Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet je waar ik moe van wordt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

nadorya
24-06-2004, 00:13

:kwaad: dat je als werkende vrouw hier veel kritiek krijgt omdat je werkt en je kind naar de oppas brengt wat een taboe zeg .constant die discusies die over werken gaan en dat we onze kinderen zelf om moeten voeden anders krijgen ze aandacht tekort onzin . mensen oordelen hier heel snel je kan niet in iemands portemene kijken ik spreek hier mijn respect uit aan de vrouwen die werken of niet werken en die kinderen hebben of geen kinderen hebben en die ook nog het huishouden moeten regelen klasse dames . ps jullie hoeven niet te schrijven dan lees je het toch niet groetjes

nadorya
24-06-2004, 00:14
om moet op zijn

misstomatisch
24-06-2004, 10:18
Origineel gepost door nadorya :kwaad: dat je als werkende vrouw hier veel kritiek krijgt omdat je werkt en je kind naar de oppas brengt wat een taboe zeg .constant die discusies die over werken gaan en dat we onze kinderen zelf om moeten voeden anders krijgen ze aandacht tekort onzin . mensen oordelen hier heel snel je kan niet in iemands portemene kijken ik spreek hier mijn respect uit aan de vrouwen die werken of niet werken en die kinderen hebben of geen kinderen hebben en die ook nog het huishouden moeten regelen klasse dames . ps jullie hoeven niet te schrijven dan lees je het toch niet groetjes :goedzo: Ik vind dat er niets mis mee is om je kind naar een oppas te brengen. Er wordt goed voor ze gezorgd. En ja er moet toch geld in het laatje komen ;) . Ik zou mijn kind zelf nooit 5 dagen van 8.00-17.00 bij een oppas brengen. (ik zou me kleintje dan wel erg missen :)) Ik zou het proberen te regelen met oma/ tantes en als dat echt niet lukt naar kinderopvang (2/3dagen). Groetjes misss

saffa3
24-06-2004, 14:49
Origineel gepost door nadorya :kwaad: dat je als werkende vrouw hier veel kritiek krijgt omdat je werkt en je kind naar de oppas brengt wat een taboe zeg .constant die discusies die over werken gaan en dat we onze kinderen zelf om moeten voeden anders krijgen ze aandacht tekort onzin . mensen oordelen hier heel snel je kan niet in iemands portemene kijken ik spreek hier mijn respect uit aan de vrouwen die werken of niet werken en die kinderen hebben of geen kinderen hebben en die ook nog het huishouden moeten regelen klasse dames . ps jullie hoeven niet te schrijven dan lees je het toch niet groetjes Helemaal mee eens..... Een beetje respect is meer op zn plaats....dan dat gezeur dat we ons kind te kort doen.... groetjes saffa

nadorya
27-06-2004, 23:12

echt wel constant dat gezeik hier dat we onze kinderen te kort doen deze tijd is echt duur en het wordt nog duurder als je ziet wat je allemaal moet betalen . ik heb nog geen kinderen maar ik kom op voor diegene die kinderen hebben al zou ik kinderen krijgen inschallah dan nog zou ik blijven werken ik hou van mooie dingen en van iedere jaar op vakantie en mooie auto voor de deur en dat kan echt niet met een salaris tenzij we flink gaan bezuinig en dat ben ik niet van plan als ik kinderen krijg past me moeder op ze woont drie straten verder ideaal.

Imaani
28-06-2004, 11:07
Ben het helemaal met jullie eens. Ik vind ook dat de mensen hier soms te snel oordelen en het geloof onterechte erbij betrekken. En als je dit zegt dan krijg je ook vaak nog de opmerking dat zij als goede moslim/a het als hun taak zien om diegene weer op het rechte pad krijgen.

Hasna_real
07-07-2004, 10:59
Ben het helemaal met je eens. Marokkaanse werkende vrouwen moeten zich altijd verdedigen, waarom? Kinderen ontsporen niet omdat beide ouders werken (kijk naar nederlandse kinderen). Kinderen ontsporen onder invloed van meerdere omstandigheden zoals slechte vrienden, identiteitscrisis etc. Voor alle moeders die werken, petje af hoor dat jullie naast jullie huishouden ook nog eens een centje verdienen.

tonk
07-07-2004, 15:30
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. En bovendien, vaders hoeven zich toch ook nooit te verdedigen?

Djumanah
07-07-2004, 17:00
Origineel gepost door tonk Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. En bovendien, vaders hoeven zich toch ook nooit te verdedigen? Ik heb begrepen dat jij lesbi bent! Maar wil je geen kinderen of heb je daar geen behoefte aan?? Gewoon nieuwsgierig hoor, als je de vragen niet wil antwoorden heb ik daar alle begrip voor..

berkanechick
08-07-2004, 12:47
dames ik ben het er niet mee eens misschien moet je wel werken om de maand door te komen en dan heb je als het ware geen keus, mar anders vind ik dat je gewoon zo vaak mogelijk vor je eigen kind moet zorgen. Je kind mist iets en dat hoort gewoon niet. Als het niet anders kan kan het niet, maar als je de keus hebt zou ik misschien een of twee ochtende werken en de rest van de tijd bij mijn kind zijn.

MuzzyAA
10-07-2004, 00:52
Origineel gepost door nadorya echt wel constant dat gezeik hier dat we onze kinderen te kort doen deze tijd is echt duur en het wordt nog duurder als je ziet wat je allemaal moet betalen . ik heb nog geen kinderen maar ik kom op voor diegene die kinderen hebben al zou ik kinderen krijgen inschallah dan nog zou ik blijven werken ik hou van mooie dingen en van iedere jaar op vakantie en mooie auto voor de deur en dat kan echt niet met een salaris tenzij we flink gaan bezuinig en dat ben ik niet van plan als ik kinderen krijg past me moeder op ze woont drie straten verder ideaal. wuahahahahahahahaha jij bent echt grappig toen ik je eerste berichtje las kon ik nog een beetje begrip opbrengen maar na dit gelezen te hebben hahahahahaha Materialisme is belangerijker dan de opvoeding van je kinderen. Neem dan geen kinderen het is geen speelgoed. Op de dag des oordeels word jij als verantwoordleijke gehouden en kom dan maar met je mooie auto's en dure vakanties. Ik hoop dat de ouders die hun kinderen naar een oppas ofzo brengen allemaal in een bejaarde tehuis worden gegooid om eenzaam te sterven

Oem_Ayoub
10-07-2004, 19:19
Waarom begin je aan kinderen als je ze toch bij de oppas dumpt?? Dat kan ik maar niet begrijpen.Geeft de oppas jouw kind de liefde waar hij recht op heeft?Ik dacht het dus niet!!! Hoe zou jij het gevonden hebben als jouw moeder er niet voor je is en jou alleen maar bij vreemden of bij oma dumpte? Wordt wakker uit die materialiste droom en ga voor je kind zorgen..want daar heeft jouw kind recht op

tonk
10-07-2004, 19:44
Origineel gepost door Djumanah Ik heb begrepen dat jij lesbi bent! Maar wil je geen kinderen of heb je daar geen behoefte aan?? Gewoon nieuwsgierig hoor, als je de vragen niet wil antwoorden heb ik daar alle begrip voor.. Heb je goed begrepen, ik val inderdaad op vrouwen. Ik wil geen kinderen. Ik vind mijn nichtje van nu bijna 3 erg leuk en zorg met plezier 1 dag per week voor haar (zodat haar ouders allebei naar hun werk kunnen), maar zelf wil ik geen kinderen. Overigens zou het geen probleem zijn als ik die wel wilde; voor lesbiennes staan allerlei wegen open om zwanger te worden en veel van hen hebben dan ook kinderen.

tonk
10-07-2004, 19:46
Origineel gepost door Oem_Ayoub Waarom begin je aan kinderen als je ze toch bij de oppas dumpt?? Dat kan ik maar niet begrijpen.Geeft de oppas jouw kind de liefde waar hij recht op heeft?Ik dacht het dus niet!!! Hoe zou jij het gevonden hebben als jouw moeder er niet voor je is en jou alleen maar bij vreemden of bij oma dumpte? Wordt wakker uit die materialiste droom en ga voor je kind zorgen..want daar heeft jouw kind recht op Zeg je dit ook tegen mannen? Want verreweg de meeste mannen werken gewoon door zodra zij vader worden. Zij 'dumpen' hun kinderen dus net zo goed bij een oppas.

saffa3
11-07-2004, 13:40

Origineel gepost door Oem_Ayoub Waarom begin je aan kinderen als je ze toch bij de oppas dumpt?? Dat kan ik maar niet begrijpen.Geeft de oppas jouw kind de liefde waar hij recht op heeft?Ik dacht het dus niet!!! Hoe zou jij het gevonden hebben als jouw moeder er niet voor je is en jou alleen maar bij vreemden of bij oma dumpte? Wordt wakker uit die materialiste droom en ga voor je kind zorgen..want daar heeft jouw kind recht op Jouw kind gaat echt niet dood asl hem of haar 2 0f 3 dagen naar de creche of naar oma brengt..In de eerste plaats is een creche juist de plek om sociale vaardigheden op te doen en dat kan echt geen kwaad...ook bij oma leert het kind weer hele andere dingen en oma kan een kind net zoveel liefde geven...geloof mij maar.. Ik ben het wel met je eens dat fulltime werken iets te veel is , maar een partime job combineren met een kind is juist ideaal voor beide partijen...(want waarom moet mama zich altijd wegcijferen voor haar gezin?? Inderdaad , de vader mag ook wel wat inleveren) Het heeft totaal niets met materialisme te maken, maar meer van wat meer uit jezelf halen, dan allleen het huishouden.. groetjes saffa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7