Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Idols!!

Pagina's : [1] 2

LZN
29-11-2002, 10:53

We hebben het de vorige keer gehad over de hilarische momenten, maar de audities zijn voorbij dus nu komen alleen de mensen voorbij die door zijn gegaan, maar mijn vraag aan jullie is: wie vind je dat door moet gaan? Ik heb veel mensen gezien waarvan ik bijna tranen in mijn ogen kreeg omdat ze zo mooi konden zingen, ik vind die donkere jongen van vorige keer goed, hij kan mooi zingen en ziet er goed uit, haha en sinds zijn auditie draai ik vaak dat liedje is mooi man maar wie mag van jou winnen dat marokkaans meisje heeft ook een krachtige stem does!!!.

dima_zina85
29-11-2002, 10:56
van mij mag dat marokkaanse meisje wel winnen hoor.........ze versloeg ze wel allemaal.........

Corleone
29-11-2002, 11:01
van mij mag dat marokkaanse meisje zeker winnen ze zag er trouwens ook wel leuk uit vond ik (de kleren waren mooi ;) )

Jehna
29-11-2002, 11:03
Origineel gepost door helleau We hebben het de vorige keer gehad over de hilarische momenten, maar de audities zijn voorbij dus nu komen alleen de mensen voorbij die door zijn gegaan, maar mijn vraag aan jullie is: wie vind je dat door moet gaan? Ik heb veel mensen gezien waarvan ik bijna tranen in mijn ogen kreeg omdat ze zo mooi konden zingen, ik vind die donkere jongen van vorige keer goed, hij kan mooi zingen en ziet er goed uit, haha en sinds zijn auditie draai ik vaak dat liedje is mooi man maar wie mag van jou winnen dat marokkaans meisje heeft ook een krachtige stem does!!! Welke donkere jongen bedoel je en welk liedje?

Jehna
29-11-2002, 11:19

ja ik ken hem persoonlijk, dat is David. Leuke jongen he! Alleen ik weet al hoe het gaat aflopen met hem maar ik verklap nietssssssssssssssssssssssssssss

Farid130
29-11-2002, 11:21
Origineel gepost door helleau We hebben het de vorige keer gehad over de hilarische momenten, maar de audities zijn voorbij dus nu komen alleen de mensen voorbij die door zijn gegaan, maar mijn vraag aan jullie is: wie vind je dat door moet gaan? Ik heb veel mensen gezien waarvan ik bijna tranen in mijn ogen kreeg omdat ze zo mooi konden zingen, ik vind die donkere jongen van vorige keer goed, hij kan mooi zingen en ziet er goed uit, haha en sinds zijn auditie draai ik vaak dat liedje is mooi man maar wie mag van jou winnen dat marokkaans meisje heeft ook een krachtige stem does!!! Jij vuile N I G G E R Lover!!!!!!!!!!!!!1

hansie
29-11-2002, 11:24
Origineel gepost door Farid130 Jij vuile N I G G E R Lover!!!!!!!!!!!!!1 foei foei faridje!!! tete7! wel lief blijven ja? ze heeft tog nergens staan dat ze van negers houdt gek!!!!!!!?????????

Jehna
29-11-2002, 11:30
Origineel gepost door helleau shit wat ben jij zielig ten eerste ben ik niet vuil denk dat jij dat nog eerder bent, maar ja zielige mensen zijn er nou eenmaal en jehna is wel een leuke jongen ja waar komt ie vandaan? Hij komt uit Amsterdam en is 22 jaar

Jehna
29-11-2002, 11:32
Origineel gepost door helleau hahah ik werk in amsterdam maar ja hij heeft does niet gewonnen jammer ik vind dat liedje heel erg mooi en hij heeft echt talent Oh hij is zeker goed en de jury vind hem echt top maar ik zeg niet dat hij niet gewonnen heeft hoor, kijk zelf maar

hansie
29-11-2002, 11:39
Origineel gepost door Jehna Hij komt uit Amsterdam en is 22 jaar jehna!!!!! ik d8 dat je een meisje was of heb ik het nou verkeerd??????

Jehna
29-11-2002, 11:41
Origineel gepost door hansie jehna!!!!! ik d8 dat je een meisje was of heb ik het nou verkeerd?????? Ja ik ben ook een meisje. waaruit denk je dan dat ik een man ben hahaha :giechel: groetjes

assie
29-11-2002, 17:26
Origineel gepost door helleau die van de vorige keer, waarvan de vrouwelijek jurylid zei dat ze hem een lekker ding vond, je had haar moeten zien toen ie aan het zingen was, haha het liedje was my girl van the temptations heel oud liedje van de jaren van motown volgens mij Ok dannn, ik was dus NIET de enige die zag dat die chick op hem zat te KWIJLEN........tering ej!!! Ik zie jou HEEL GRAAG terug!!! whahhaha, ik ging stuk!

SamiaGirl
29-11-2002, 18:06
may the best 1 win of de marokkaanse meid mag van mij ook winnen ze had een mooie stem :hoera: Vanavond kijken naar Idolsssssss :boogie: Samia

zakia_1984
29-11-2002, 18:30
VAn mij mag die ene jongen van 16 winnen die eruit zag als 20, gewone nederlandse jongen, maar zag er goed uit en had een mooie diepe stem, ik denk wel dat hij het wordt. Hoewel die Hind ook erg mooi zong. dit zijn MIjn favo's

Pagina's : [1] 2