Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar stylen in Maroc...?!

Marocca
23-06-2004, 23:40

Pfff kan ik niet hoor :) Daar douche ik 3x per dag :maf: En dan is heel die föhn-sessie voor nix verloren gegaan :jammer: Yeah right...Doe maar krulletjes dan :) Of voor trouwfeesten,dan doe ik et wel :D Joelie?

mel3oqa
23-06-2004, 23:43
Ik deed het soms na het strand, dan had ik voor 1 avondje stijl haar aangezien ik de volgende dag naar het strand ging en ik MOET dan zwemmen waardoor m'n haar nat wordt en ik m'n krullen terug krijg maar dat maakt niks uit. Het kost maar 2 euro per keer. :D Gewoon lekker je bos krullen dat scheelt je heel wat "voorzichtigheid". :D Voor trouwfeesten stak ik m'n haar op...Het is zo warm als je los haar hebt. :( Fohnen is by the way ook heel slecht voor je haar dus je kan het beter niet te vaak doen.

lela_Hanan
24-06-2004, 13:17
[QUOTE]Origineel gepost door Marocca Pfff kan ik niet hoor :) Daar douche ik 3x per dag :maf: En dan is heel die föhn-sessie voor nix verloren gegaan :jammer: Yeah right...Doe maar krulletjes dan :) Of voor trouwfeesten,dan doe ik et wel :D Joelie? [/QUOTE [I]Hmmmz...het is zeker irritant in Marokko als je constant gaat zwemmen en gaat douchen... Zelf heb ik van nature krullend haar...ik probeer het af en toe te stylen..maar in Marokko...is dat een hele andere zaak...Ik vind het hinderlijk als ik steeds me haar moet gaan stylen in de warmte..;) Op bruiloften...ga ik gewoon naar de kapper en laat ik me haar stylen....heel snel gedaan :D

Mouny
24-06-2004, 16:15
lang leve de hijaab... nergens lastvan

maroclady112
24-06-2004, 17:22

Origineel gepost door Mouny lang leve de hijaab... nergens lastvan :goedzo: Juist!

lela_Hanan
24-06-2004, 17:54
Origineel gepost door Mouny lang leve de hijaab... nergens lastvan Ooit gehoord van binnenshuis??? :D :zwaai:

najlae_tanger
24-06-2004, 18:40
Ik laat me haar alleen fohnen door de kappers daaro, alleen maar bij bruiloften enzovoort

sweet_laydee
25-06-2004, 11:50
kdoe mn haar altijd vast op petje op, waarom moeilykdoen als t ook makkelijk kan :D