Bekijk originele versie : wat vinden jullie van JLO
IK VIND HAAR ECHT GOED IK BEN GEK OP HAAR MUZIEK
ZE KAN GOED ZINGEN EN DANSEN IK BEN FAN VAN HAAR WIE IS ER NOG MEER FAN VAN HAAR.
:Iluvu:
Corleone
29-11-2002, 12:36
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooo ooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww volgens mij telt me ramadan niet meer too hot
Itsjustme
29-11-2002, 12:37
leuke, mooie vrouw en ze kan ook goed dansen maar niet dat ik echt fan van haar ben muziek is niet echt zo maar wel ok
nl_muslima
29-11-2002, 12:45
Ze is heel mooi, en kan goed zingen, alleen erg dat ze nu alweer gaat trouwen, ze trouwt maar wanneer ze wil, voor haar is trouwen hetzelfde als boodschappen halen. Dat is mijn mening, maat goed. veel liefs
Haar zangtalent valt mee........alleen de liedjes zijn af en toe leuk.
Ze is niet de mooiste vrouw ter wereld want laatst zag ik hoe ze eruit ZAG.
Acteren is ook niet haar beste vaak dus ik vind haar gewoon normaal.
Kais
Origineel gepost door Kais
Haar zangtalent valt mee........alleen de liedjes zijn af en toe leuk.
Ze is niet de mooiste vrouw ter wereld want laatst zag ik hoe ze eruit ZAG.
Acteren is ook niet haar beste vaak dus ik vind haar gewoon normaal.
Kais
Ofterwijl ze heeft gewoon VET geluk gehad ze is niet beter dan jou dus waarom zou je haar adoreren.. Ze heeft vette scheit aan jou het enige wat ze wil is dat je haar cd's koop en haar films gaat kijken zodat zij er nog een jurk bij kan kopen, en ze doet wel alsof ze haar achtergrond niet is vergeten maar als je dat zou doen zou je niet in een FoKING villa wonen in de bergen..
Ik snap niet waarom mensen zulke mensen kunnen adoreren. Luister naar mensen die wat te zeggen hebben en niet alleen onzin zingen. En het hoeft geen moslim te zijn maar hij of zij moet wel wat willen verbeteren en niet alleen maar geld verdienen met covers.
Dat is eruit..
:zwaai:
bailagirl
29-11-2002, 13:30
Origineel gepost door RaZer
Ofterwijl ze heeft gewoon VET geluk gehad ze is niet beter dan jou dus waarom zou je haar adoreren.. Ze heeft vette scheit aan jou het enige wat ze wil is dat je haar cd's koop en haar films gaat kijken zodat zij er nog een jurk bij kan kopen, en ze doet wel alsof ze haar achtergrond niet is vergeten maar als je dat zou doen zou je niet in een FoKING villa wonen in de bergen..
Ik snap niet waarom mensen zulke mensen kunnen adoreren. Luister naar mensen die wat te zeggen hebben en niet alleen onzin zingen. En het hoeft geen moslim te zijn maar hij of zij moet wel wat willen verbeteren en niet alleen maar geld verdienen met covers.
Dat is eruit..
:zwaai:
sluit me er helemaal bij aan :D
ahma_m_tiechien
29-11-2002, 13:40
JENNIFER IS SOOO GOEDDDDD.
En dan heb ik het hier niet over haar uiterlijk, waar mensen gelijk over gaan beoordelen :kwaad:
omdat ze knap is wil niet zeggen dat elke jongen haar wil... en als ze haar willen is het niet omdat je gezellig met haar kan praten, dat is niet iets om trots op te zijn.
Origineel gepost door Kadir
Jah toch, ik heb nix tegen haar, maar ja, sommige mensen willen "apart" zijn en zeggen ze kan nix en ze is nix en bla bla, zij maakt tenminste die dukus, terwijl jij hiero dom dom op Marokko.nl over haar zit te lullen, playahaters noem ik dat:rolleyes:
Ga jij nou maar haar CD's kopen en plaatjes van haar uitprinten kan je die naast je IDOOL Tarkan zetten.
Playahater... :D
kadir je blaat weer bladerdeeg :)
laat dat mens lekker doen wat ze wil ze word toch geen moslim en door haar maar aan te prijzen behoor je tot hetzelfde volk op de dag des oordeels...denk zuiver na
Origineel gepost door independent
ja maar hoe kan iemand haar nou bevooroordelen , je kent haar toch niet persoonlijk....ik bedoel jij ziet haar alleen zoals ze op t.v is maar wie zegt dat je niet gezellig met haar kan praten?? heb je weleens met haar gepraat dan :D xje independent
Ik heb geen hekel aan haar!!! lees goed!!! Vind alleen mensen dom die haar gaan adoreren!
Origineel gepost door independent
hey razer wie vind jij een leuke meisje dan ? ik ben daar wel beniewd naar
Leukste vrouwen die ik ken zijn me moeder, zus me oma en me tantes.
zakia_1984
29-11-2002, 14:14
Origineel gepost door RaZer
Dat is eruit..
:zwaai: verbitterd???? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.