Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleding Winkels in Maroc....?

appie_j
24-06-2004, 11:29

Salaam Aleikom mensen Ik ga dit jaar naar Maroc op vakantie en vroeg mij af of er winkels zijn daar in Maroc waar je bevoorbeeld zoals:Dieselbroeken,Evisu,G-star,Replay enz. kan kopen.zo ja waar?

Mouny
24-06-2004, 11:32
op elke straathoek... geloof me 99.9% verkoopt nep.. dus kijk maar uit

al_tetouania
24-06-2004, 12:00
Je gaat toch geen kleding in marokko kopen...:wijs:

Rabatboy
24-06-2004, 12:41
Jah ze verkopen bijna overal nep van die klein handelaren vooral, je moet meer in de binnenstad kijken..!

Minaatjuh
24-06-2004, 15:21

Je Kan Beter Hier In Nl Kopen...Marokko Allemaal Nep bijna

Moe
25-06-2004, 11:02
Origineel gepost door appie_j Salaam Aleikom mensen Ik ga dit jaar naar Maroc op vakantie en vroeg mij af of er winkels zijn daar in Maroc waar je bevoorbeeld zoals:Dieselbroeken,Evisu,G-star,Replay enz. kan kopen.zo ja waar? In marokko. Geloof me!! Ze hebben daar alles NEP!!! Diesel met een hele opvallende D , en die Streepje bij je vooRzakje is heeeel Groot. Evisu kennen ze denk ik nie. Replay lijkt daar wel echt.. :zwaai:

ikbal
25-06-2004, 15:03
niet zo negatiefffff joh, er zijn ook leuke,dure winkels in marokko waar je kunt winkelen maar dan betaal je gewoon zoveel als in nederland. merkkleren koop je vaak en overal voor dezelfde prijs. woon je in het zuiden van marokko dan kun je lekker winkelen in de binnenstad je hebt dan winkels zoals replay,mango(zara binnen kort),maar ook winkels die verschillende merken verkopen. als je in het noorden woont dan kun je kleren kopen uit winkels die ook merkkleren verkopen en dure kleren uit spanje. maar zoals ik eerder zei betaal je gewoon voor dezelfde prijs als in nederland. wil je goedkope kleren ja... dan koop je neppe kleren he!!!!!!!! groetejs

ikbal
25-06-2004, 15:04
ik ben trouwens een vrouw en geen man

RealMadrid
25-06-2004, 15:33
In Casablanca is alles te koop,maar wel dezelfde prijs als in Europa. He jongens niet alleen in het Rifgebergte blijven en dan heel Marokko afkraken. Winkelen in Casablanca is net als winkelen in Amsterdam of Stockholm :cool:

Minaatjuh
25-06-2004, 20:59
Origineel gepost door ikbal ik ben trouwens een vrouw en geen man verander dan je geslacht voordat er misverstanden komen..:moe:..