Bekijk originele versie : Mijn ex gaat met een Kaaskop
Vanmiddag liep ik in het centrum. Tot mijn grote schrik zag ik mijn ex gearmd lopen in de Hema. Wat denken jullie? Met zo'n prototype Hollandse $#*&*. Mijn hele dag is verpest. :kwaad:
Vogeltje
24-06-2004, 01:50
Origineel gepost door Junkie
Vanmiddag liep ik in het centrum. Tot mijn grote schrik zag ik mijn ex gearmd lopen in de Hema. Wat denken jullie? Met zo'n prototype Hollandse $#*&*. Mijn hele dag is verpest. :kwaad:
ahh meskien
Souraida
24-06-2004, 10:15
Dus?? Het is toch je ex en niet je vriendin?
Ja, en het is haar leven, toch?
Origineel gepost door Lila
Ja, en het is haar leven, toch?
Je haalt de woorden uit m'n mond
T is over!
Allebei hebben jullie een eigen leven!
GET OVER IT!
:)
AmarInoe
24-06-2004, 10:39
Ewa ja ze gaat verder met haar leven hé dus dit had je zeker wel verwacht (misschien niet met een hollander maar goed). Het is toch je ex dus??ALs jij het toen jullie samen waren niet had verpest (moest jij de foutieve zijn geweest van jullie breuk) dan was ze nu niet aan de zij van die Hollander maar blijkbaar maakt hij haar wel gelukkig dus met je dit ook accepteren...
Beslama
Origineel gepost door AmarInoe
Ewa ja ze gaat verder met haar leven hé dus dit had je zeker wel verwacht (misschien niet met een hollander maar goed). Het is toch je ex dus??ALs jij het toen jullie samen waren niet had verpest (moest jij de foutieve zijn geweest van jullie breuk) dan was ze nu niet aan de zij van die Hollander maar blijkbaar maakt hij haar wel gelukkig dus met je dit ook accepteren...
Beslama
:goedzo:
Missy_Cheima
24-06-2004, 12:18
Het is niet voor niets je EX. :)
CatherinaZjones
24-06-2004, 14:00
i know the feeling hoor :rolleyes:
lelijke nederlanders
moest het zo ver komen om te beseffen wat je kwijt bent? :kwaad:
amira_roosje
24-06-2004, 14:18
ocharme die stort zijn hart uit en dan zeggen jullie da zijn ex is
je gaat iemand anders vinden junkie en beter dan haar en die je gelukkig gaat maken
thalla frask
en breek je hoofd er ni over
nog vee cusses
DaNGeRouZLy
24-06-2004, 14:44
alsof als ze met een Marokkaan zou lopen dat je dag niet verpest was geweest :rolleyes:
Minaatjuh
24-06-2004, 16:02
Dom Wijf..
maroclady4you
24-06-2004, 16:11
Origineel gepost door Minaatjuh
Dom Wijf..
:rolleyes:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
alsof als ze met een Marokkaan zou lopen dat je dag niet verpest was geweest :rolleyes:
nou, dat wilde ik nou net reageren!
Het is sowieso nooit leuk om je ex voor het eerst met een ander te zien lopen, doet gewoon pijn in je hart.
Maar volgens mij maakt het daarbij niet uit of dat nou een nederlander, marokkaan, groenlander of iets dergelijk is!
jasmina :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.