmel bi ghar

Minaatjuh
24-06-2004, 16:12
Origineel gepost door minous21 Mijn familie geeft sinds "jaar en dag" gemengde feesten (het heeft niets met "tegenwoordig" te maken maar meer met waar je vandaan komt in marokko, althans dat denk ik) Maar "sultanslounge " Allah ye kemel bel ghair, inscha allah!! Liefs Minous tis wel iets wat Tegenwoordig erg vaak voorkomt...ik vind het maar nix..

ikrame454
24-06-2004, 16:20
ik ook niet ik vrouwen alleen voel ik me beter op me gemak maar tegenwoordig is het in om een gemengde bruiloft te houden zehma ze zijn modern

Mouny
24-06-2004, 16:44
Ik doe geen mannen

oem_moenia
24-06-2004, 22:12
Ik ga inshallah op mijn bruilofd de vrouwen en de mannen afscheiden van elkaar ik vind het gewoon niet kunnen om een gemengde bruiloft te hebben. Je ziet ook vaak op zulke feesten dat de vrouwen het niet leuk vinden omdat ze zich niet op hun gemak voelen en sommigen zelfs bang zijn voor de reactie van hun man.

wardaroosje
24-06-2004, 22:29
Wij doen het gescheiden..........en gemengd is echt niks .......je moet als vrouw opletten dat je niets verkeerds zegt en dat je geen verkeerde beweging maakt ..........dat gevoel heb ik dan En het is haram

DaNGeRouZLy
25-06-2004, 00:29
ik zou het absoluut gescheiden doen ookal wordt het in mijn omgeving meestal gemixed gedaan:jammer:

Minaatjuh
25-06-2004, 13:18
Ja Precies Dus Gescheiden Is Gewoon Het BESTE..:goedzo:..

tatouzient
25-06-2004, 15:47
gescheide... Tatou.

meknessia86
26-06-2004, 13:17
Wat ik eerlijk gezegd niet begrijp is dat veel mensen zeggen dat ze het o zo harram vinden om een gemengde bruiloft te geven. Maar als het op muziek aankomt etc. dan doen ze daar niet moeilijk om. Aangezien muziek ook harram is :confused: . Wat ik ermee bedoel is dat je dan niet het halve werk moet verrichten, dus hou dan een islamitische bruiloft, zoals het eigenlijk hoort. Of gewoon met alle poes-pas erbij. Maar ga niet het 1 wel doen en het ander niet. dat vind ik weer niet kunnnen, maar ja was ook maar mijn mening! :zwaai:

IMN19
26-06-2004, 15:47

Origineel gepost door meknessia86 Wat ik eerlijk gezegd niet begrijp is dat veel mensen zeggen dat ze het o zo harram vinden om een gemengde bruiloft te geven. Maar als het op muziek aankomt etc. dan doen ze daar niet moeilijk om. Aangezien muziek ook harram is :confused: . Wat ik ermee bedoel is dat je dan niet het halve werk moet verrichten, dus hou dan een islamitische bruiloft, zoals het eigenlijk hoort. Of gewoon met alle poes-pas erbij. Maar ga niet het 1 wel doen en het ander niet. dat vind ik weer niet kunnnen, maar ja was ook maar mijn mening! :zwaai: ben ik volkomen mee eens

Pagina's : [1] 2 3