Bekijk originele versie : Wens….om vrouwen te begrijpen!!!
MANinBLACK
29-11-2002, 10:41
Een diepgelovige man was in California langs het strand aan het wandelen, en tijdens zijn gebed keek hij naar de hemel en riep: "God, ik ben altijd een trouwe dienaar geweest, staat u mij toe een wens te doen?".
Plots trekt de hemel boven hem samen en een donderende stem roept: "Mijn zoon, omdat je me steeds zo goed mogelijk hebt trachten te dienen wil ik je een wens toestaan. Wat wil je wensen?".
De man zegt: "Bouw aub een brug voor mij van hier naar Hawaï, zodat ik in het weekend gemakkelijk eens met mijn auto naar mijn buitenverblijf kan rijden met mijn vrouw en kinderen.".
God antwoordt hem: "Mijn zoon, wat vraag je me nu? Heb je enig idee
hoeveel werk dat vraagt? Denk aan de duizenden betonnen palen die in
daarvoor in de oceaan moet plaatsen, denk aan de duizenden tonnen metaal die hiervoor in mijn prachtige natuur zouden terechtkomen... Kan je niets wensen dat minder materialistisch van aard is en waarmee ik je gelukkig kan maken?".
De man denkt even diep na en zegt dan: "OK God, ik heb een andere wens voor u. Kan u mij dan misschien vrouwen beter helpen begrijpen? Ik wil weten hoe vrouwen denken, wat ze bedoelen als ik ze vraag wat er is wanneer ze niets tegen me zeggen en ze me als antwoord 'niets' geven, hoe ik een vrouw oprecht gelukkig kan maken, ...".
God antwoordt hem:
"Wil je 2 of 4 baanvakken op die brug?".
Itsjustme
29-11-2002, 10:55
haha man inblack dus het gaat je nog langer duren om een vrouwelijk wezen te begrijpen suc6 vriend!!
Corleone
29-11-2002, 10:57
haha die is wel goed en gebaseerd op de waarheid
MANinBLACK
29-11-2002, 10:57
Origineel gepost door Itsjustme
haha man inblack dus het gaat je nog langer duren om een vrouwelijk wezen te begrijpen suc6 vriend!!
ik doe mijn best hoor....Thanx!!
Origineel gepost door MANinBLACK
Een diepgelovige man was in California langs het strand aan het wandelen, en tijdens zijn gebed keek hij naar de hemel en riep: "God, ik ben altijd een trouwe dienaar geweest, staat u mij toe een wens te doen?".
Plots trekt de hemel boven hem samen en een donderende stem roept: "Mijn zoon, omdat je me steeds zo goed mogelijk hebt trachten te dienen wil ik je een wens toestaan. Wat wil je wensen?".
De man zegt: "Bouw aub een brug voor mij van hier naar Hawaï, zodat ik in het weekend gemakkelijk eens met mijn auto naar mijn buitenverblijf kan rijden met mijn vrouw en kinderen.".
daarvoor in de oceaan moet plaatsen, denk aan de duizenden tonnen metaal die hiervoor in mijn prachtige natuur zouden terechtkomen... Kan je niets wensen dat minder materialistisch van aard is en waarmee ik je gelukkig kan maken?".
De man denkt even diep na en zegt dan: "OK God, ik heb een andere wens voor u. Kan u mij dan misschien vrouwen beter helpen begrijpen? Ik wil weten hoe vrouwen denken, wat ze bedoelen als ik ze vraag wat er is wanneer ze niets tegen me zeggen en ze me als antwoord 'niets' geven, hoe ik een vrouw oprecht gelukkig kan maken, ...".
God antwoordt hem:
"Wil je 2 of 4 baanvakken op die brug?".
dus gewoon Woman In Black !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MANinBLACK
29-11-2002, 11:40
Origineel gepost door hansie
dus gewoon Woman In Black !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
????????????!!!!!
MANinBLACK
29-11-2002, 16:08
Origineel gepost door Corleone
haha die is wel goed en gebaseerd op de waarheid
zeker gebaseerd op de warheid….ik begrijp ze ook niet!!!!
Loubnameknesia
29-11-2002, 16:09
leuk hoor :D
big kiss moi
zakia_1984
29-11-2002, 16:10
Origineel gepost door MANinBLACK
God antwoordt hem:
"Wil je 2 of 4 baanvakken op die brug?". hahaha hij is goed, maar vooruit ik zal je een klein geheimpje vertellen, vrouwen begrijpen zichzelf vaak niet eens ;) (niet verder vertellen he)
MANinBLACK
29-11-2002, 16:16
Origineel gepost door zakia_1984
hahaha hij is goed, maar vooruit ik zal je een klein geheimpje vertellen, vrouwen begrijpen zichzelf vaak niet eens ;) (niet verder vertellen he)
Dat weet ik ook…dat ze zich niet begrijpen…:-) bedankt voor je tip!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.